Nainen: Onko miehelläsi ulkonäkökriteerit naiselle?
Kommentit (69)
Ylipainoa ei saa olla, ei pidä rehevän muodokkaista. Tyttöystävät olleet kaikki enemmän tai vähemmän pitkiä, hoikkia ja urheilullisia. Myös hyvin koulutettuja.
Ja joo, nykyään miehellä on itsellä ylipainoa ja se maha, mutta samat kriteerit edelleen naisille. Huoh.
Vasta tämän keskustelun myötä tajusin, että mun mies ei koskaan, siis ikinäkoskaan, ole sanonut mitään pahaa kenestäkään. Se ei koskaan haukkuisi ihmistä lihavaksi, liian laihaksi tms. Oikeastaan aika ihana piirre!
En siis tiedä hänen ihannettaan. Itse olen tumma, pitkähiuksinen, hoikahko ja täyteen tatuoitu. Eli minun onnekseni mieheni ihanne taitaa olla tällainen. :)
Hänen kriteerit ja sovinko niihin:
40-55kg - ei
165-173cm (mieluiten 170) - nojoo mutta ei tuo täydellinen 170. Siitäkin on valittanut kun olen pari senttiä lyhkäsempi!
mieluiten brunette, blondi voi käydä - vaalehiuksinen olen, eli "siedettävä"
pienet terhakkaat tissit - kyllä
ei isoa nenää - kyllä
Ei silmälaseja - kyllä
karvaton (ei pää,ripset,kulmat) - kyllä
14-20 vuotias! - nipinnapin, olen aivan yläpäässä... Mies on yli 30!!
Siniset tai ruskeat silmät - ei niitäkään ole minulla
En siis oikein sovi. Ehkä hän jättääkin minut kun tätä "ikää" alkaa jo olla, hän kun ei teinejä vanhempia kelpuuta, kuulemma sittenkin kun on itse 50! Olin 14 kun tavattiin... Kuka teini hänet sitten huolii kun vanhenee vielä tuosta iästä (33v) hän ei ole rikas eikä periaatteesta tarjoa edes yhtä illallista! Ei mitään, ei edes kahveja. Siinähän etsii sitten niitä teinejä :D hänen mukaansa mieluiten 14-16v... Ei ole edes kovin hyvännäköinen, ei lihaksia ja todella likainen ja mustapäitä ja Yök.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:55"]
Hänen kriteerit ja sovinko niihin:
40-55kg - ei
165-173cm (mieluiten 170) - nojoo mutta ei tuo täydellinen 170. Siitäkin on valittanut kun olen pari senttiä lyhkäsempi!
mieluiten brunette, blondi voi käydä - vaalehiuksinen olen, eli "siedettävä"
pienet terhakkaat tissit - kyllä
ei isoa nenää - kyllä
Ei silmälaseja - kyllä
karvaton (ei pää,ripset,kulmat) - kyllä
14-20 vuotias! - nipinnapin, olen aivan yläpäässä... Mies on yli 30!!
Siniset tai ruskeat silmät - ei niitäkään ole minulla
En siis oikein sovi. Ehkä hän jättääkin minut kun tätä "ikää" alkaa jo olla, hän kun ei teinejä vanhempia kelpuuta, kuulemma sittenkin kun on itse 50! Olin 14 kun tavattiin... Kuka teini hänet sitten huolii kun vanhenee vielä tuosta iästä (33v) hän ei ole rikas eikä periaatteesta tarjoa edes yhtä illallista! Ei mitään, ei edes kahveja. Siinähän etsii sitten niitä teinejä :D hänen mukaansa mieluiten 14-16v... Ei ole edes kovin hyvännäköinen, ei lihaksia ja todella likainen ja mustapäitä ja Yök.
[/quote]
Mitä helvettiä...?
blondi ja hoikka ja sporttinen olin kun tavattiin
- nyt olen blondi, lievä ylipainoja sporttinen, 26 v naimissa
Naisen pitää olla tumma, juutalainen, muodokas oikeista kohtaa ja koulutettu.
Siksi minusta tuli juuri sellainen.
t .entinen laiha, kristitty, vähän koulutettu blondi
Piktä ja hoikka blonis, sellainen missityyppi on miehen ihanne. Ei voisi kuulemma ihastua lyhyeen naiseen koskaan.
On. Ainakin hän tietää mistä ei pidä: valkaistut tai mustaksi värjätyt hiukset, tatuoinnit ja lävistykset. Poikamainen/miesmäinen pukeutuminen, trikoot ilman tunikaa tai mekkoa. Se että huolehtii itsestään ja ulkonäöstään on tärkeää, omanarvontunto pitää olla kohdallan - ei kestäisi "kauko-ohjattavaa" naista.
Tuskin valittaisi koskaan pienestä ylipainosta mutta ei ilahtuisi jos lihoisin selvästi. Mies itse on minulle juuri sopivassa kunnossa:)
En todellakaan tiedä. Ei ole ollut mitään syytä tavata exiäkään. Ainakin kuvina se katselee ihan kaikenlaista laihoista huippumalleista silikonityrkkyihin, ainoa mitä ei, niin lihavat naiset. Läskikammo sillä ainakin on, samoin kuin kaikilla edeltäjillään. Eikä mulla taida olla heidänkään mieltymyksistä sen parempaa tietoa.
Tuleeks teidän oikeasti keskusteltua näistä vai mistä tiedätte? En mäkään muista kertoneeni miehille mitään omista mieltymyksistäni.
Mun mies ei kestä lihavia naisia, mutta muita ulkönäkökriteereitä sillä ei tietääkseni ole. Tai ei ole niitä ainakaan mulle paljastanut. Eiku joo, naiset ei saa sen mielestä pukeutua hutsahtavasti (?), mutta mulle ei ole kyllä selvinnyt että mitä se sitten tarkoittaa.
Mikä tuossa lihavuudessa niin etoo joitain miehiä? En ymmärrä...Mun mies myös usein heittää aika kurjaa kommenttia jos vähäänkään pyöreämpiä naisia näkee. Itse on muuten ylipainoinen!!
Tuo piirre on tosi oksettava. Sanoi kerran että oli tapaillut naista joka oli muuten kiva mutta niin reippaasti ylipainoinen ettei halunnut enää tavata.
Kyllähän itsekin viehätyn enimmäkseen tummista miehistä mutta ei se nyt mulle mikään kriteeri ole tai pakkomielle. Jos itse ajattelisin kuten mieheni olisin jättänyt hänet samantien.
Tää lähti nyt vähän raiteiltaan koko keskustelu mun osalta mutta pistää niin vihaksi tuollainen "mittailu". En ole kuullut että naiset noin suora viivaisesti haukkuisivat ylipainoisia miehiä tai sanoisivat että "kaikki käy kunhan ei oo läski".
Ja ennen kuin mut leimataan kateelliseksi läskiksi perus av-mammaksi niin totean että itsellä ei ole noita painonhallinnan ongelmia ollut koskaan. Vielä ainakaan siis ;)
Hah, mun mies juuri eilen silitteli mun pyllyä ja totesi, että voisi se olla vähän isompikin.
t.M-koon pylly
En tiedä. En ole koskaan kysynyt.
Lihavuus on mun miehelle ehdoton no-no.
On. Mieheni on atleettinen, pitkä ja komea mies joka harrastaa monipuolista urheilua ja pitää vartalonsa kunnossa. Hän haluaa myös naisensa olevan urheilullinen vaikka ei "vaadikkaan" mitään fitness kilpailijaa (eikä edes sellaista haluaisi) mutta haluaa naisensa pitävän kropastaan huolta ja hänellä olevan urheilulliset ja terveelliset elämäntavat. Naisihanne: pieni (siro, hoikka ja lyhyt) nainen jolla pitkät hiukset ja naisellinen ja tyylikäs mutta ei halvan näköinen. Urheilullinen ja hoikka vartalo.Mies on 186cm ja hänen naisensa ovat olleet aina reippaasti alle 170cm. Vastaan hänen naismakuaan: 163cm, siro ja hoikka, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset ja tyyli naisellinen/tyttömäinen ja tyylikäs.
Eipä taida olla. Esim. minä ja eksänsä ollaan kaikki ihan eri näköisiä, mallisia ja tyylisiä.
Todellakin on. Kaikista suurin kriteeri on painoideksi! Mieheni ei ikinä ottaisi puolisokseen ylipainoista naista. Lisäksi arvostelee vieraiden naisten naamatauluja, mutta tältä osin mieheni ei todennäköisesti olisi niin tarkka kuin tuon painon.
Painon puolesta sovin mieheni ihanteeseen ja varmasti myös naamataulun osalta. Olen tosin useammin kuin kerran sanonut miehelleni, että onkohan sitä niin paljon varaa arvostella toisia...
Lyhyt, siro ja urheilullinen itsestään huoltapitävä pitkähiuksinen. Mieheni itse urheilullinen, hyväkroppainen ja roteva (työnsäkkin puolesta häneltä vaaditaan raamikkuutta ja hyvää kuntoa). Itse täytän nuo mieheni kriteerit, vielä useamman lapsenkin jälkeen. Ehdoton ei hänelle ovat ylipainoiset elähtäneet naiset.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:55"]
En ole kuullut että naiset noin suora viivaisesti haukkuisivat ylipainoisia miehiä tai sanoisivat että "kaikki käy kunhan ei oo läski".
[/quote]
No ei tietenkään "kaikki käy", mutta kyllä ylipaino on mullekin ehdottomasti turn-off. Samoin kuin esim. kaikkinainen rasismi, fasismi ja sovinismi. Jos ja kun on varaa valita niin kai sitten valitsee sen parhaan mahdollisen, ja se ei todellakaan ole läski...
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 03:23"]Ja jos on, vastaatko niitä?[/quote]
On: 175cm, alle 60kg, pitkät vyötärölle ylettyvät hiukset ja suuret rinnat. En vastaa vaatimuksia.
[/quote]
Vittu näitä miehiä. Koita siinä nyt sitten olla 175cm, alle 60kiloinen ja kerätä jostain tyhjästä rasvaa tisseihisi. Mistä helvetistä miehet luulevat sen rasvan tulevan sinne rintoihin, jos sitä ei saa olla muualla kropassa?
Voi jeesus. Se kun nyt vaan on FYYSISESTI MAHDOTONTA omistaa isot luomutissit alhaisilla rasvoilla. Sama kun minulla olisi ulkonäkökriteerinä miehille 50cm kyrpä, 4 silmää tms.
[/quote]
Joillakin naisilla on ihan isot luomutissit, vaikka painoa ei olisi 60 enempää.itseni mukaan lukien.