Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän muiden ympärillä pyörinyt miehiä

Vierailija
27.04.2013 |

vaikka millä mitalla, niin kuin nuo miesasiamiesten teoriat antaa ymmärtää? Mun ympärillä ei ole pyörinyt. En ole mikään susiruma tai läski, olen älykäs, mulla on hyvä yleissivistys ja osaan keskustella. Aika harvakseltaan niitä miehiä on käynyt kiinnostustaan ilmaisemassa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pyörinyt, miehiä kiinnostaa tasan tarkkaan vain ja ainoastaan ulkonäkö. Edes ne at-miehet eivät katso päinkään harmaavarpusta ja seinäruusua.

Vierailija
22/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, mä oon hieman hämmästynyt, että mammat ei oo tulleet joukolla kertomaan, miten heidän ympäriltään on pyörinyt ja pyörii edelleen miehiä ;) Mun mielikuvissa AV-mammat on kaikki seksikisuleita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:08"]

Ei ole pyörinyt, miehiä kiinnostaa tasan tarkkaan vain ja ainoastaan ulkonäkö. Edes ne at-miehet eivät katso päinkään harmaavarpusta ja seinäruusua.

[/quote]

Mä en nyt ihan menis tuohonkaan, että miehiä kiinnoistais vain ulkonäkö, kyllä mulla on tuttuja, jotka on aika vaatimattoman näköisiä, mutta heillä on ollut aika paljon miehiä.

Ap

Vierailija
24/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:51"]

Jos ikää on 24-vuotta ja ikinä en ole seurustellut vaikka olisin voinut halutakin, niin mitäpä veikkaat? :D

En ole minäkään ruma enkä umpityhmä. Oon vaan niin ujo, etten osaa lähestyä miehiä.

[/quote]

Niin jatkan, että jos niitä miehiä pyörisi ympärillä, niin ehkä minäkään en olisi näin yksin. Mutta kun karu totuus on se, että kyllä niiden naistenkin pitää olla aktiivisia ja lähestyä miehiä, ihan niin kuin miestenkin pitää lähestyä naisia. Niin se vaan on, sanoi miesasiamiehet mitä hyvänsä.

Vierailija
25/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:51"]

Jos ikää on 24-vuotta ja ikinä en ole seurustellut vaikka olisin voinut halutakin, niin mitäpä veikkaat? :D

En ole minäkään ruma enkä umpityhmä. Oon vaan niin ujo, etten osaa lähestyä miehiä.

[/quote]

Niin jatkan, että jos niitä miehiä pyörisi ympärillä, niin ehkä minäkään en olisi näin yksin. Mutta kun karu totuus on se, että kyllä niiden naistenkin pitää olla aktiivisia ja lähestyä miehiä, ihan niin kuin miestenkin pitää lähestyä naisia. Niin se vaan on, sanoi miesasiamiehet mitä hyvänsä.

[/quote]

Oon samaa mieltä! Mä kuitenkin olen ymmärtänyt, että miesasiamiesten mukaan nainen voi vain ottaa ja valita, ts. naiselle pariutuminen on helppoa. Oma kokemukseni on erilainen, ja siksi halusinkin kuulla muiden kokemuksia asiasta!

Ap

Vierailija
26/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pyörinyt ja todensanoakseni pillua ne kaikki ovat vonganneet, herrat ja narrit.

Vierailija
27/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:30"]

Kyllä on pyörinyt ja todensanoakseni pillua ne kaikki ovat vonganneet, herrat ja narrit.

[/quote]

Kerro vähän itsestäsi, millainen olet! Onko miehet pyörineet ympärilläsi siis pelkän pillun toivossa vai oliko myös parisuhdehalukkaita tarjolla?

Ap

Vierailija
28/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:28"] Mä kuitenkin olen ymmärtänyt, että miesasiamiesten mukaan nainen voi vain ottaa ja valita, ts. naiselle pariutuminen on helppoa. Oma kokemukseni on erilainen, ja siksi halusinkin kuulla muiden kokemuksia asiasta!

Ap [/quote]

No montako prosenttia aloitteistasi on johtanut pakkeihin ?

Jos jää alle 90% niin yllä boldattu väite pitää paikkansa. Tosin sen pitäisi tietenkin olla komparatiivissa naiselle pariutuminen on helpompaa kuin miehille.

Vierailija
29/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pyörinyt ja yhä pyörii. Ulkonäöllä on merkitystä, mutta tärkeämpää on varmuus omasta itsestä ja omasta kelvollisuudesta ja kyky nauraa omille virheilleen. Katsekontakti, hymy, muutama kevyt ja hauska kommentti, niin tilanne muuttuu otolliseksi. Ehkä nämä kehittyvät myös iän myötä, mutta toisille tällainen 'säteily' on luontaista. Tärkeää on myös kyky sammuttaa ko. säteily, sillä jatkuva valmiina olo on kaikkien kannalta rasittavaa.

Vierailija
30/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:28"] Mä kuitenkin olen ymmärtänyt, että miesasiamiesten mukaan nainen voi vain ottaa ja valita, ts. naiselle pariutuminen on helppoa. Oma kokemukseni on erilainen, ja siksi halusinkin kuulla muiden kokemuksia asiasta!

Ap [/quote]

No montako prosenttia aloitteistasi on johtanut pakkeihin ?

Jos jää alle 90% niin yllä boldattu väite pitää paikkansa. Tosin sen pitäisi tietenkin olla komparatiivissa naiselle pariutuminen on helpompaa kuin miehille.

[/quote]

Mitä sä tarkoitat "aloitteella"? Mä oon pyrkinyt lähestymään miehiä sillä tavalla, että oon pyrkinyt tutustumaan heihin ja sitten katsonut, onko kiinnostusta. Ei ne tutustumisyritykset oo monesti tuottaneet toivottoa tulosta siinäkään mielessä, että tutustuminen olisi edes lähtenyt käyntiin, saatika sitten se, että tutustuminen olisi johtanut johonkin pariutumista sivuavaan. Ei ole todellakaan 90 % mun aloitteista johtanut mihinkään, kyllä se luku on kuule huomattavasti pienempi, vaikka mitään lukua en nyt oikeasti pysty sanomaan, tuskinpa moni muukaan pystyy. Muutama on tuottanut tulosta, suurin osa ei.

Voi olla, että me ajatellaan siitä pariutumisesta jo niin eri tavalla, mä en oo koskaan ajatellut, että esim. baarista löytyisi seuraa.

Ap

Vierailija
31/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jonkun verran pyörinyt, vaikka en etsi seuraa (on jo poikaystävä). Uskoisin että paljon enemmänkin olisi tarjokkaita, jos itse antaisin merkkejä kiinnostuksesta. Nyt en esim. halua koskea muita tai ottaa tarjottuja juomia vastaan.

Olen sellainen hyvin naapurintyttömäinen - kiltti, nätti ja fiksukin. Olen reilu enkä loukkaa toisia tai pelaile pelejä. Kanssani voi jutella melkein mistä vain, hömpästä aina politiikkaan.

Noin yleensä olen huomannut että joko kauniit tai erittäin flirtit löytävät seuraa. 

Vierailija
32/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on just sitä säteilyä ja karismaa luonnostaan, miehet kiinnostuvat, vaikkei olisikaan mikään Grace Kelly ulkonäöllisesti. Toisaalla puolestaan nätti mutta hiirulainen, introvertti nainen jää huomiotta.

Vierailija
33/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:15"]

Toisilla on just sitä säteilyä ja karismaa luonnostaan, miehet kiinnostuvat, vaikkei olisikaan mikään Grace Kelly ulkonäöllisesti. Toisaalla puolestaan nätti mutta hiirulainen, introvertti nainen jää huomiotta.

[/quote]

Joo, näin mäkin sen asian ajattelen!

Ap

Vierailija
34/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minun ympärilläni miehiä pyörii ja on aina pyörinyt. Olin vuoden sinkkuna ja kävin paljon treffeillä mutta kukaan ei tuntunut oikein miltään. Vuoden yksinolon jälkene tapasin nykyisen mieheni. Varattuna riittää vientiä vieläkin enemmän. Olen nätti 30v, lapseton nainen. Sporttinen, naisellinen ja tyylikäs blondi. Mielestäni fiksukin ;)

Vierailija
35/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:40"]

On pyörinyt ja yhä pyörii. Ulkonäöllä on merkitystä, mutta tärkeämpää on varmuus omasta itsestä ja omasta kelvollisuudesta ja kyky nauraa omille virheilleen. Katsekontakti, hymy, muutama kevyt ja hauska kommentti, niin tilanne muuttuu otolliseksi. Ehkä nämä kehittyvät myös iän myötä, mutta toisille tällainen 'säteily' on luontaista. Tärkeää on myös kyky sammuttaa ko. säteily, sillä jatkuva valmiina olo on kaikkien kannalta rasittavaa.

[/quote]

Allekirjoitan täysin! Miehiä pyörii ympärillä ja varsinkin silloin kun pyörii yksi ja itse säteilee vielä normaalia enemmän niin muutkin miehet sen huomaavat. Niin parisuhteeseen kuin seksiinkin liittyen pyörivät ympärillä ja pyörivät edelleen, vaikka olen jo liki puolivuosisataa vanha, mutta kuitenkin hyvinsäilynyt ja elämäniloinen, nuorekas. Asenteesta ja elämänilosta se on kiinni! Eikä muuten tarvi tyytyä vanhoihin tervaskantoihin, paljon nuoremmatkin pyörii ympärillä.

Vierailija
36/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee etsii Seksiseuraa, niin kyllä naiset saavat helpommin kuin miehet. Koitapa laittaa vaikka johonkin nettipalveluun "etsin seksiseuraa" ilmoitus ja jää kattelee mitä tapahtuu. Kyllä uskoisin että ihan saisit valita "kumppanis" vaikka millaisella naamalla oot liikenteessä.

Jos etsii seurustelu/elämänkumppania, niin se on ihan niin randomia onnenkauppaa, ettei siinä mikään logiikka päde.

Vierailija
37/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet on kännissä niin ne voi "kiinnostua", siis jos itse teen aloitteen, ikinä mua ei ole tultu iskemään, tosin teen aika paljon aloitteita baarissa kun tykkään tanssia niin ainakin tanssimaan haen miehiä. Selvinpäin olevilta miehiltä ei oikein minkäänlaista kiinnostusta... Ja ihan normaalin näköinen olen, en mikään superkaunis mutta en rumakaan, samoin normaalipainoinen ja urheilullinen, pitkät hiukset, käytän hameita + korkkareita jne.

Luulen, että se on n.5% naisista, ketkä oikeasti saavat valita kumppanin, meidän muiden on oltava onnellisia jos jollekin kelpaa, jos ei niin sitten pitää vain hakea sisältöä elämään jostain muualta. Esim. ikä on naisia kohtaan paljon raadollisempia, yli 30-vuotias ei kelpaa enää kenellekään, kun taas miehet alkavat vasta sen ikäisinä olemaan kiinnostavia. Samoin mies voi olla kalju, vatsakas jne kun taas naisella pienikin virhe ulkonäössä on totaalinen turn-off miehille.

Vierailija
38/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kuuma niin eiköhän meitä pyöri. Keskustelutaito ja koulutuksesi kiinnostaa aika vähän.

t. Mies

Vierailija
39/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori niin ilmeisesti osa miehistä ajatteli että niitä miehiä pyöri jotenkin hirveästi mun ympärilläni, sillä joku joskus kitkerästi kommentoikin asiasta. Siis että ärsytti kun se oli minulle niin "liian helppoa" (oletettavasti verrattuna miehiin).

Minusta se oli kyllä sikäli väärinkäsitys, että koin itse tekeväni aika paljon hommia ja aloitteita saadakseni ne miehet joita halusin (eikä niitä edes ollut niin paljon). Ehkä se näytti vierestä jotenkin siltä kuin ne miehet olisivat vain pudonneet mun syliini, mutta kyllä siihen vaadittiin mun puoleltani eforttiakin.

Vierailija
40/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 07:48"]

Jos olet kuuma niin eiköhän meitä pyöri. Keskustelutaito ja koulutuksesi kiinnostaa aika vähän.

t. Mies

[/quote]

Näinhän se on. Samoin jos on kovin flirttaileva ja menevä niin silloin myös yleensä herättää huomiota. Sama kyllä toimii mielestäni toisinkin päin, harvemmin sitä yökerhoissa tulee katseltua niitä rumimpia miehistäkään...