Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä joku syy elää?
26.04.2013 |
Mulla ei ole mitään syytä elää koska en voi ikinä kelvata mihinkään enkä kenellekään.
Kommentit (42)
Ap, onko joku syy, miksi et kelpaa mihinkään tai kenellekään? Oletko vammautunut tms.?
Pystyisitkö osallistumaan esimerkiksi vapaaehtoistyöhön? Tällöin olisit varmasti tärkeä jollekulle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä tossa yks päivä mietin kun kävelin väsyneenä Töiden jälkeen hakemaan kuopusta tarhasta että mitä virkaa mulla on tässä maailmassa tai maailmankaikkeudessa ja siihen perään että mitä virkaa meillä ihmisillä tai tällä planeetalla on. Päivät jatkaa kulkemistaan vuodesta toiseen, vuosikymmenestä ja vuosisadasta toiseen. Me ollaan täällä hetki ja maailma jatkaisi menoaan vaikka mua ei olisikaan mutta millaisena se maailma jatkaisi jos mä saisin vaikka syövän ja kuolisin.. Mun esikoinen joutuisi asumaan äitipuolen luokse joka inhoaa sitä, Kuopus ikävöisi hetken ja unohtaisi mut, mies löytäisi uuden rakkauden mutta kyllä mä olisin jälkeni jättänyt tuleville sukupolville.. Muistoissa, lasteni kasvatuksessa, ystävieni välittämisessä ja auttamisessa, vanhempieni muistoissa. Työpakallani avuliaana henkilönä. Kuulun loppujen lopuksi moniin yhteisöihin myös lasteni harrastusten kautta..
Summa Summarum, mun pohdintojen jälkeen keksin montakin hyvää syytä elää ja tärkeimpänä lapset ja mies sekä maailma jota voi tutkia, matkustella, kokea uutta.. Kyllä sitäkin tämän joskus puuduttavan arjen lisäksi. Se on omista valinnoista ja ratkaisuista kiinni jääkö kotiin mököttämään vai avaako silmänsä tälle kaikelle ihanalle mitä esim. jo pelkkä luonto tarjoaa.