Miksi nykyään miehille on niin tärkeää, että nainen on tatuoimaton/lävistyksetön/someton?
Kommentit (196)
Koska en tykkää että ollaan jatkuvasti puhelimella ja kuvataan kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut! Miehet jopa väittävät naisen olevan pilalla jos on tatuointeja. Miten voi olla? Eihän ihminne mene pilalle jos laittaa korunkaan kaulaan.
No mulla ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, olen neitsyt, päihteetön ja normaalipainoinen pitkätukkainen nainen. Minun pitäisi palstateorian mukaan saada jotain pitkiä, komeita rikkaita laatikkoleukia (en tykkää laatikkoleukaisista). Eipä ole näkynyt. Pitäkää siis rauhassa värjätty tukkanne ja lävistyksenne, ei se tarjonta siitä parane :D
Jotkut miehet nimenomaan haluaa sellaisen rokkihenkisen pubiruusun joka polttaa, kiroilee, juo ja on täynnä tatuointeja. Juuri näin Tinderissä jonkun miehen ilmoituksen jossa luki "Ei ainakaan mitään pullantuoksuista Eloveenaa"
No, se olisi kyllä aika hassua, jos tatuoitu mies vaatisi naiseltaan tatuoimattomuutta. Tatuoimaton mies voi kyllä toivoa tatuoimatonta naista ja tatuoimaton nainen tatuoimatonta miestä...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet nimenomaan haluaa sellaisen rokkihenkisen pubiruusun joka polttaa, kiroilee, juo ja on täynnä tatuointeja. Juuri näin Tinderissä jonkun miehen ilmoituksen jossa luki "Ei ainakaan mitään pullantuoksuista Eloveenaa"
No, luultavasti mies myös samanlainen.
Miehelle on tärkeää päättää kaikki asiat naisen puolesta. Naisen pitää olla tottelevainen, rakastava ja kykenevä kestämään paljon paskaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut! Miehet jopa väittävät naisen olevan pilalla jos on tatuointeja. Miten voi olla? Eihän ihminne mene pilalle jos laittaa korunkaan kaulaan.
No mulla ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, olen neitsyt, päihteetön ja normaalipainoinen pitkätukkainen nainen. Minun pitäisi palstateorian mukaan saada jotain pitkiä, komeita rikkaita laatikkoleukia (en tykkää laatikkoleukaisista). Eipä ole näkynyt. Pitäkää siis rauhassa värjätty tukkanne ja lävistyksenne, ei se tarjonta siitä parane :D
Sama mulla (neitsyt en tosin ole), mutta ei ole tatuointeja, lävistyksiä, ylipainoa, hiusväriä vyötärömittaisissa paksuissa hiuksissa ja harvoin edes meikkiä. Olen ollut sinkku monta vuotta, kun miehiä ei kiinnosta, ei edes iskävatsaisia kaljuja duunareita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he eivät tunne vetoa tatuoituihin ja lävistettyihin naisiin. Ja jos vielä ainoa harrastus on roikkua somessa niin mitäs kiinnostavaa naisessa sitten on ulkoisesti tai sisäisesti? Kannattaa varmaan etsiä miehiä jotka tykkäävät tatuoinneista.
Liialliset tatuoinnit ja varsinkin lävistykset ovat rumia ja jos naisen ainoa harrastus on sometus, niin voi odottaa melko tylsää elämää. Yhdessä tekeminen ei ole sitä, että molemmat tahollaan roikkuvat netissä, vaikka olisivatkin samassa huoneessa tai vielä pahemmin, että mies katsoo, kun nainen on somessa ja kommentoi miehelle. Tylsästä naisesta ei tule kiinnostavaa, vaikka hänellä olisikin tatuointeja ja lävistyksiä. Myös miehellä on oikeus laittaa naiselle kriteerit. Eri asia sitten, ovatko ne realistisia.
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa aina tämä aihe. Itse olen harmaatakin harmaampi, 1 iso tatuointi löytyy alueelta joka ei näy ikinä arjessani kenellekään, joka ei näe minua bikineissä/alusvaatteissa. Lävistyksiä on vain korvassa ja somea en käytä laisinkaan. Olen täysin rauhallinen, päihteetön ja tekoaineeton(ei siis tekoripsiä, -kynsiä, -hiuksia tai muutakaan). Vaikea uskoa että yksi tatuointi tekisi minusta heti kaikkien miesten mielestä kelvottoman kumppanin. Tosin olenkin ollut jo useita vuosia naimisissa.
Ehkäpä tatuoimattomia naisia odottavat eivät pidä mistään, nykyään muodissa olevista koko raajan tai koko kehon tatuoinnista.
Kun nainen ei itsekkään hyväksy itseään semmoisena kuin on ilman kehonmuokkauksia ja Tikkurilan naamareita niin miksi miesten pitäisi hyväksyä semmoinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heille ei kelpaa joku tusinamirkku.
Nuo aloituksessa mainitut asiathan juuri viittaavat tusinamirkkuuteen. :D
Mitä omaperäistä on, jos monilla on samantyyliset tatuoinnit ja lävistykset.
Jaa miksikö? Naisvartalo nyt vaan on sellaisenaan niin upea, että miksi pilata se? Ei Ferrariinkaan liimata puskuritarroja.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan ulistaan kun naisilla on vaatimuksia, mutta miehet saa ihan rauhassa sanella eri sääntöjä muille. Miksi miehen vaatimukset on aina hyviä ja inhimillisiä, mutta naisen toiveet hirveää noitamaista tyranniaa? Huoh.
Ei kaikki naiset viehäty kaljupäisistä, tatuoiduista salipullistelijoista eikä lävistetyistä, niittivaatteisiin pukeutuvista ikipunkkareista. Miksei, mitä se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Oon tatuoitu/lävistetty ja monen mittarin mukaan myös someriippuvainen. Miehiä riittää. Ei tarvitse ku avata ig niin viestit pursuu treffikutsuja. 😁
Varmaan riittää, mutta ainoastaan niitä miehiä jotka kuten sinä, pitävät ihmisiä käyttötavarana. Uskolliset, kunnolliset miehet, jotka arvostavat naista ja perhettä, eivät koske sinuun pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä panopuuksi tai siivoojaksi, ei todelliseen, kunnioittavaan kumppanuuteen ja perheen perustamiseen. Mitä pubiruusut tekee? Siihen he kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
No, se olisi kyllä aika hassua, jos tatuoitu mies vaatisi naiseltaan tatuoimattomuutta. Tatuoimaton mies voi kyllä toivoa tatuoimatonta naista ja tatuoimaton nainen tatuoimatonta miestä...
Olen tatuoimaton nainen (ja someton ja lävistyksetön, jos korviksia ei lasketa) ja mä nimenomaan haluan tatuoidun miehen. En ole ikinä kiinnostunut tatuoimattomista. Puolivakavissani miettinyt että pitäisi varmaan ottaa itsekin tatuointeja ja muuttaa tyyliä muutenkin, tuntuu että tällä mun nykyisellä tyylillä kukaan itseäni kiinnostava mies ei kiinnostu, ainakaan pidemmäksi aikaa. Mun tyyppiset miehet tykkäävät enemmän sellaisista räväkän näköisistä ja värikkäistä naisista, minkä ymmärrän kyllä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Oon tatuoitu/lävistetty ja monen mittarin mukaan myös someriippuvainen. Miehiä riittää. Ei tarvitse ku avata ig niin viestit pursuu treffikutsuja. 😁
Vautsi vau. Oletpas sinä täydellinen ja ihana.
Olen tatuoimaton, korvakorut löytyy. Somea en käytä (paitsi Whatsapp jos se sellaiseksi lasketaan).
En halua miestä joka tuomitsee muita ihmisiä ulkonäön perusteella
Lihareikä se on tatska-m t-w t-lläkin.