Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua naurattaa nää vanhukset... siis oikeesti

Vierailija
27.04.2013 |

Hei kaikille. Tässä aika huvittava tapaus joka sattui Tokmannilla eilen, vieläkin nauran aivan maha kippurassa. Noh, kävin Tokmannilla ostoksilla ja menin kassalle. Siinä mun edessä oli joku vanha sotaveteraani. En tunne häntä, mutta saman kylän asukkina tiedän hänet sotiemme veteraaniksi. Kaikki meni hyvin siihen asti kun piti maksaa. Veteraani otti vapisevin käsin pienen kukkaron taskutaan. Sitten hän levitti kaikki kolikkonsa siihen tiskille ja alkoi yksi kerrallaan laskea näitä kolikoita. Aikaa kului ja kului kun pappa laski epätoivoisesti vapisevin käsin kolikoita ja ilmeet jonossa alkoi vähän muuttua jo vihaisiksi pappaa kohtaa. Pappa vain laski kolikoita ja mumisi itsekseen markoista, kuvitelkaa markoista vaikka eurot on ollut käytössä jo monta vuotta. Lopulta kassaneiti tuli apuun ja laski riittävän summan kolikoita ja antoi papalle kuitin. Siinä sähellyksessä tippui sitten pari kolikkoa lattialle. Eikös pappa ryhtynyt tavoittelemaan niitä lattialta. Ei pappa kerennyt pahemmin selkää taivuttaa kun hän tippui nenä edellä lattiaan. Voitte uskoa mikä näky kun kaveri tippu verkkareissa lattialle kuin tyrmätty nyrkkeilijä. Voi tosiaan sanoa, et naurussa oli pidättelemistä. Siinä se pappa varmaan minuutin yritti nousta epätoivoisesti muiden pidätellessä naurua. Lopulta pari vartijaa näki tilanteen ja tuli nostaa papan ylös. Mutta sitten tuli se, että räjähdin lopullisesti nauruun, en voinut enää pidätellä itseään. Vartijoiden nostaessa pappaa ylös, niin verkkarit oli valunut puoliperseeseen asti paljastaen vaipat. Voitte uskoa, että tuli naurettua vedet silmissä tätä näkyä. Noh, siitä se pappa sitten lähti ostoksineen pois ja me muutkin pystyimme hoitamaan asiamme, mutta voi sanoa että tämä pappa pelasti päiväni. :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli provoksi kyllä luokattomimpia mun koskaan näkemiäni. A) ei mennyt kellekään läpi b) oli niin inha teksti, ettei edes löydy sanoja. Tosin, jos ap:n mielestä provon tarkoitus on saada aikaan huutelua "provo", tämä toimi. Minä taas kuvittelisin hyvän provon olevan sellainen, joka herättää keskustelua muustakin kuin siitä, onko kyseessä provo vai ei. Sori ap, olet onneton provoaja.

Vierailija
22/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Joltain vihervasemmiston edustajalta tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viikonloppu taas ja provot kukkii. Kiva kun porvoossakin näin kauniisti kunnioitetaan kansallista veteraanipäivää. Vetäisin tämän aloituksen kunniaksi virtuaalisen lipun salkoon, jos osaisin.

Mutta sitähän sanotaan, että vanhalle saa nauraa, mutta ei vaivaiselle.

Vierailija
24/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa hirvee akka. Olisit auttanut pappaa

Vierailija
25/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata, ei naurata, itkettää mieluumin  olet ilkeä!

Vierailija
26/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:43"]

Tämä oli provoksi kyllä luokattomimpia mun koskaan näkemiäni. A) ei mennyt kellekään läpi b) oli niin inha teksti, ettei edes löydy sanoja. Tosin, jos ap:n mielestä provon tarkoitus on saada aikaan huutelua "provo", tämä toimi. Minä taas kuvittelisin hyvän provon olevan sellainen, joka herättää keskustelua muustakin kuin siitä, onko kyseessä provo vai ei. Sori ap, olet onneton provoaja.

[/quote]

Kyllä tuon aika moni on näyttänyt ihan todesta ottavan.

Vierailija
27/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin sanonta joskus lapsena: IHMINEN EI SITÄ SANAA SANO ,JOKA EI ETEEN KIERRÄ.

Vierailija
28/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hym, ei ihan meikäläiseen tämä ap,een. vitsi uponnut. No jokainen tyylillään.

Vierailija
29/29 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän