Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Minkälaista naista päätätät lähestyä, miksi ja missä tilanteessa?

Vierailija
05.07.2020 |

Otsikkossa itse kysymys jo onkin, mutta kirjoitan tähän vielä hieman aukis sitä miksi moista kyselen jos siitä sitten vaikka heräisi jotain ajatuksia tai keskustelua.

Olen mielestäni aika tavallisen näköinen 29 vuotias nainen, mutta jostain syystä olen ilmeisesti miesten mielestä jotenkin helposti lähestyttävä(?) verrattuna ystäviini joiden mukaan on suhteellisen harvinaista että mies tulee kaupassa, puistossa tai metrossa juttelemaan, kehuu ulkonäköä ja/tai pyytämään ulos. Eikä minullekaan näin jatkuvasti tapahdu, yllättävän usein kuitenkin on käynyt näin ja nytkin kesällä on pyyntöjä tullut pari, vaikken koronan vuoksi edes käy missään paitsi ulkona koiran kanssa.

Olisi kiinnostavaa tietää miksi miehet ilmeisesti kai kokee mut jotenkin helposti lähestyttäväksi, mitenkään uskomattoman kaunis en myöskään ole, enkä pukeudu joogahousuihin tai avonaisiin paitoihin koska eipä ole mitään mitä näyttääkään siltä osin.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ns. taskuraketti

Vierailija
2/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytät ja pukeudut normaalisti, normaalit miehet uskaltavat lähestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot varmaan muita ihmisiä suoraan silmiin ja hymyilet. Se on harvinaista herkkua, vaikka pitäisi kuulua normaaleihin käytöstapoihin. Toki silloin on helppo avata myös suunsa.

Vierailija
4/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät varmaan lämpimältä hyväsydämiseltä mukavalta kiltiltä naiselta.

Vierailija
5/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista missään!

Vierailija
6/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsot varmaan muita ihmisiä suoraan silmiin ja hymyilet. Se on harvinaista herkkua, vaikka pitäisi kuulua normaaleihin käytöstapoihin. Toki silloin on helppo avata myös suunsa.

hmm...Itseasiassa luulen että tuo pitää kohdallani osittain ainakin paikkaansa, mutta joskus olen ollut uppotuneena ihan omiin ajatuksiinikin ja sitten joku on yllättäen tullut juttelemaan, vaikken ole aikaisemmin huomannut lähestyjää.

-ap

Vierailija
7/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ns. taskuraketti

:D huomaan että viittaat toiseen keskusteluun AV:lla, Olen kyllä aika lyhyt. En tiedä mitkä mahtaa olla tarkkat taskuraketin määritelmän mukaiset mitat.

-ap

Vierailija
8/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty naisia. Suurin osa naisista on niin v itt umaisia etten viitsi kokeilla onneani kun siinä on helposti päivä pilalla.

Vierailija
9/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn vain naisia joiden tulkitsen flirttailevan kanssani, eli siis keskustelevat kanssani, tuijottelevat silmiin, hymyilevät, koskettavat, jne.

Vierailija
10/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lähestymällä lähesty ketään. Eri tilanteissa (harrastuksissa, töiden kautta, kavereiden kautta jne.) päätyy usein juttelemaan ihmisten kanssa, sekä miesten että naisten. Jos sitten huomaan niissä tilanteissa et kiinnostun jostain naisesta, niin saatan kutsua hänet sitten treffeille. 

Vierailija
11/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida minun tarinani olla kertomisen arvoinen. Ehkä onkin, ehkä ei. Kahdeksan kuukautta katselin. Ei käynyt välillä tupakalla. Söi eväänsä tarkoitukseen varatuissa tiloissa. Keskittyminen omaan tekemiseen kiehtoi. Ollessaan paikalla, oli viimeiseen asti. Monta kertaa mietin, että miksi, enkä koskaan - ainakaan silloin kuin olisi pitänyt - yhdistänyt tätä siihen, että kukaan ei odottanut häntä.

Väitti ensikeskustelussamme välttelevänsä ihmisiä, mutta oli empaattinen ja ystävällinen, joten, kuka tietää?

Tästä ensikohtaamisestamme on lähes kaksi vuotta. Where do we go now? Kuten W. Axl Rose laulussaan kysyi. Ei ole minulla vastausta. Katsotaan.

Vierailija
12/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty minkäänlaista naista. Tämä siksi, että en halua leimautua ahdistelijaksi, patriarkaksi, siaksi, iljetykseksi ja mitä kaikkea muuta naisia lähestyvistä miehistä nyt sanotaankaan. Haluan olla kunnon mies joka kunnioittaa naisia tasavertaisina ihmisinä enkä mikään öykkäri.

Vierailija
13/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tähän vastata joku mies joka lähestyy

Vierailija
14/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida palstalla olla yhtään miestä, joka lähestyisi vapaaehtoisesti naista :D ja sitten vielä kehtaavat valittaa täällä, kun ei saa naisia.

Vierailija
15/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida palstalla olla yhtään miestä, joka lähestyisi vapaaehtoisesti naista :D ja sitten vielä kehtaavat valittaa täällä, kun ei saa naisia.

Tämä

Vierailija
16/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa tuli lähestyttyä joskus 90-luvulla, sittemmin ei niin ole ollut tarvetta.

Vierailija
17/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti täällä naiset valittavat koko ajan siitä, miten joku mies on taas kehdannut lähestyä heitä. Naisten kommentit näistä heitä lähestyneistä miehistä ovat sarjaa "hyi oksennus", "#metoo" ja näin poispäin.

Vierailija
18/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu saattaa mahdollisesti todistaa sen faktan etteivät miehet juurikaan lähesty naisia. Luulisi että muuten edes jokunen vastaus olisi tännekin eksynyt. Jos todellakin tilanne on tämä, niin sanoisin että aika huolestuttavaa...olisiko parempi kysymys ollut kenties että millaiset miehet lähestyy naisia ap:n  kuvailemien tilanteiden kaltaisissa olosuhteissa.

Vierailija
19/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy olen kaunis

Vierailija
20/67 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty naisia pokausmielessä muualla kuin yökerhoissa ja baareissa. En usko, että naiset yleensä haluavat sellaista huomiota muissa paikoissa.

Valintaani vaikuttaa miellyttävä ulkonäkö ja hyväntuulisuus. Jos joku näyttää olevan huonolla tuulella tai esimerkiksi tuijottaa puhelintaan, niin en mene häiritsemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi