Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei kehtaa ostaa kaupasta terveyssiteitä.

Vierailija
27.04.2013 |

Aina tarvitsee ne itse mennä ostamaan. Kondomeja ei häpeile ostaa.

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisi päähän, jos joku naismainen mies ihmettelisi vieressä kuukautissiteitä, kun olisin niitä itse ostamassa. Akkamainen mies tekee noin, pukekaa hame päälle.

Vierailija
42/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:27"]

Kyllä ottaisi päähän, jos joku naismainen mies ihmettelisi vieressä kuukautissiteitä, kun olisin niitä itse ostamassa. Akkamainen mies tekee noin, pukekaa hame päälle.

[/quote]

Mua taas naurattaa ajatus miehestä joka kiljuen juoksee sidepakettia karkuun xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en arvosta lainkaan miestä, joka haluaisi tuoda kaupasta esim. siteitä. Ei aikuista naista tarvitse paapoa, en edes halua.

Vierailija
44/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:32"]

Minä en arvosta lainkaan miestä, joka haluaisi tuoda kaupasta esim. siteitä. Ei aikuista naista tarvitse paapoa, en edes halua.

[/quote]

Juu, parempi että antaa ennemmin isän kädestä kuin ottaisi huomioon sinutkin :D Joo joo.

Vierailija
45/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies ei menu mukaan joka oikkuun. Inhoan pehmomiehiä.

Vierailija
46/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat siteitä ostelevat miehet lähtevät varmaan hakemaan kiskalta suklaata, jos vaimon tekee mieli. Siteitä ostamaton sanoisi, että hae itse suklaasi. ;)

Vierailija
47/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:27"]

[/quote]

Niin just! Kuukautissuojat pitäisi kaupoissa pitää jossain suljetussa, pelkästään naisille tarkoitetussa tilassa, koska sidepaketin valitseminen on naiselle herkkä ja intiimi hetki, jolloin kaikenlaista häiriötä pitää välttää. Tuossa rättihuoneessa voisi soida rauhoittavaa musiikkia ja palaa aromaterapeuttisia suitsukkeita.

Vierailija
48/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:47"]

Samat siteitä ostelevat miehet lähtevät varmaan hakemaan kiskalta suklaata, jos vaimon tekee mieli. Siteitä ostamaton sanoisi, että hae itse suklaasi. ;)

[/quote]

Minun mies on hakenut minulle suklaata ja jopa niitä siteitä :)
 Erikseen ei kyllä siteitä ole hakenut mutta on ostanut jos kaupassa on käynyt :)

Suklaata on erikseen lähtenyt hakemaan :p Raskaana liitoskipujeni kanssa oli hankala liikkua ja suklaata teki mieli :)

Vierailija
49/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te mammat hulvattomia, ollaan saatu miehen kanssa hyvät naurut.

No joo, meillä se kaupassa kävijä ostaa kaiken mitä tarvitaan.

Mies on ostanut minulle siteitä, tamponeja, meikkejä, shampoota, höyliä, hiusväriä jne. Minä olen taasen ostellut miehelle dödöjä, partakoneen, kalsareita, sukkia (mies ei ole vaatteiden kanssa turhan tarkka joten jos tulee vain oikea koko niin hyvä), partavettä, pesuaineita jne. Ostinpa jopa uudet pyyhkijän sulat miehen autoon kun niitä pyydettiin tuomaan.

Ei tästä ole kellekään jäänyt mitään traumoja. Miksi asioista tarvitsee tehdä vaikeita?

Vierailija
50/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juuri näin, miehessä pitää olla vastusta. Kukaan ei arvosta miestä, joka tekee ihan kaiken, mitä keksii pyytää. 

Vierailija
51/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan ostanut mulle siteitä. Kysyin juuri ostaisiko se jos pyytäisin. Miksi en ostaisi, se vastasi. En kuitenkaan usko, että se osaisi valita oikeaa merkkiä ja laatua, hempompaa ostaa itse. Miksi tämän ostamisen pitäisi olla ongelma? Meillä parisuhde toimii niin, että kumpikin tekee asioita toiselle. Minusta on vaan mukavampaa ostaa itse, ihan kuin ostan itselleni shampoota ja kosteusvoiteitakin. Sellaista miestä en kyllä kelpuuttaisi, jolle joku näinkin luonnollinen asia olisi niin noloa ettei sitä voisi tehdä - haluan miehen jota ei kiinnosta mitä joku kaupan kassa ajattelee ostoksista. Ja mitä se kassa edes ajattelisi? Että tuo mies asuu jonkun sukukypsän naisen kanssa?

Vierailija
52/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:52"]

[/quote]

Juuri näin, miehessä pitää olla vastusta. Kukaan ei arvosta miestä, joka tekee ihan kaiken, mitä keksii pyytää. 

[/quote]

Kyllä, meillä mies lähtee kyllä hakemaan suklaata minulle jos pyydän. Mutta vastaavasti minä olen hakenut esim. kaljaa miehelle kun tämä on sitä pyytänyt. Se on sitä vastavuoroisuutta =)

Vierailija
53/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

138, eka fiksu ja asiallinen vastaus tässä ketjussa :)

Vierailija
54/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin todellisia "miehiä" kumppaneinanne :o

Oma avopuolisoni ostaa niin siteitä kuin apteekista hiivalääkkeitäkin! Ei ole tullut edes mieleen, että vain itse saisin sellaisia käydä ostamassa! Huh huH!

Vierailija
55/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hassu, eihän siinä paapomisesta ole kyse. Mieluummin kävisit erikseen itse ostamassa vaikka joutuisin ajamaan sata kilometriä, jos jostakin syystä niitä yllättäen tarvitsisit?

Osa meistä ei selvästi osaa edes kuvitella sellaista elämää, että ei kävisi itse kaupassa vaikka päivittäin, tai ainakin hyvin pienen tarpeen vuoksi. Kuten suklaan, maitopurkin, sidepaketin.

Vierailija
56/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:34"]

[/quote]

Juu, parempi että antaa ennemmin isän kädestä kuin ottaisi huomioon sinutkin :D Joo joo.

[/quote]

Ei se ole huomioon ottamista ostaa aikuiselle vaippoja. Se on järjettömyyttä.

Vierailija
57/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan ja siteiden ostamisesta:

Huomaavainen mies on sellainen, joka ostaa naiselle sitä mitä hän tarvitsee.

Tossukka mies on sellainen, joka ostaa naiselle sitä mitä hän keksii pyytää.

Vierailija
58/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin arvattu. Yleensä siteitä ostavat ne miehet, joille kuukautiset eivät ole tabu, joita ei häiritse kaupan akkojen tai ukkojenkaan naureskelu. Miksi analyysi perustuu siihen, että

a) mies ei vapaaehtoisesti ostais jos ei nainen määräisi ja

b) nainen pitäisi huolen, ettei miehen tarvitse koskaan ostaa jos vain pääsee itsekin kauppaan?

Täysin vieras ajatus, että joillekin miehille siteet ovat vain yksi tavara muiden joukossa ihan siinä missä paristot (vaikka hieromasauvaan), liukuvoide, hiivatulehduslääke (apteekista), hammasharja ym. Kaikki nuo meille ostaa yleensä se, joka niitä tarvitsee.

Varsinkin viimeksi mainittu on yhtä henkilökohtainen tarvike kuin siteet ja ostan yleensä itse. Mutta toisinaan saattaa kadota, pudota vessanpönttöön tai muusta syystä kirjoitan sen siihen kauppalistaan, jonka kauppaan menevä perheenjäsen iästä ja sukupuolesta riippumatta ottaa mukaan ja tuo siihen merkityt tavarat.

Kyllä minä käyn kaupassa aika usein, mutta ei minulla ole mitään pakkomiellettä riittävästä kuukautissuojavarastosta. Ostan kun tarvitsen, mutta ei ole mikään ongelma jos mies käy ostamassa. Ostanhan minäkin sille partakoneenteriä, tarvittaessa.

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:23"]

Jokos ois analyysin paikka?

Naisellensa kuukautissiteitä ostelevat ne miehet,

- joiden nainen ei juurikaan käy kaupassa, koska ei aja työ- tai muulla matkoillaan kaupan ohi

- joiden nainen ei pääse kauppaan, koska hoitaa lapsia ja asuvat maalla ja etäisyys kauppaan on niin suuri

- joiden nainen päättää, että miehen tehtävä on käydä kaupassa ja tuoda samalla myös siteet, koska ne kuuluva päivittäistavaroihin

- joiden naisella ei ole omaa rahaa

- joiden parisuhde kestää kaikki intiimitavarat, jotka miettivät jo mahdollista vanhuuttaan dementiapotilaana, jolloin mies ostaa dementikkovaimolleen myös vaipat, koska tämä ei pysty käymään itsenäisesti vessassa enää tuossa vaiheessa. Tähän elämäntilanteeseen on hyvä varautua jo 2-kymppisenä suhteen alusta saakka. 

Naisellensa kuukautissiteitä eivät osta ne miehet,

- joiden nainen osaa ja muistaa itsekin ostaa siteensä ja pääsee kauppaan ainakin kerran kuukaudessa

- jotka ovat perusmiehiä, eikä heitä kiinnosta kauheasti naisensa kuukautiset - pelkkä pakollinen paha

[/quote]

Vierailija
59/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:52"]

Olette te mammat hulvattomia, ollaan saatu miehen kanssa hyvät naurut.

No joo, meillä se kaupassa kävijä ostaa kaiken mitä tarvitaan.

Mies on ostanut minulle siteitä, tamponeja, meikkejä, shampoota, höyliä, hiusväriä jne. Minä olen taasen ostellut miehelle dödöjä, partakoneen, kalsareita, sukkia (mies ei ole vaatteiden kanssa turhan tarkka joten jos tulee vain oikea koko niin hyvä), partavettä, pesuaineita jne. Ostinpa jopa uudet pyyhkijän sulat miehen autoon kun niitä pyydettiin tuomaan.

Ei tästä ole kellekään jäänyt mitään traumoja. Miksi asioista tarvitsee tehdä vaikeita?

[/quote]

Pikkusen eri asioita. Joku hemmetin dödö ei ole verrannollinen mihinkään kuukautissuojiin.

Vierailija
60/185 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:58"]

Mun mies ei ole koskaan ostanut mulle siteitä. Kysyin juuri ostaisiko se jos pyytäisin. Miksi en ostaisi, se vastasi. En kuitenkaan usko, että se osaisi valita oikeaa merkkiä ja laatua, hempompaa ostaa itse. Miksi tämän ostamisen pitäisi olla ongelma? Meillä parisuhde toimii niin, että kumpikin tekee asioita toiselle. Minusta on vaan mukavampaa ostaa itse, ihan kuin ostan itselleni shampoota ja kosteusvoiteitakin. Sellaista miestä en kyllä kelpuuttaisi, jolle joku näinkin luonnollinen asia olisi niin noloa ettei sitä voisi tehdä - haluan miehen jota ei kiinnosta mitä joku kaupan kassa ajattelee ostoksista. Ja mitä se kassa edes ajattelisi? Että tuo mies asuu jonkun sukukypsän naisen kanssa?

[/quote]

Ajattelee että tuo asuu lapsen kanssa kun se tarvitsee vaippoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän