Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua naurattaa nää vanhukset... siis oikeesti

Vierailija
27.04.2013 |

Hei kaikille. Tässä aika huvittava tapaus joka sattui Tokmannilla eilen, vieläkin nauran aivan maha kippurassa. Noh, kävin Tokmannilla ostoksilla ja menin kassalle. Siinä mun edessä oli joku vanha sotaveteraani. En tunne häntä, mutta saman kylän asukkina tiedän hänet sotiemme veteraaniksi. Kaikki meni hyvin siihen asti kun piti maksaa. Veteraani otti vapisevin käsin pienen kukkaron taskutaan. Sitten hän levitti kaikki kolikkonsa siihen tiskille ja alkoi yksi kerrallaan laskea näitä kolikoita. Aikaa kului ja kului kun pappa laski epätoivoisesti vapisevin käsin kolikoita ja ilmeet jonossa alkoi vähän muuttua jo vihaisiksi pappaa kohtaa. Pappa vain laski kolikoita ja mumisi itsekseen markoista, kuvitelkaa markoista vaikka eurot on ollut käytössä jo monta vuotta. Lopulta kassaneiti tuli apuun ja laski riittävän summan kolikoita ja antoi papalle kuitin. Siinä sähellyksessä tippui sitten pari kolikkoa lattialle. Eikös pappa ryhtynyt tavoittelemaan niitä lattialta. Ei pappa kerennyt pahemmin selkää taivuttaa kun hän tippui nenä edellä lattiaan. Voitte uskoa mikä näky kun kaveri tippu verkkareissa lattialle kuin tyrmätty nyrkkeilijä. Voi tosiaan sanoa, et naurussa oli pidättelemistä. Siinä se pappa varmaan minuutin yritti nousta epätoivoisesti muiden pidätellessä naurua. Lopulta pari vartijaa näki tilanteen ja tuli nostaa papan ylös. Mutta sitten tuli se, että räjähdin lopullisesti nauruun, en voinut enää pidätellä itseään. Vartijoiden nostaessa pappaa ylös, niin verkkarit oli valunut puoliperseeseen asti paljastaen vaipat. Voitte uskoa, että tuli naurettua vedet silmissä tätä näkyä. Noh, siitä se pappa sitten lähti ostoksineen pois ja me muutkin pystyimme hoitamaan asiamme, mutta voi sanoa että tämä pappa pelasti päiväni. :D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuvottava ihminen ap :(

Vierailija
2/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun idiootti! Noin tyhmää feikkijuttua ei voi kukaan normaalijärkinen keksiä ja jos taas tuo on tapahtunut oikeasti, niin sä olet takuuvarmasti ollut ainoa joka on nauranut. Hävettää tuollaiset ihmiset kuin sä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ilkeä.. 

Vierailija
4/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet uskomaton!

Naurat vanhalle ihmiselle ja ihmettelet ko. tapahtumaa. Et voi olla tosissasi.

Toivon todella, että sinä kuolet nuorena, ettei vaan sulle tuollaista pääse itsellesi tapahtumaan.

Jos tuo pappa sai sinun päiväsi pelastettua, niin sinä sait minun päivääni paljon surua.

Vierailija
5/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti kukaan täyspäinen voi nauraa sotaveteraanille noin? Toivottavasti ap ns. kärvennyt helvetissä. Ja se vaippojen käyttö voi osua omalle kohdalle yllättävänkin nuorena.

Vierailija
6/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin satua tämä, on se silti jotenkin hyvin vastemielinen kyhäelmä, vaikka kai tarkoitettu hauskaksi???Vai mitä? Tänäänhän on tosiaan se Kansallinen Veteraanipäiväkin.

Vierailija
7/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mä nostan hattua sotaveteraaneille sekä vanhuksille. He ovat paljon aikaan saaneet, ja heillä on oikeus elää loppuelämä niillä taidoilla ja voimilla mitä heillä on. Ap sen sijaan vaikuttaa todella naiivilta ja tyhmältä. Vaikka tämä olisi provo, on se harvinaisen mauton. Joka tapauksessa:  Ap ei osaa edes kirjoittaa. Hän kirjoittaa tasapaksua tekstiä ilman välimerkkejä ja kappalejakoja. Kurjaa lukea, kurjaa tekstiä. Jos tässä viestiketjussa jollekin pitää nauraa, niin se ei ole se vanhus vaan Ap.

Häpeä, häpeä oikein kunnolla Ap!! 

Vierailija
8/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota ole oikeasti tapahtunut ja tuo on tarkoitettu synkäksi huumoriksi. Siksi tarinasi oli hauska, mutta en todellakaan naurannut tarinan vaari-raukalle, vaan niille muille kusipäille, jotka vain mulkoilivat ja nauroivat. Ei kukaan olisi oikeasti noin idiootti, että nauraisi kaatuilevalle vanhukselle ja vielä tekisi aloituksen nettipalstalle. Ajatus ihmisestä, joka tosissaan käyttäityisi ap:n kuvailemalla tavalla, nauratti.

Mulla on varmaan outo huumorintaju, mutta oli hauska juttu. Kiitos. :D

Vierailija
9/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***N lehmä, jos minä olisin ollut sinun paikalla olisin auttanut vanhaa miestä nostaamalla ne kolikot, tai olisin auttanut miestä pystyyn enkä todellakaan nauraisi!!!

Onneksi kaikki ihmiset eivät ole noin paskiasia niin kuin sinä ja ne jotka nauroivat!!!

Olen minäkin nähnyt miestä vaipassa (eikä hän ole mikään vanha) mutta silti en ole nauranut enkä koskaan nauranut vanhoille ihmisille. 

Vierailija
10/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteraanipäivän provo siis. Ei naurata.

Vierailija
11/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:47"]

V***N lehmä, jos minä olisin ollut sinun paikalla olisin auttanut vanhaa miestä nostaamalla ne kolikot, tai olisin auttanut miestä pystyyn enkä todellakaan nauraisi!!!

Onneksi kaikki ihmiset eivät ole noin paskiasia niin kuin sinä ja ne jotka nauroivat!!!

Olen minäkin nähnyt miestä vaipassa (eikä hän ole mikään vanha) mutta silti en ole nauranut enkä koskaan nauranut vanhoille ihmisille. 

Ei Ap ketään olis ehtinyt auttamaan, Sillä oli kiire ruokkimaan lapsensa punaisen leiman hodareilla ja kittaamaan itse sidukkaa. Mieskin siellä jo odotteli iltahoitoa, joten mitäpä yhdestä vanhuksesta, kun siinä oli mielessä vain minä minä minä :(

[/quote]

Vierailija
12/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää jos joku on selkeä provo :)

Sotiemme veteraani oikein :D

Vierailija
13/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteraaneista suurin osa on jo kuolleet. Ei ne ainakaan kaupassa enää käy. Vanhainkodeissa ovat.

Vierailija
14/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko noin moni uskoo aloituksen tapahtuneen? Etteikö kukaan koko kaupassa olisi mennyt auttamaan pappaa? Ja saisi olla aika psykopaatti tai muuten häiriintynyt ihminen, jos a) Nauraisi heikkokuntoiselle vanhukselle b) vielä avoimesti kertoisi siitä keskustelupalstalla muka hauskana juttuna.

C'mon hei...

Vierailija
15/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin huono provo...

Vierailija
16/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap ketään olis ehtinyt auttamaan, Sillä oli kiire ruokkimaan lapsensa punaisen leiman hodareilla ja kittaamaan itse sidukkaa.Ja joku vanhus siellä hidasteli kassalla.... Mieskin siellä jo odotteli iltahoitoa, joten mitäpä yhdestä vanhuksesta, kun siinä oli mielessä vain minä minä minä :(

Tämä on toivottavasti provo. Veteraaneja ei taida enää montaa olla, vanhusten määrä senkun lisääntyy. Ap on oksettava ja halveksittava, ja kirjoittaa huonosti. Jos on provo, niin onpa harvinaisen mauton.

Vierailija
17/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistappa ap tuo tapaus kun jos täytät 90, vieläkö naurattaa kaatuminen ja vaipat.

Vierailija
18/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:12"]

Muistappa ap tuo tapaus kun jos täytät 90, vieläkö naurattaa kaatuminen ja vaipat.

[/quote]

silloinhan on pappan lapsenlapsi-lapsi nauraamassa AP:lle, kun AP laske niitä kolikoita, ja kaatuu nostaen ne, ja vielä paskoinen vaippa ilmesty hameen alla!!!

Vierailija
19/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:12"]

[/quote]

Mitä jos tuo pappa on pojankoltiaisena ollut nauramassa jonkun ikäihmisen kaatuilulle? Ja tällä kertaa karma vaan osoitti olevansa narttu.

Vierailija
20/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli provoksi kyllä luokattomimpia mun koskaan näkemiäni. A) ei mennyt kellekään läpi b) oli niin inha teksti, ettei edes löydy sanoja. Tosin, jos ap:n mielestä provon tarkoitus on saada aikaan huutelua "provo", tämä toimi. Minä taas kuvittelisin hyvän provon olevan sellainen, joka herättää keskustelua muustakin kuin siitä, onko kyseessä provo vai ei. Sori ap, olet onneton provoaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän