Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei kehtaa ostaa kaupasta terveyssiteitä.

Vierailija
27.04.2013 |

Aina tarvitsee ne itse mennä ostamaan. Kondomeja ei häpeile ostaa.

Kommentit (185)

Vierailija
61/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 17:23"]

Suklaan ja siteiden ostamisesta:

Huomaavainen mies on sellainen, joka ostaa naiselle sitä mitä hän tarvitsee.

Tossukka mies on sellainen, joka ostaa naiselle sitä mitä hän keksii pyytää.

[/quote]

Näin on. Kumpaakaan noista nainen ei tarvitse. Joten niiden ostamisessa ei ole järkeä

Vierailija
62/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös, kenen mies ostaa siteitä ilman että te sitä pyydätte?? 

Ei nouse moni käsi. Miten mies voisi tietää ostaa jotain sellaista, jota ei itse käytä, jos ei sitä erikseen pyydä. Ihan eri juttu kuin ostaa vaikkapa vessapaperia tai saippuaa, joka tulee käyttöön molemmille.

Miehelle voisin ostaa yllärinä olutta kaupasta (jos ja kun tiedän mistä se tykkää) mutta leuka tipahtaisi kyllä lattiaan, jos saisin yllärinä kaupasta sidepaketin :) 

Se ostaa joka tarvitsee. Jos ei pääse kauppaan, pistää lapulle ja pyytää toista tuomaan. As simple as that. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 17:26"]

Väärin arvattu. Yleensä siteitä ostavat ne miehet, joille kuukautiset eivät ole tabu, joita ei häiritse kaupan akkojen tai ukkojenkaan naureskelu. Miksi analyysi perustuu siihen, että

a) mies ei vapaaehtoisesti ostais jos ei nainen määräisi ja

b) nainen pitäisi huolen, ettei miehen tarvitse koskaan ostaa jos vain pääsee itsekin kauppaan?

Täysin vieras ajatus, että joillekin miehille siteet ovat vain yksi tavara muiden joukossa ihan siinä missä paristot (vaikka hieromasauvaan), liukuvoide, hiivatulehduslääke (apteekista), hammasharja ym. Kaikki nuo meille ostaa yleensä se, joka niitä tarvitsee.

Varsinkin viimeksi mainittu on yhtä henkilökohtainen tarvike kuin siteet ja ostan yleensä itse. Mutta toisinaan saattaa kadota, pudota vessanpönttöön tai muusta syystä kirjoitan sen siihen kauppalistaan, jonka kauppaan menevä perheenjäsen iästä ja sukupuolesta riippumatta ottaa mukaan ja tuo siihen merkityt tavarat.

Kyllä minä käyn kaupassa aika usein, mutta ei minulla ole mitään pakkomiellettä riittävästä kuukautissuojavarastosta. Ostan kun tarvitsen, mutta ei ole mikään ongelma jos mies käy ostamassa. Ostanhan minäkin sille partakoneenteriä, tarvittaessa.

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:23"]

Jokos ois analyysin paikka?

Naisellensa kuukautissiteitä ostelevat ne miehet,

- joiden nainen ei juurikaan käy kaupassa, koska ei aja työ- tai muulla matkoillaan kaupan ohi

- joiden nainen ei pääse kauppaan, koska hoitaa lapsia ja asuvat maalla ja etäisyys kauppaan on niin suuri

- joiden nainen päättää, että miehen tehtävä on käydä kaupassa ja tuoda samalla myös siteet, koska ne kuuluva päivittäistavaroihin

- joiden naisella ei ole omaa rahaa

- joiden parisuhde kestää kaikki intiimitavarat, jotka miettivät jo mahdollista vanhuuttaan dementiapotilaana, jolloin mies ostaa dementikkovaimolleen myös vaipat, koska tämä ei pysty käymään itsenäisesti vessassa enää tuossa vaiheessa. Tähän elämäntilanteeseen on hyvä varautua jo 2-kymppisenä suhteen alusta saakka. 

Naisellensa kuukautissiteitä eivät osta ne miehet,

- joiden nainen osaa ja muistaa itsekin ostaa siteensä ja pääsee kauppaan ainakin kerran kuukaudessa

- jotka ovat perusmiehiä, eikä heitä kiinnosta kauheasti naisensa kuukautiset - pelkkä pakollinen paha

[/quote]

[/quote]

Mikään partakoneenterä ei ole verrannolllinen johonkin pillurättiin.

Vierailija
64/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 17:32"]

Käsi ylös, kenen mies ostaa siteitä ilman että te sitä pyydätte?? 

Ei nouse moni käsi. Miten mies voisi tietää ostaa jotain sellaista, jota ei itse käytä, jos ei sitä erikseen pyydä. Ihan eri juttu kuin ostaa vaikkapa vessapaperia tai saippuaa, joka tulee käyttöön molemmille.

Miehelle voisin ostaa yllärinä olutta kaupasta (jos ja kun tiedän mistä se tykkää) mutta leuka tipahtaisi kyllä lattiaan, jos saisin yllärinä kaupasta sidepaketin :) 

Se ostaa joka tarvitsee. Jos ei pääse kauppaan, pistää lapulle ja pyytää toista tuomaan. As simple as that. 

[/quote]

Ei ollut kyse siitä, että tuotaisiin pyytämättä. Kyse oli siitä, että tuoko mies niitä, jos nainen pyytää. AP:n mies ei tuo koska se on noloa, osa vastanneista ei ikinä edes pyytäisi miestä moiseen hommaan, koska hoitaa ko. ostokset aina itse. Osalle taas on luonnollista pyytää TARVITTAESSA miestä tuomaan samalla kauppareissulla saippuoiden vierestä siteitä ja mies tuo niitä siinä missä muutkin päivittäistavarat. Harvemman mies varmaankaan osaa ulkoa oikean siteen tai tampoonin merkin, mutta varmasti aika moni mies osaa kauppalappua lukea.

Olisin kyllä aika tyrmistynyt, jos oma mieheni sanoisi kysyttäessä, että haepa omat siteesi, ei kuule mua kiinnosta. Varsinkin, jos lapussa olisi lukenut tarkat tiedot, mutta niiden ostaminen olisi liian noloa tai epämiehekästä tai naismaista. Tuolla perusteella minulla ei olisi mitään asiaa esim. rautakauppaan tai huoltoasemalle.

Vierailija
65/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne A:

-Nainen on kotona lasten kanssa, toinen on vauva jota imetetään. Mies on tulossa töistä kotiin ja soittaa vaimolleen:

M:"käyn kaupassa, syötäskö tänään vaikka lohta?"

N:"joo syödään vaan, osta maitoa ja perunoita ja smetanaa lisäksi niin tehdään hyvää ruokaa"

M:"minäpä ostan, ostan myös itselle pari saunaolutta"

N: "hei mulla pitäs alkaa menkat tänään tai huomenna, ja huomasin että siteitä on jäljellä enää 5 kappaletta, voitko ostaa Alwaysin sen vaaleanpunasen paukkauksen, missä lukee että normaali vuoto ja 2 pisaraan kuvaa?"

M: "ok, minä ostan."

En ymmärrä tätä, miksi ihmeessä mies vastaisi:

M:" en osta, kun kaikki muutenki nauraa mulle siellä kaupassa, mitä jos joku tuttu tulee, en voi ostaa omalle vaimolleni mitään. Sitten kun minä tulen kotiin, lähde sinä ajamaan kauppaan, käy ostamassa siteitä parilla eurolla, tule sitten kotia."

Miksi ihmeessä?? Eri asia jos tilanne olisikin tällainen:

Nainen ja mies olevat kotona. Molemmilla on ajo-kortti.

N:" voitko käydä ostamassa mulle siteitä, kun menkat pitäs alkaa tänään tai huomenna?"

Tottakai tässä tilanteessa, kun molemmat ovat kotona ja "vapaana", nainen lähtee itse ostamaan, ja vaikkapa kysyy lähtiessä, että " tarvitko mitään kaupasta?"

Vierailija
66/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 17:48"]

Tilanne A:

-Nainen on kotona lasten kanssa, toinen on vauva jota imetetään. Mies on tulossa töistä kotiin ja soittaa vaimolleen:

N:"joo syödään vaan, osta maitoa ja perunoita ja smetanaa lisäksi niin tehdään hyvää ruokaa"

N: "hei mulla pitäs alkaa menkat tänään tai huomenna, ja huomasin että siteitä on jäljellä enää 5 kappaletta, voitko ostaa Alwaysin sen vaaleanpunasen paukkauksen, missä lukee että normaali vuoto ja 2 pisaraan kuvaa?"

M:" en osta, kun kaikki muutenki nauraa mulle siellä kaupassa, mitä jos joku tuttu tulee, en voi ostaa omalle vaimolleni mitään. Sitten kun minä tulen kotiin, lähde sinä ajamaan kauppaan, käy ostamassa siteitä parilla eurolla, tule sitten kotia."

N:" voitko käydä ostamassa mulle siteitä, kun menkat pitäs alkaa tänään tai huomenna?"

Tottakai tässä tilanteessa, kun molemmat ovat kotona ja "vapaana", nainen lähtee itse ostamaan, ja vaikkapa kysyy lähtiessä, että " tarvitko mitään kaupasta?"

[/quote]

Kohta sulle kommentoidaan, että älykäs nainen olisi osannut varautua tilanteeseen pitämällä AINA muutamaa ylimääräistä pakettia siteitä kaapissa. Silloin ei joudu tuollaiseen alentavaan tilanteeseen, ja olishan sillä imettävällä naisella varmasti ollut aiemmin päivän aikana tai aikaisempana päivänä tilaisuus käydä hankkimassa niitä siteitä. Näitä itsenäisiä naisia ei koskaan kohtaa mikään yllättävä asia elämässä. Ne on kuin partiolaisia - aina valmiina :)

Vierailija
67/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 18:35"]

Mikä ihme noissa kuukautissuojien ostossa miehiä voi niin hävettää, että eivät voi niitä meille kauppasta tuoda?

[/quote]

Onhan se nyt vaan helvetin noloo käyttää vaippoja.

Itte en ostais.

Mies

Vierailija
68/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:05"]

Mikä ihme noissa kuukautissuojien ostossa miehiä voi niin hävettää, että eivät voi niitä meille kauppasta tuoda?

[/quote]

Itte en ostais.

Mies

[/quote]

No sano vässykkä siinä kassalla, kovalla äänellä, etteivät ne ole sinulle. Vai oletko niin heppoisen näköinen "mies", että sua saatetaan luulla naiseksi?

Vierailija
69/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne A:

[/quote]

Tai sitten mies sanoisi että kasva jo ulos tosta lapsuudesta. Tai sanoisi että käytä lattiarättiä

Vierailija
70/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:05"]

[/quote]

Itte en ostais.

Mies

[/quote]

No sano vässykkä siinä kassalla, kovalla äänellä, etteivät ne ole sinulle. Vai oletko niin heppoisen näköinen "mies", että sua saatetaan luulla naiseksi?

[/quote]

Miksi hän sitten niitä ostaisi? Ostaisi mielummin vaikka pesusienen ja tunkis sen sinne.

Opetelkaa käyttäytymään kuin aikuiset.

Vierailija
71/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:25"]

Tai sitten mies sanoisi että kasva jo ulos tosta lapsuudesta. Tai sanoisi että käytä lattiarättiä

[/quote]

Mikä ihmeen mielenvikanen sinäkin olet? Se veri kuules valuu ulos naisesta halusi sitä tai ei. Sillä ei ole yhtikäs mitään tekemistä ulostamisen tai pissaamisen kanssa, joten ei liity vaippoihin. Tenat on sitten erikseen.

Vierailija
72/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun elämä ei oo niin tylsää kuin suurimmalla osalla täällä. Menkää ihmiset ulos nauttimaan kevätsäästä!

Vierailija
73/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 17:56"]

Tilanne A:

[/quote]

Kohta sulle kommentoidaan, että älykäs nainen olisi osannut varautua tilanteeseen pitämällä AINA muutamaa ylimääräistä pakettia siteitä kaapissa. Silloin ei joudu tuollaiseen alentavaan tilanteeseen, ja olishan sillä imettävällä naisella varmasti ollut aiemmin päivän aikana tai aikaisempana päivänä tilaisuus käydä hankkimassa niitä siteitä. Näitä itsenäisiä naisia ei koskaan kohtaa mikään yllättävä asia elämässä. Ne on kuin partiolaisia - aina valmiina :)

[/quote]

Onko liian vaikeaa, pitää sidepakettia edes yhtä, että on varalla tarvittaessa. Ilmeisesti, aivan liikaa. Minä olen juuri itsenäinen nainen. En saatanan heikko vätys, joka ei voi mennä kauppaan, kun ei jaksa. Vittu että on velttoja naisia. Jos olisin mies, sanoisin että et sitten tuon vertaa kykene itsestäsi huolehtimaan. Hanki nyt vaikka 5 sidepakettia, ei lopu heti ja kun on viimeinen menossa, osta uusi satsi saatanan velttoperse.

Vierailija
74/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian vaikeaa, pitää sidepakettia edes yhtä, että on varalla tarvittaessa. Ilmeisesti, aivan liikaa. Minä olen juuri itsenäinen nainen. En saatanan heikko vätys, joka ei voi mennä kauppaan, kun ei jaksa. Vittu että on velttoja naisia. Jos olisin mies, sanoisin että et sitten tuon vertaa kykene itsestäsi huolehtimaan. Hanki nyt vaikka 5 sidepakettia, ei lopu heti ja kun on viimeinen menossa, osta uusi satsi saatanan velttoperse.

Nämä vastaan länkyttäjät eivät ole koskaan asuneet miehen kanssa samassa taloudessa, siksi tuntuu niin vieraalta että pyytäisi jotain miestä ostamaan siteitä.

t. siteitä ja tampooneja sekä ehkäisypilleireitä ostava mies ja kolmen tyttären isä.

Vierailija
75/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan muuten pyydettäessä myös meikkejä ja muita kauneudenhototuotteita.

Ostan kaupasta jopa maitoa ja teetä, vaikka en koskaan käytä niitä.

mies -161-

Vierailija
76/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos semmonen tilanne, että raskauden ja imetyksen lopettamisen jälkeen, ei tietoa milloin kuukautiset alkaa, ainakin itse olin totaalisen unohtanu että semmosetki on olemassa kun menkat, kun niin kauan sai olla ilman niitä :D Ja sit ku ne alko 5 kk imetyksen lopettamisesta, eli noin 2 vuotta viimeisistä menkoista, niin sit se välähti, et ainiin, pitäsköhän käyttää kenties siteitä :D No oli kaapissa jälkivuodosta jääneitä jäääätävän isoja jotain inkotenssisuojia(oli niin kova jälkivuoto..), en kyllä sit muista kumpi niitä sit siteitä loppupeleissä osti, minä vai mies, mutta sillähän ei ole mitään helkutin väliä..

SOri kirjotusvirheet kauhea kiire kirjottaa ku selvityjät alkaa kohta½!

Vierailija
77/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:25"]

Kun nyt haukutte nuoriksi miehiä jotka ei kehtaa ostaa niitä siteitä, niin minunpa pojat on ostaneet jostain 16-vuotiaasta kun äiti on pyytänyt kauppareissulta tuomaan. Mutta ovatkin kypsiä ja fiksuja toisin kuin sideostoksia hihittelevät kaupan tädit (oikeasti, meillä tollasta tirskuttiin jossain viidennellä luokalla, mutta että aikuiset naiset??)

[/quote]

Ei tämä miesten siteiden ostaminen ole ongelma kuin kahdelle tällä palstalla. Aloittajalle siksi kun mies ei halua niitä ostaa ja sitten tuolle yhdelle idiootille jonka mielestä miehet ei edes saa ostaa niitä.

Vierailija
78/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 19:59"]

Nämä vastaan länkyttäjät eivät ole koskaan asuneet miehen kanssa samassa taloudessa, siksi tuntuu niin vieraalta että pyytäisi jotain miestä ostamaan siteitä.

t. siteitä ja tampooneja sekä ehkäisypilleireitä ostava mies ja kolmen tyttären isä.

Asun kolmen miehen kanssa (kaksi juuri ja juuri mieheksi katsottavissa) enkä ole koskaan ymmärtänyt, mikä minusta tekisi niin avuttoman, että en kykene itse edes siteitä ostamaan. Mieheni ei ole koskaan pyytänyt minua ostamaan moottorisahaan varaosia enkä minä ole koskaan pyytänyt häntä ostamaan tamponeja. Näin siksi, että vaikka elämme yhdessä, emme ole yksi. Molemmat osaavat huolehtia itsestään eikä kumpikaan oleta, että toinen paapoo. Muiden miehet saa ostaa siteitä ja kuukuppeja ja raskaustestejä, mutta minä osaan ostaa ne itse. Se ei tee minusta yhtään huonompaa ihmistä, vaikka miten yritätte väittää, että vain miehen ostama tamponi on oikea ja sopiva ja että yksikään nainen ei osaa ennakoida kuukautisiaan, nehän tulevat miten sattuu kessan kuussa.

Vierailija
79/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne A:

[/quote]

Todennäköisesti imetät vauvaa, joka käyttää vaippoja. Miten usein ne vauvankin vaipat on lopussa? Niitä voi muuten käyttää varsin näppärästi myös siteenä etenkin, jos on kotona.

Vierailija
80/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kolmen miehen kanssa (kaksi juuri ja juuri mieheksi katsottavissa) enkä ole koskaan ymmärtänyt, mikä minusta tekisi niin avuttoman, että en kykene itse edes siteitä ostamaan. Mieheni ei ole koskaan pyytänyt minua ostamaan moottorisahaan varaosia enkä minä ole koskaan pyytänyt häntä ostamaan tamponeja. Näin siksi, että vaikka elämme yhdessä, emme ole yksi. Molemmat osaavat huolehtia itsestään eikä kumpikaan oleta, että toinen paapoo. Muiden miehet saa ostaa siteitä ja kuukuppeja ja raskaustestejä, mutta minä osaan ostaa ne itse. Se ei tee minusta yhtään huonompaa ihmistä, vaikka miten yritätte väittää, että vain miehen ostama tamponi on oikea ja sopiva ja että yksikään nainen ei osaa ennakoida kuukautisiaan, nehän tulevat miten sattuu kessan kuussa.

Tuo on ihan sinun henkilökohtainen ongelmasi, ei voisi kuule vittu vähempää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi