Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Onko miehelläsi ulkonäkökriteerit naiselle?

Vierailija
27.04.2013 |

Ja jos on, vastaatko niitä?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystäväni kokee älyttömän suuria paineita laihtumiselle ja hän haluaa näyttää hyvältä ja hän ei mielestään kelpaa minulle. Kuinka saan hänet uskomaan että en ole rakastunut häneen hänen ulkonäön takia vaan muiden ominaisuuksien. Hän kaiken lisäksi on oikeasti minun mielestä uakomattoman kaunis.

Vierailija
22/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että sillä on, kun on minut ottanut :) Olen ruma ja läski, mutta mukava. Taitaa se mukavuus merkitä miehelle paljon enemmän kuin mikään ulkonäkö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 03:23"]Ja jos on, vastaatko niitä?[/quote]

On: 175cm, alle 60kg, pitkät vyötärölle ylettyvät hiukset ja suuret rinnat. En vastaa vaatimuksia.

Vierailija
24/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli oikeasti naurettavia vaatimuksia, siis oikeasti vaatimuksia, naisten suhteen. Häntä häiritsi ja ahdisti kaikenlaiset virheet naisten ulkonäössä, mitä tuli seurusteluun tai ihastumiseen. Mitä laihempi, sen parempi; mitä isommat tissit, sen parempi; ei saanut olla pottunokkaa, liian pieniä silmiä, liian vähän meikkiä (oikeasti), liian ohuita hiuksia, jne jne. Yritti paikata sillä omaa hirvittävän surkeaa itsetuntoaan (ei itse sopinut tosiaankaan yleisiin komeusstandardeihin). Toivon todella, että hänellä menee nykyään paremmin, eikä enää tuhoa kenenkään naisen itsetuntoa sillä höykytyksellään.

Ja siis muita narsistin tms. piirteitä miehellä ei ollut. Luulen, että joku mielenterveysongelma tuossa oli pakko olla takana, sillä hän oikeasti voi todella pahoin ja poti huonoa omaatuntoa tuon asian takia. Eikä siis ilkeillyt vaan yritti olla sanomatta niitä asioita, mutta ei pystynyt.

No, tulipahan taas vuodatettua.

Vierailija
25/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on joitain, mutta yksi on ehdoton no no, ja se on lihava nainen. Liian laihakin on kuulemma huono, luut ei sais törröttää sellainen sopusuhtainen normaalipainoinen ei läskiä. Sellainen jolla on selvästi erottuva lantionkaari, naisellinen vartalo. Olen sellainen.

Vierailija
26/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei kai pahemmin ole ulkonäköön liittyviä, enemmän ne vaatimukset on luonteen puolella, ja sit se tärkein että hän kelpaa.

Mies on itsekin nykyään ylipainoinen, ja hän on aina pitänyt itseään rumana, ei hän todellakaan ole mikään kiiltokuvapoika ollut koskaan. Minä kun tykkään isoista miehistä, niin mulle kelpas, mies taas tykkäs kun mulla oli isot tissit, ja niin se väitti että hän tykkäs ulkonäöstänikin vaikka olin satakiloinen.

Vierailija
27/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sillä jotkin. En viitsi kysyä, kun tiedän pettyväni. Tai siis luulen, että hän sanoo vain jotain tyyliin "ei ylipainoa, ei mitään huomattavan rumaa" ja sitten minä pettyisin niihin löysiin kriteereihin. Olisihan se nyt kivempi kuulla päässeensä tiukista kriteereistä läpi ja täyttävänsä kaikki kriteerit juuri täydellisesti. Surullista, jos miehen kriteerit ovat olleet ihan löysät!

Pro tip miehille; pyydettäessä kuvailemaan ulkonäkökriteerejä, kuvaile omaa naistasi (ei kuitenkaan liian ilmiselvästi tai tarkasti). Saattaa lykästää makuuhuoneessa myöhemmin ja vaimolle tulee hyvä mieli.

Vierailija
28/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 03:23"]Ja jos on, vastaatko niitä?[/quote]

On: 175cm, alle 60kg, pitkät vyötärölle ylettyvät hiukset ja suuret rinnat. En vastaa vaatimuksia.

[/quote]

Vittu näitä miehiä. Koita siinä nyt sitten olla 175cm, alle 60kiloinen ja kerätä jostain tyhjästä rasvaa tisseihisi. Mistä helvetistä miehet luulevat sen rasvan tulevan sinne rintoihin, jos sitä ei saa olla muualla kropassa?

Voi jeesus. Se kun nyt vaan on FYYSISESTI MAHDOTONTA omistaa isot luomutissit alhaisilla rasvoilla. Sama kun minulla olisi ulkonäkökriteerinä miehille 50cm kyrpä, 4 silmää tms.

Vierailija
29/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää pienistä naisista, joilla kuitenkin on muotoja. Ulkonäöllisesti tärkein asia sille taitaa olla söpöt kasvot. Punaiset pitkät hiukset on plussaa. Mä vastaan sen ulkonäköihannetta ihan hyvin, vaikka voisin toki olla vähän hoikempi. Ja tietysti naama nyt vois aina olla nätimpi :D

Vierailija
30/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten hajuakaan. En ole koskaan tullut kysyneeksi enkä tiedä minkä näköinen exäkään oli.

Vierailija
31/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti ja tosi tiukatkin, jotta olisi miehen mielestä hyvännäköinen (sen perusteella, miten julkkiksia ruotii) En vastaa niitä kriteerejä ollenkaan, mutta ei vissiin ole kanssani ulkonäön vuoksi. Toisaalta laitettuna on joskus ollut oikein tyytyväinen munkin ulkoiseen pätevyyteen....

Vierailija
32/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää voimakkaasti meikatuista, hajustetuista ja laitetuista naisista, ja etenkin pitkät kynnet (olivat ne sitten aidot tai muoviset) inhottavat häntä. Muuten hän ei kauheasti kiinnitä huomiota ulkonäköön. Itse olen aika hillitty, joten varmasti sitten ainakin noilta osin vastaan hänen "kriteerejään".

Vierailija
33/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Enkä ottaisi miestä, joka sanoo tai edes ajattelee asioita tyyliin naiseni ei saa lihoa, naisellani on oltava vähintään sen ja sen kokoiset rinnat tai jotakin vastaavaa.

Ja olen itse pitkä, tumma, normaalipainoinen, kurvikas  ja miellyttävän näköinen. 

Vierailija
34/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläni ainakin oli. Etsii paljon urheilevaa, fitnessmallista tyttöä. Kaikki entiset, kaitpa minäkin, tyttöystävät olleet todella kauniita, hoikkia, pitkähiuksisia sekä painoonsa nähden hyvät muodot omaavia. Itse en ollut fitnessfiguuri mutta eipä suhteemme siihen kaatunut. Nykyään taitaa olla jonkun fitnessmallin kanssa.

Vierailija
35/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei noteeraa naisia, joilla on päärynäkroppa ja pullonkaulahartiat. Eli sporttinen ja luonnollinen pitää olla. Myös kaikki lisukkeet eli rakennekynnet, silarit ja muut feikkiosat ovat turn off.

Vierailija
36/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tykkää epäsiisteistä, ylipainoisista tai typeryksistä.

Vierailija
37/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja lävistykset ehdotottamsti ei.

Vierailija
38/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin, jos naiset osaa tähän vastata, kun en itse miehenäkään oikein osaa määritellä ulkonäkökriteerejäni. Toki nyt mullakin kaikenmaailman lävistykset ja tatuoinnit turnoffeja ovat, eikä nyt ihan 200 kiloa sais painaa ja omat hampaatkin olis hyvä olla suussa, mutta siinä ne sitten melkein ovatkin. No kovin pitkäkään ei saisi olla, korkeintaa 10 senttiä omasta pituudesta, vaikka se ylivoimaisesti pitkäaikaisin olikin vain 5 senttiä pituudestani.

Näöltään yksikään tyttöystävistäni ei ole mielestäni muistuttanut toistaan, vaan kaikki olleet erityylisiä myös luonteeltaan. En oikein pysty sanomaan yhtä asiaa, mihin viehätyn, vaan kyllä se on niin, että se on se kokonaisuus mihin viehätyn jos viehätyn. Jos nyt ihan välttämättä yksi asia pitäisi sanoa, niin kyllä se on kasvojen kauneus johon ensimmäisenä viehätyn, se on kyllä se tärkein ulkoinen tekijä, painollakaan ei niin väliä, kunhan ei ole langanlaiha, eikä superläski.

Vierailija
39/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on myös yksi näistä jo haukutuista miehistä, jonka ainoa kriteeri on se, ettei hän halua lihavaa eikä liian laihaa naista. Ja mä ymmärrän sen oikein hyvin, se ei ole pinnallista eikä itsekästä, normaalivartaloinen nainen vaan sattuu häntä miellyttämään. Kasvojen ei tarvitse olla täydelliset, tärkeämpää on olla huoliteltu, luonnollisesti meikattu ja tietenkin Se Jokin on oltava.

Aina löytyy muutama tekopyhä väliinhuutelija, joka väittää ettei ulkonäöllä ole tai saa olla merkitystä, ne on ne sisäiset arvot. Toki, myönnän että mieheni ihana luonne saa hänet minun silmissäni näyttämään vielä paremmalta - ja sama toisinpäin, me olemme hyvä tiimi. Mutta hänen ulkonäköönsä minä ensimmäisenä kiinnitin huomioni ja katselen häntä edelleen mielelläni :)

Minä pidän tummista, sopivasti lihaksikkaista, siisteistä miehistä. Siinä minun kriteerini. En varmastikaan osaisi innostua, jos mieheni lihoaisi kovasti (ilman taustalla olevaa sairautta tai lääkitystä, ennen kuin joku tästäkin taas mainitsee. En ole koskaan kiinnostunut laihoista, viiksekkäistä, huonohampaisista tai ylilihavista miehistä. En vaan syty, vaikka olisi kuinka mukava kaveri... Onko se sitten pinnallisuutta, jos haluaa jakaa elämänsä jonkun kanssa, jota ja jonka haluan sekä henkisellä että fyysisellä tasolla?

Vierailija
40/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kriteereinä on hyvä takapuoli, ja minulla kuulemma on sopivan pyöreä. Sitten mies kehuu minua aina kauniiksi, eli kaipa minä kriteereitä vastaan, vaikka takapuolen lisäksi en muita kriteereistä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme