Mitä ajattelet naisesta, jonka miehelle on tehty
Kommentit (29)
Mutta jos vaimo menisi ja hoitaisi kerralla ehkäisyn kuntoon, niin hän ei olisi mielestäsi huomaavainen vaimo, vaan avuton ja alistettu tossukka? Eikö niin?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 14:38"]
Hah! Mun miehelle on tehty, eikä todellakaan kumpikaan haluta enää lapsia, kun ollaan jo vanhoja ja pienet kaksoset. Minä 38 ja mies 48v. Mies ei aluksi halunnut mennä kun pelkäsi toimenpidettä, mutta minä pidin pääni ja sanoin, että meikäläistä on ihan tarpeeksi jo ronkittu, muutenkin oli kauheaa toipua leikkauksesta.
Minä ajattelen että siinä on huomaavainen aviomies, kun hoitaa ehkäisyn kerralla kuntoon. Eipä tarvi vaimon pelätä että mies jättää ja ottaa nuoremman naisen ja alkaa tehtailla lisää lapsia. :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 14:41"]
Mutta jos vaimo menisi ja hoitaisi kerralla ehkäisyn kuntoon, niin hän ei olisi mielestäsi huomaavainen vaimo, vaan avuton ja alistettu tossukka? Eikö niin?
Hah! Mun miehelle on tehty, eikä todellakaan kumpikaan haluta enää lapsia, kun ollaan jo vanhoja ja pienet kaksoset. Minä 38 ja mies 48v. Mies ei aluksi halunnut mennä kun pelkäsi toimenpidettä, mutta minä pidin pääni ja sanoin, että meikäläistä on ihan tarpeeksi jo ronkittu, muutenkin oli kauheaa toipua leikkauksesta.
Minä ajattelen että siinä on huomaavainen aviomies, kun hoitaa ehkäisyn kerralla kuntoon. Eipä tarvi vaimon pelätä että mies jättää ja ottaa nuoremman naisen ja alkaa tehtailla lisää lapsia. :)
[/quote]
[/quote]
No jaa, kyllähän moni nainen haluaa sen jostain syystä tehdä, en heitä mitenkään tuomitse, ihan oma henkilökohtainen valinta. Mutta miesten toivoisi ottavan vähän suuremman roolin siinäkin asiassa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 14:41"]
[/quote]
[/quote]
No jaa, kyllähän moni nainen haluaa sen jostain syystä tehdä, en heitä mitenkään tuomitse, ihan oma henkilökohtainen valinta. Mutta miesten toivoisi ottavan vähän suuremman roolin siinäkin asiassa.
[/quote]
Lisään vielä. että miten vaimo olisi huomaavainen miehelle, kun vaimo sen ehkäisyn yleensä joutuu hoitamaan muutenkin? Miehellä on tasan kaksi vaihtoehtoa, ja yleensä kukaan, mies tai nainen, ei tykkää kortsujen kanssa leikkimisestä.
Eli kun me käytetään kortsua niin mun (vaimon) velvollisuus on tehdä sterilisaatio?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 15:05"]
Eli kun me käytetään kortsua niin mun (vaimon) velvollisuus on tehdä sterilisaatio?
[/quote]
Miten niin? Tottakai miehen pitäisi se tehdä, kun se on miehellä paljon pienempi ja helpompi toimenpide.
Ajattelen, että naiselle ei sovi hormonaalinen ehkäisy, hän on allerginen kondomeissa käytetylle kumille ja pitää keskeytettyä yhdyntää, varmoja päiviä ym. vippaskonsteja epäluotettavina, jolloin on turvauduttava johonkin muuhun vaihtoehtoon, kuten vasektomiaan.
Siis se on miehen velvollisuus siksi, että nainen hoitaa yleensä ehkäisyn. Mutta vaikka mies hoitaisi ehkäisyn, niin se on silti miehen velvollisuus.
Operaatio on miehelle naista helpompi. Toivon kuitenkin että läpällä heitit tuon pentutehtailuosion, en halua ajatella että joku passittaisi miehensä vasektomiaan siksi ettei sitä enää kukaan nuorempi huolisi.