Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kenen bloggarin elämää olisi kivointa elää?

Vierailija
27.04.2013 |

.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti yksinäinen elämä. ei vaikuta onnelliselta.

Vierailija
2/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tässä mennä bloggaajan luonteeseen, niin ehdottomasti mungo Anna. Ollaan saman ikäisiä ja voin myöntää, että olisihan se hienoa opiskella ja asua Lontoossa, matkustella aina sinne minne mieli tekee, päästä tapaamaan julkkiksia ja kokemaan ylipäätään kaikkea, mitä nyt muuten ei tule joka päivä vastaan. Vaikka en Anna luonteesta juurikaan perusta, niin pisteet sille että on tosiaan kokenut noinkin paljon ikään nähden.

Toinen olisi varmaan Myös tuo Linda. Ainakin blogin kautta välittyy kuva elämästä, johon voisin helposti kuvitella itseni. Pidän myös Tukholmasta kaupunkina kovasti, mutta tosiaan todellisuushan voi sielläkin olla jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten ihan off topic mieleen yksi blogeihin liittyvä juttu, mitä tässä olen miettinyt. Mua ihmetyttää suht keskipalkkaisena pienessä vuokra asunnossa asuvana naisena se, miten noissa pintaliitoblogeissa on päivittäin varaa käydä ulkona syömässä ja juomassa. Usein päivittyvissä blogeissa on lähes päivittäin kuvaa lounaasta, illallisesta, kahvista, leivoksesta, drinkistä, skumppalasista jne. Tuntuu että mulla ei koskaan riittäin tää normaalikaan palkkaa tuohon pellkkään syömiseen mitenkään.

Vierailija
4/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä haluaisin (välillä) elää Kuinka purjehtijaksi tullaan -bloggaajan elämää. Sillä on mies, koira, se purjehtii, ja pääsee maailman kaukaisiin kolkkiin vähän väliä (erityisesti New Yorkiin, jonne kaipaan kokoajan) ammattinsa puolesta :)

Vierailija
5/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Strictly Style mrs.v:n mies rikas? mitä tiedätte hänestä?

Vierailija
6/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.thelondoner.me/

rich little bitch. kaikessa mukana. 

Vierailija
7/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 22:18"]

Mä kyllä haluaisin (välillä) elää Kuinka purjehtijaksi tullaan -bloggaajan elämää. Sillä on mies, koira, se purjehtii, ja pääsee maailman kaukaisiin kolkkiin vähän väliä (erityisesti New Yorkiin, jonne kaipaan kokoajan) ammattinsa puolesta :)

[/quote]

Siis haluaisit olla lapseton lentoemäntä, tarjoilija ahtaissa tiloissa?

Vierailija
8/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omaan elämääni tosi tyytyväinen, mutta jos joku olisi valittava, niin ottaisin näistä tunnetuista varmaankin Xenian. Vaikuttaa onnelliselta ja tasapainoiselta ja rahaakin ilmeisesti löytyy mukavasti, kun pystyy matkustelemaan niin usein. Vaikka elääkin kaukosuhteessa, niin parisuhde vaikuttaa silti hyvältä ja pystyvät näkemään toisiaan usein. Lisäksi opiskelee oikiksessa, ja korkea koulutus on itselleni tosi tärkeää.

Strictly Style olisi muuten unelma, mutta en voi kuvitella että olisin onnellinen siivellä eläjänä. Pelkkä blogi ei riittäisi mun omaksi jutuksi vaikka itsekin pidän kovasti muodista ja vaatteista, vaan haluan ehdottomasti opiskella ja luoda itselleni uraa jonkin merkittävän ja hyödyllisen asian parissa. Bloggaaja vaikuttaa kyllä oikein onnelliselta ja sydämelliseltä tyypiltä, mutta elää vähän turhan hattarassa. Toisaalta ehkä se hattarassa eläminen olisikin onnellista, kun ei tarvitsisi murehtia maailman kamaluuksia :D

Vierailija
9/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni elämä, jos minulla olisi mielenkiintoisempi työ, enkä joutuisi asumaan korvessa.

Rillan koti, jos se koti olisi jossain muualla, kuin siellä Kaakkois-Suomessa.

Olen hyvin tyytyväinen omaan elämääni, nuo tulivat vain ensimmäisinä mieleen. Tasapainoisia, aikuisia, perheellisiä naisia. :)

Vierailija
10/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kaunis elämä.

Mutta olenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa. EN haluaisi olla kukaan parikymppinen bloggaaja, enkä oman ikäisistäni Pipsa.

Vierailija
11/38 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida suomalaisista bloggareista loytya

Vierailija
12/38 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:20"]

Vaikea valinta, ehkä P.S I Love Fashionin Linda? Nuori, kaunis tyttö, jolla on vielä kaikki edessä. Vaikka oikeasti en haluaisi enää olla sellaisessa tilanteessa, niin näin teorian tasolla olisi kiva kuvitella olevansa. :-) 

Joo, Linda on myös hyvä, ja jotenkin "tavallisempi" ja maanläheisempi kuin Anna. Asuu mun yhdessä lempikaupungissa, jossa itsekin asun. Sillä on myös ihania vaatteita, ja on kaunis. Ja on itse saavuttanut kaiken = että elää blogillaan. Sillä on kyllä "huono" miesmaku, tykkää pukumiehistä. Cosmoa en myöskään arvosta yhtään, ihan hirveetä paskaa, mutta Lindan uralle hyvä.

[/quote]

Linda on kuitenkin pelkkä opiskelija, joka asuu keittiöttömässä miniyksiössä. Juu, saa palkkaa bloggaamisesta ja ilmaista tavaraa, mutta onko tuo oikeasti "hienoa" ja "tavoiteltavaa"? Ei omasta mielestäni.

Vierailija
13/38 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku joka on oikeasti lahjakas, ei narsisti eika siipeilija, ei pahviaivo, ei tukholmaa/lontoota (tylsia paikkoja molemmat)

onko bloggailijoita jotka asuis esim italiassa? 

Vai onkohan se sittenkin kalastajan vaimo? norjassa on ainakin kaunista

adalmina? on ainakin johdonmukainen tyylissaan ja itse blogi on myos tyylikas

Vierailija
14/38 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee yksikaan muikistelu/siristelykuva niin ma tapan itteni

Vierailija
15/38 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS I love fashion tuntuisi muuten aika passelilta, mutta mielestäni Linda vaikuttaa yksinäiseltä. En tiedä oletteko muut ollenkaan samaa mieltä, mutta tällainen mielikuva mulle on blogista aina tullut (ja olen lukenut monen monta vuotta). Tietysti eihän Linda varmasti kaikista kavereistaan ja miesasioistaan kerro blogissa, mikä onkin fiksua :) Mutta jotenkin mulle on _aina_ blogista tullut sellainen fiilis, ettei hänellä hirveästi ystäviä ole, eikä sillä oo vakavaa poikaystävääkään ollut ikinä.

Vierailija
16/38 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ocjulian, todella kaunis nainen.

Vierailija
17/38 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis Pieni Elämä tietenkin :)

Vierailija
18/38 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KPE mutta oman miehen ja omien lasten kanssa :P

Vierailija
19/38 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenian tai Lintun ehdottomasti :) He ovat itse tehneet rahojensa eteen työtä päämäärätietoisesti sekä opiskelevat ahkerasti, eivätkä siipeile kuten Strictly Stylen Mrs V! Paljon hienompaa itse saavuttaa urallaan asioita, eikä vain elää toisen rahoilla!

Vierailija
20/38 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla Kaunis Pieni Elämän Annen nahkoissa:) Kaunis, lahjakas, ahkera nainen, ihana koti, ihana elämä matkoineen ja harrastuksineen, ihanat ja hyvinkasvatetut lapset, kiva mies. Elämä hyvällä mallillaan, tasapainoista ja perhekeskeistä. Mukavaa elämää.

Xenia EN missään nimessä haluaisi olla. On minusta oikeasti pissis, vain vähän vanhahko sellainen. Xenia on jotenkin lapsellisen oloinen seikkailjapoikaystävineen, olen itse niin kaukana Xentun persoonasta kuin olla voi... Xenia voi olla fiksu ja älykäs, mutta mielestäni pinnallinen. Kenen elämän voi koostua merkkilaukkujen haalimisesta?? Ja se poikaystävä on niin epäseksikäs minun makuuni. Xenia on niin nounou minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme