Nainen: Onko miehelläsi ulkonäkökriteerit naiselle?
Kommentit (69)
Kyllä sillä on vaikka ei myönnä. Kaikki tyttöystävät olleet tummia, hoikkia ja nättejä. Pukeutuneet nätisti, mutta suht hillitysti (ei halvannäköisesti). Myös minä. Kyllä pitää myös saattaa pitää myös vaaleahiuksisia kauniina, mutta jostain syystä seurustelukumppanit kaikki olleet tummia. Mutta en usko että ikinä seurustelisi esim lihavan kanssa, enkä rehellisesti sanoen tiedä mitä tapahtuisi jos itse lihoisin... Ei ole aikomustakaan kyllä. Toki jos kyse olisi sairaudesta tms, niin ymmärrystä varmaan (toivon) riittäisi eri tavalla.
Hyvä kysymys. Olen ollut mieheni kanssa 15v ja en vieläkään tiedä hänen tarkkoja ulkonäkökriteerejä. Sen verran tiedän, että Janina Fry on tai ainakin ennen oli hänen mielestään hottis. Lisäksi naisella pitää olla muodokas takapuoli, mutta ei ylipainoa, mutta hän ei myöskään tykkää luisevista naisista. Hiuksista ei ole kuulemma mitään standardia, kunhan ne sopivat kantajalleen. mun mies on fiksu, kun ei sano kaikkia ajatuksiaan, mm. naisten ulkonäöstä ääneen :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 09:18"]
Hyvä kysymys. Olen ollut mieheni kanssa 15v ja en vieläkään tiedä hänen tarkkoja ulkonäkökriteerejä. Sen verran tiedän, että Janina Fry on tai ainakin ennen oli hänen mielestään hottis. Lisäksi naisella pitää olla muodokas takapuoli, mutta ei ylipainoa, mutta hän ei myöskään tykkää luisevista naisista. Hiuksista ei ole kuulemma mitään standardia, kunhan ne sopivat kantajalleen. mun mies on fiksu, kun ei sano kaikkia ajatuksiaan, mm. naisten ulkonäöstä ääneen :)
[/quote]
En varmaan täysin vastaa hänen kriteerejään, olen normaalipainoinen, mutta läskiä on liikaa. Toisaalta kun rakastaa, niin oma rakastettu näyttää omissa silmissä viehättävämmältä kuin todellisuudessa onkaan.
Näitä lueskellessa tulee väkisinkin mieleen, että ovatko ne miehet täysin timmissä kunnossa, kun vaativat ettei naisella saa olla ylipainoa. Useimmiten miehilläkin on mahaa jne. onko miehellä oikeus vaatia, että nainen ei saa olla ylipainoinen vaikka mies on.
Oman miehen kriteereistä en tiedä. Itse olen lyhyt, aavistuksen ylipainoinen. Entiset naisystävät ovat olleet ulkonäöllisesti erilaisia keskenään.
Mun mies on tosi vähän ulkonäköorientoitunut, ei ole ollenkaan kiinnostunut omasta ulkonäöstään ja puhuu ylipäätään ulkonäöstä tosi vähän. Tiedän ehkä enemmän siitä, mistä mies ei tykkää kuin siitä, mistä hän tykkäisi. Yksittäinen asia, joka on miehelle vastenmielinen (naisen) ulkonäössä, on pitkät kynnet. Ne jotenkin ällöttävät häntä. Häntä ei myöskään puhuttele sellainen voimakkaasti meikattu, laitettu ja hajustettu nainen.
Kyllä mä nämä ulkonäkökriteerit täytän, mutten tiedä, täytänkö sitten niitä kriteerejä, joiden mukaan pitää naista kauniina.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 09:26"]
Näitä lueskellessa tulee väkisinkin mieleen, että ovatko ne miehet täysin timmissä kunnossa, kun vaativat ettei naisella saa olla ylipainoa. Useimmiten miehilläkin on mahaa jne. onko miehellä oikeus vaatia, että nainen ei saa olla ylipainoinen vaikka mies on.
Oman miehen kriteereistä en tiedä. Itse olen lyhyt, aavistuksen ylipainoinen. Entiset naisystävät ovat olleet ulkonäöllisesti erilaisia keskenään.
[/quote]
Mieheni ei ole erityisen urheilullinen, mutta on hoikka ja komea itsekin. Niin vielä yksi lisäys miehen ulkonäkökriteereihin (oikeastaan ainoa kriteeri joka on tullut puheista selväksi): leveä takapuoli on ehdoton ei... Sopusuhtainen hieman pullukka on parempi kun selkeästi päärynävartaloinen...
-23
Mieheni on sen verran fiksu, ettei ole koskaan kertonut ulkonäkökriteereitään kovin tarkasti, mutta sen tiedän, ettei hän pidä ollenkaan tatuoinneista tai lävistyksistä, liian paljastavasta pukeutumisesta tai hyvin hoikista tai erittäin ylipainoisista naisvartaloista.
En usko, että hänelle sinällään olisi merkitystä hiustenvärillä tai tissien koolla tai muulla vastaavalla, ainakin haluaisin ajatella niin. Itselleni olisi ehdoton ällötys mies, jolla olisi hyvin tiukat ulkonäkökriteerit.
Mieheni pitää naisista. Mehevämmät vaaleatukkaiset ovat suorastaan vieneet jalat alta.
Kyllä se miehen ylipainokin tökkii monella naisella, myös niillä ylipainoisilla naisilla.