Mieheni ei kehtaa ostaa kaupasta terveyssiteitä.
Aina tarvitsee ne itse mennä ostamaan. Kondomeja ei häpeile ostaa.
Kommentit (185)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:14"]
En ostaisi minäkään.
t. mies
[/quote]
Miksi et? Onko kuukautiset sinulle jotenkin arka aihe? Uskallatko kävellä metriä lähempää naisen ohi kun sillä on menkat? Entä jos se haluaa seksiä?
[/quote]
Ei ole arka vaan naurettava lähinnä. Kyllä minä nussia voin vaikka on menkat ei siinä mitään. Mutta en kuuntele mitään kuukautisongelmista, oli ne sitten kivuista tai räteistä. Jokainen hoitakoot ongelmansa itse
Meillä se ei osta myöskään wc-paperia kuin itselleen. Ja aina sitä karkeinta ja ruminta jota tosimiehet käyttävät. Ei mitään kuvioituja pehmoja, sellaiset on naisten ja homojen kamaa.
Sama koskee tietysti muitakin tuotteita, sampoot on tervasampoota eikä mitään garniäärejä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:18"]
Urpoja miehiä löytyy maailmasta.
Mun miehellä ei mitään ongelmaa ostaa kaupasta just sitä mitä tarvitaan. Voi huokaus, mitä keskenkasvuisia idiootteja toiset sietääkin....
[/quote]
Minkä takia miehen pitäisi ostaa sinun paskarättejäsi? Halveksuntaa naisia kohtaan siinä nousee jos vaaditaan että miesten pitää ostella jotain rättejä naisille.
Luuletko oikeasti että miehiä kiinnostaa teidän kuukautiset?
[/quote]
Mä en ole kokeillut kestääkö ne paskantamisen, mukavaa jos sinä olet, itse käytän vessaa siihen tarkoitukseen. En tiedä kiinnostaako mun miestä mun kuukautiset, muutei haittaakaan, ei missään mielessä. Jos olen unohtanut suihkutiloihin verisen siteen pikkareihin kiinni niin vie pikkarini pesuun ja siteen tyynesti roskikseen, sen kummempia sitä mylvimättä :)
Kun on kolmessa synnytyksessä ollut mukana niin ei kaiketi pieni veren näkeminen maata kaada. Me ollaan kaksi normaalia aikuista, jotka voi ostaa kaupasta just sitä mitä milloinkin tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:14"]
En ostaisi minäkään.
t. mies
[/quote]
Miksi et? Onko kuukautiset sinulle jotenkin arka aihe? Uskallatko kävellä metriä lähempää naisen ohi kun sillä on menkat? Entä jos se haluaa seksiä?
[/quote]
Ei ole arka vaan naurettava lähinnä. Kyllä minä nussia voin vaikka on menkat ei siinä mitään. Mutta en kuuntele mitään kuukautisongelmista, oli ne sitten kivuista tai räteistä. Jokainen hoitakoot ongelmansa itse
[/quote]
Ei siis mitkään ihme, ettei sulla naista olekaan..... Anna kun arvaa, kun herralla nousee kuume yli kolmeseiskan ja nenu vähän valuu niin emännän pitäisi kyllä hoivata ja kuunnella, hih.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:18"]
Urpoja miehiä löytyy maailmasta.
Mun miehellä ei mitään ongelmaa ostaa kaupasta just sitä mitä tarvitaan. Voi huokaus, mitä keskenkasvuisia idiootteja toiset sietääkin....
[/quote]
Minkä takia miehen pitäisi ostaa sinun paskarättejäsi? Halveksuntaa naisia kohtaan siinä nousee jos vaaditaan että miesten pitää ostella jotain rättejä naisille.
Luuletko oikeasti että miehiä kiinnostaa teidän kuukautiset?