Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Minkälaista naista päätätät lähestyä, miksi ja missä tilanteessa?

Vierailija
05.07.2020 |

Otsikkossa itse kysymys jo onkin, mutta kirjoitan tähän vielä hieman aukis sitä miksi moista kyselen jos siitä sitten vaikka heräisi jotain ajatuksia tai keskustelua.

Olen mielestäni aika tavallisen näköinen 29 vuotias nainen, mutta jostain syystä olen ilmeisesti miesten mielestä jotenkin helposti lähestyttävä(?) verrattuna ystäviini joiden mukaan on suhteellisen harvinaista että mies tulee kaupassa, puistossa tai metrossa juttelemaan, kehuu ulkonäköä ja/tai pyytämään ulos. Eikä minullekaan näin jatkuvasti tapahdu, yllättävän usein kuitenkin on käynyt näin ja nytkin kesällä on pyyntöjä tullut pari, vaikken koronan vuoksi edes käy missään paitsi ulkona koiran kanssa.

Olisi kiinnostavaa tietää miksi miehet ilmeisesti kai kokee mut jotenkin helposti lähestyttäväksi, mitenkään uskomattoman kaunis en myöskään ole, enkä pukeudu joogahousuihin tai avonaisiin paitoihin koska eipä ole mitään mitä näyttääkään siltä osin.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaupan kassalla, aikeena maksaa ostokset.

Muuta sun on turha kuvitella multa saavasi

Missä kaupassa asioit?

Ruokakaupassa, vaatekaupassa, kirjakaupassa, joskus harvoin autokaupassa. Tämä lista ei ole täydellinen

Vierailija
62/67 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin itselleni tuntematonta naista en enää baarien ja yökerhojen ulkopuolella lähesty, ja koska en baareissa ja yökerhoissa enää käy, niin naisen pitää olla useamman kerran näkötuttu. Eli esim. kirjastossa nähty useamman kerran, joten jotain persoonasta olen jo pystynyt päättelemään. Toki naisen pitää olla jotenkin minua kiinnostava, ja kyllä, siihen kuuluu myös ulkonäkö, mutta lisäksi esim. pukeutuminen ja liikkuminen. Henkilökohtaisesti arvostan käytännöllistä ja siistiä pukeutumista, eli korkokengät ja minihame ei varsinaisesti sytytä. Kynnyksenä lienee nähdä jonkinlainen kommunikointi muiden ihmisten kanssa, eli esim. asiakaspalvelutilanne kummalla puolella tiskiä tahansa, miten tulee toimeen muiden ihmisten kanssa, hymyileekö, nauraako yms.

Tulipahan pitkä jaaritus, melkein teoreettisesta lähestymisestä.

Saako kysyä miksi olet tullut tällaiseen päätökseen ettet enää lähesty naisia kuin yökerhoissa/baareissa?

Itse en esimerkiksi koskaan käy ns. viihteellä, tai edes parilla, joten ikävä kuulla että joku on päätynyt rajaamaan omat lähestymiset kyseisten puitteiden ympärille...toki riippuu paljon mitä hakee ja millaista seuraa ja jos esimerkiksi itse käy paljon baareissa yms. niin tuskin kaltaiseni nainen olisi muutenkaan mielesitä seuraa...mutta tavallaan siksikin olisin ollut kiinnostunut kuulemaan että millä mielellä ja minkälaiset miehet sitten lähestyvät naista näissä arkisemmisessa tilanteissa joita mainitsin.

Niin ja anteeksi jos kuulostaa saivartelulta, mutta eivätkö mielestäsi korkokengät tai lyhyt hame täytä siistin pukeutumisen kriteerejä? Vaikka ymmärrän, etteivät ehkä käytännöllisemmästä päästä olekaan jos tarkoitit suosivasi yhdistelmää sekä ja että :)

-ap

Missä olosuhteissa mies voisi huomata naisen antavan suostumuksensa miehen hienovaraiselle lähestymiselle? Ilman sitä ei sovi puhutella tai katsoa yli 5 sekuntia.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida minun tarinani olla kertomisen arvoinen. Ehkä onkin, ehkä ei. Kahdeksan kuukautta katselin. Ei käynyt välillä tupakalla. Söi eväänsä tarkoitukseen varatuissa tiloissa. Keskittyminen omaan tekemiseen kiehtoi. Ollessaan paikalla, oli viimeiseen asti. Monta kertaa mietin, että miksi, enkä koskaan - ainakaan silloin kuin olisi pitänyt - yhdistänyt tätä siihen, että kukaan ei odottanut häntä.

Väitti ensikeskustelussamme välttelevänsä ihmisiä, mutta oli empaattinen ja ystävällinen, joten, kuka tietää?

Tästä ensikohtaamisestamme on lähes kaksi vuotta. Where do we go now? Kuten W. Axl Rose laulussaan kysyi. Ei ole minulla vastausta. Katsotaan.

No tuliko teistä pari vai ei?

Outo tarina ilman vastausta tähän.

Ei tullut paria, ainakaan vielä. Ja outoa on kaikki mitä on tapahtunut meille, kummallekin uusi ja erilainen kokemus. Kumpikaan ei ole vielä halunnut heittää toista elämästään.

Vierailija
64/67 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida palstalla olla yhtään miestä, joka lähestyisi vapaaehtoisesti naista :D ja sitten vielä kehtaavat valittaa täällä, kun ei saa naisia.

Vastaavasti täällä naiset valittavat koko ajan siitä, miten joku mies on taas kehdannut lähestyä heitä. Naisten kommentit näistä heitä lähestyneistä miehistä ovat sarjaa "hyi oksennus", "#metoo" ja näin poispäin.

No jos lähestyy normaalisti, usein saa normaalia kohtelua. Jos jollakin tavoin epämääräisesti vaanii ja seurailee, siitä tulee aika kriippi olo.

Vierailija
65/67 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin itselleni tuntematonta naista en enää baarien ja yökerhojen ulkopuolella lähesty, ja koska en baareissa ja yökerhoissa enää käy, niin naisen pitää olla useamman kerran näkötuttu. Eli esim. kirjastossa nähty useamman kerran, joten jotain persoonasta olen jo pystynyt päättelemään. Toki naisen pitää olla jotenkin minua kiinnostava, ja kyllä, siihen kuuluu myös ulkonäkö, mutta lisäksi esim. pukeutuminen ja liikkuminen. Henkilökohtaisesti arvostan käytännöllistä ja siistiä pukeutumista, eli korkokengät ja minihame ei varsinaisesti sytytä. Kynnyksenä lienee nähdä jonkinlainen kommunikointi muiden ihmisten kanssa, eli esim. asiakaspalvelutilanne kummalla puolella tiskiä tahansa, miten tulee toimeen muiden ihmisten kanssa, hymyileekö, nauraako yms.

Tulipahan pitkä jaaritus, melkein teoreettisesta lähestymisestä.

Saako kysyä miksi olet tullut tällaiseen päätökseen ettet enää lähesty naisia kuin yökerhoissa/baareissa?

Itse en esimerkiksi koskaan käy ns. viihteellä, tai edes parilla, joten ikävä kuulla että joku on päätynyt rajaamaan omat lähestymiset kyseisten puitteiden ympärille...toki riippuu paljon mitä hakee ja millaista seuraa ja jos esimerkiksi itse käy paljon baareissa yms. niin tuskin kaltaiseni nainen olisi muutenkaan mielesitä seuraa...mutta tavallaan siksikin olisin ollut kiinnostunut kuulemaan että millä mielellä ja minkälaiset miehet sitten lähestyvät naista näissä arkisemmisessa tilanteissa joita mainitsin.

Niin ja anteeksi jos kuulostaa saivartelulta, mutta eivätkö mielestäsi korkokengät tai lyhyt hame täytä siistin pukeutumisen kriteerejä? Vaikka ymmärrän, etteivät ehkä käytännöllisemmästä päästä olekaan jos tarkoitit suosivasi yhdistelmää sekä ja että :)

-ap

Missä olosuhteissa mies voisi huomata naisen antavan suostumuksensa miehen hienovaraiselle lähestymiselle? Ilman sitä ei sovi puhutella tai katsoa yli 5 sekuntia.

-eri

En koe että siihen mitään erillistä lupaa tarvitsee jos ei aikeissa ole sanoa mitään tahallisesti loukkaavaa (ja tuskin siihenkään kukaan kysyisi) tai ottaa fyysistä kontaktia. Tietysti jos näyttää siltä että naisella on kiire tai esimerkiksi painavat ostoskassit kädessä, niin ei lienee paras hetki...ellei sitten tarjoudu auttamaan ostosten kantamisessa, joskaan en tiedä uskaltaisiko niitä antaa kenenkään vieraan miehen käsiin.

Mutta sekin on hyvä merkki jos katsot naista hieman pidempään ja tämä ei lähde karkuun, niin mahdollisesti voinet lähestyä...itse olen aika ujo, mutta en silti pahastu jos mies lähestyy hienovaraisesti.

Ehkä varoituksen sanana sellainen, että jos on ns. jotenkin liian hienovarainen, niin voi alkaa tuntumaan ahdistavalle jos joku seurailee tai katsoo pitkään muttei ota kontaktia.

-ap

Vierailija
66/67 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/67 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjun viimeistä kertaa ennenkuin lopetan tämän seuraamisen, kiitos kaikille jo osallistuneille.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan