Haistattelu naapurin rouvalla toi sakot käräjillä!
Ei kannata haistatella ja huudella naapureille,voi tehdä rikosilmoituksen.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 17:37"]
Miten naapurin rouvalla haistatellaan? Tapahtuuko se sanomalla: "Sinä senkin ketku - haista naapurin rouva!"...? vai edellyttääkö jotain konkreettista, kuten naapurin rouvan työntämistä väkisin haistateltavan nenän alle? Miten haistatteluväline eli naapurin rouva on suhtautunut asiaan? Saako hän kriisiapua?
[/quote]
Kiitos, tämä oli hauska!
Ap on varmaan se naapurin rouva, joka on vienyt asia käräjille, koska hän ei haise vaan tuoksuu.
Haista sinä kuule naapurin rouva! Minä haistattelen kenelle haluan. Mene yksinäsi oikeuteen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:50"]
Haista sinä kuule naapurin rouva! Minä haistattelen kenelle haluan. Mene yksinäsi oikeuteen.
[/quote]
Miltä se naapurin rouva haisee?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 16:51"]
[/quote]
Tietenkin hirveän kamalalta!
5
[/quote]
Ei meillä ainakaan naapurin rouva haise. Naapurin herra kyllä joskus saattaa haista. En kyllä silloinkaan käske kenenkään häntä haistella. Onko tämä jokin uusi trendi? Hienommissa piireissä?
Se tarkoittaa että haista vaikka naapurinrouvaa, minua et nuuskuttamaan pääse. Sellainen väheksyvä ilmaus.
5
Minä voisin kyllä kehottaa ikäviä ihmisiä haistamaan yhtä naapurin herraa. Hän suorastaan löyhkää valkosipulilta ja on kärsimys joutua hissiin tunnin sisällä siitä kun hän on sitä käyttänyt. Eli meillä kaikki joutuu haistamaan naapurin herraa, halusi tai ei ja käski tai ei :(
meillä on just tuollaisia haistattelija-naapureita- ovat lapsivihaajia
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 16:51"]
[/quote]
[/quote]
Ei näistä oikein sovi puhua... ;)
Niin.Hän=ap puhuu hoonoo soomea.Mutta samat oikeudet haastaa sut ahdistelusta ja häirinnästä oikeuteen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 23:54"]
Niin.Hän=ap puhuu hoonoo soomea.Mutta samat oikeudet haastaa sut ahdistelusta ja häirinnästä oikeuteen.
[/quote]
Kenet ap nyt mielestäsi voisi haastaa ahdistelusta ja häirinnästä?
Miten naapurin rouvalla haistatellaan? Tapahtuuko se sanomalla: "Sinä senkin ketku - haista naapurin rouva!"...? vai edellyttääkö jotain konkreettista, kuten naapurin rouvan työntämistä väkisin haistateltavan nenän alle? Miten haistatteluväline eli naapurin rouva on suhtautunut asiaan? Saako hän kriisiapua?