Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko aikuiskouluttaja voi pyytää palkkaa, apua!

Vierailija
26.04.2013 |

Työkoemusta alalta (ei siis itse koulutuksesta, vaan alalta jota koulutan) 9 vuotta. Maisterintutkinto ja pedagoginen pätevyys löytyy.

Hakemukseen pitäisi laittaa palkkatoive, työssä 22 tuntia opetusta/vko.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000-5000

Vierailija
2/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 voi ihan kevyesti pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatillisessa aikuiskoulutuskeskuksessa kouluttajana ja kuukausipalkka on 3617 euroa. Itselläni on kokonaistyöaika, joka on meillä noin 38 tuntia viikossa. Opetusta on 27 tuntia viikossa.  

Vierailija
4/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä opetustuntimäärä nelosella! Riittääkö kokonaistyöaika sinulle?

Vierailija
5/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä palkkaehdotuksia. Kiitos vastauksista kuitenkin.

Ap on sosiaalialalla nyt työssä (en kouluttajana) ja meillä tuollaisia palkkoja ei taida saada edes johtavat sossut.

tiedättekö, onko sosiaalialan kouluttajan palkat huonommat vai tosissaanko voisin laittaa esim. 3500?

Vierailija
6/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 17:58"]

Järkyttävä opetustuntimäärä nelosella! Riittääkö kokonaistyöaika sinulle?

[/quote]

Riittää kun pistää riittämään :)

Vierailija
7/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkavertailussa luki, että n. 2600

Vierailija
8/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei haluaisi liiaan halpaakaan laittaa, mutta joku 4000 tuntuu ihan utopistiselta.  Osaisiko kukaan vinkata mitä tessiä tässä käytetään? Mistä voisi saada lisavinkkiä. Vai voinko soittaa työnanatajalle ja kysyä mitä palkkoja yleensä maksavat?

Vierailija
9/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaiset alat nyt ovat huonommin palkattuja, ja sosiaaliala on semmoinen.

Tuolla koulutuksella pitäisi kyllä olla lähempänä 4000 kuin 3000, älä missään tapauksessa alle sen lähde töihin, jos työttömyystilanteesi ei muuten ole suorastaan epätoivoinen.

Palkkavertailussa kouluttajan palkka on voitu laskea sellaiselle, joka ei ole maisteri, jolla ei ole opettajan pedagogisia eikä pitkää alan työkokemusta. Ne kun antavat pisteitä ainakin työvoimapoliittisen koulutuksen hinnoittelussa.

Vierailija
10/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei onneksi ole työtön, vaan lähes burnoutissa nykyisessä työssä ja uutta etsin. Nykyinen palkka on alle 3000, eli jos edes saman saisin ja vähän helpomman työn, niin lähtisin... Mutta tietysti, jos yleensä maksetaan enemmän--

Vierailija
11/11 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuitenkin ap huomioon, että ainakin pääkaupunkiseudulla sosiaalityöntekijän palkka voi hyvin olla 3000. Lastensuojelussa tämä on ainakin Helsingissä peruspalkkatulo. Olen itse pätevä sosiaalityöntekijä ja teen tuota työtä ja on se kyllä raskasta eikä työaika riitä. Olen itse miettinyt opettajan pedagogisten opintojen suorittamista juurikin raskaan työn vuoksi. Innostunutkin olen työstäni sitä on vain liikaa ja mielestäni työtä ei voi tehdä parhaalla mahdollisella tavalla kun talouskuri on hölmöyteen asti tiukka (siis lopulta säästöä ei synnykään kun ongelmat kärjistyvät jne).

Itse varmaan pyytäisin vähintään 3500 e vaikka oikeasti kyllä voisin nykyistä huonommallakin palkalla tehdä työtä jos pääsisi vähän helpommalla... Toivehan on aina toive, jos pyydät 4000 niin voihan ne sanoa ettei maksa sitä mutta onko se niin paha. Ehkä se kuitenkin vähän vaikuttaa missä päin Suomea olet.