Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit poikki miehen vanhempiin

05.07.2020 |

Onko tökeröä että mieheni kävisi tänään vaan sanomassa vanhemmilleen että kadotkaa elämästämme. Vai lakataanko vain pitämästä yhteyttä ei vastata viesteihin jne.

Sopu ei ole enää mahdollinen.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas onnistunut trollaus, kun kaikki ottaa noin tosissaan, onnittelut aloittajalle!

Tosissaan ei oteta, kunhan leikitään tätä samaa leikkiä ap:n kanssa.

102/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas onnistunut trollaus, kun kaikki ottaa noin tosissaan, onnittelut aloittajalle!

Ollen tosissani enkä leiki. Sinä saat olla köyhä ja kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mies parkaa. Sä käsket miestä pistämään välit poikki kun joku muu saa enemmän ku sinä/te.

Voin kuvitella paljonko miestä hävettää ja ahdistaa sun kiukuttelu mutta taitaa olla liian kiltti sanoakseen sulle vastaan ja pelkää sun suuttuvan kun taidat olla vähän hullu. Mitä jos menisit töihin ja ostaisit ite mitä haluat niinku normaalit ihmiset

Teen rikosilmoituksen tästä viestistä koska loukkaat sillä kunniaani.

Mies on itse sitämieltä että ainut vaihtoehto on laittaa välit poikki.

Mieheni ei ole tossukka.

Minä olen rikas ja voin ostaa itse mitä tahdon.

Nimimerkin kunniaa ei voi loukata.

Vierailija
104/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollen tosissani enkä leiki. Sinä saat olla köyhä ja kateellinen.

Ai jakelet oikein lupia täällä, että millainen kukin saa olla nukkeleikeissäsi.

Kato tää olis tällanen köyhä punikki ja tän mies olis hirmu rikas, mutta sillä olis ilkeä adoptioäitipuoli, joka antaa rahaa vaan toiselle veljelle ja sit nää suuttuis sille eikä enää leikkis sen kaa. Äiti tuu pyyhkimään!

Vierailija
105/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Mieheni ei välitä enää paskan vertaa adoptioäidiltään ja isästään. Tätähän he käytöksellään kerjäsivät.

Ei oikein siltä tunnu, tuntuu olevan niin iso ja  tunteisiin menevä asia, että käydään paiskomassa vaate_kertoja lattioille.

Vierailija
106/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tapahtunut että tämä ratkaisu?

Miehen adoptioäiti ja isä on taas suosinut miehen veljeä oikein kunnolla. Miehen veljen tulevalle lapselle hankittu kaikki vaatteet, pinnasängyt, vaunut jne.

Meille ostivat pari vaatekertaa.

Tämä nyt vain katkaisi kamelin selän. Suosiminen on jatkuvaa ja jos sen ottaa puheeksi alkaa raivoaminen.

Mä en katkonut välejä edes siinä vaiheessa, kun olivat menneet miehen sedän antamat joululahjat vaihtamaan. Antoivat vauvalle sen isomman ja heidän mielestään kivemman lahjan, joka ei ollut millään tapaa tarkoitettu vauvalle. Ja toivat meidän 5-vuotiaalle vauvalle takoitetun pienen junaradan. Siis niin törkeää. Kaikki sitten vaan räjähti kerran käsiin muutaman vuoden päästä eikä tarvinnut edes ilmoitella, että tää oli tässä. Ja meidän lapset on muutenkin olleet eriarvoisessa asemassa miehen veljenpoikaan nähden aina. Törkeää, mutta itsepähän valinnan tekivät.

Oikeastaanhan ne saavat antaa mitä haluavat kenelle haluavat (meidän tapauksessa ei ollut heidän antamastaan lahjasta kyse). Minä miniänä en puuttuisi mitenkään, mutta jos miehesi ei tykkää eriarvoistamisesta, niin hänen täytyy käsitellä se asia vanhempiensa kanssa. 

107/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Mieheni ei välitä enää paskan vertaa adoptioäidiltään ja isästään. Tätähän he käytöksellään kerjäsivät.

Ei oikein siltä tunnu, tuntuu olevan niin iso ja  tunteisiin menevä asia, että käydään paiskomassa vaate_kertoja lattioille.

Ei ne meille kelpaa kun ei tullut enempää tavaraa.

Ja meistä on reilumpaa että voi nuo vähätkin antaa sille lempparilapselleen.

108/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tapahtunut että tämä ratkaisu?

Miehen adoptioäiti ja isä on taas suosinut miehen veljeä oikein kunnolla. Miehen veljen tulevalle lapselle hankittu kaikki vaatteet, pinnasängyt, vaunut jne.

Meille ostivat pari vaatekertaa.

Tämä nyt vain katkaisi kamelin selän. Suosiminen on jatkuvaa ja jos sen ottaa puheeksi alkaa raivoaminen.

Mä en katkonut välejä edes siinä vaiheessa, kun olivat menneet miehen sedän antamat joululahjat vaihtamaan. Antoivat vauvalle sen isomman ja heidän mielestään kivemman lahjan, joka ei ollut millään tapaa tarkoitettu vauvalle. Ja toivat meidän 5-vuotiaalle vauvalle takoitetun pienen junaradan. Siis niin törkeää. Kaikki sitten vaan räjähti kerran käsiin muutaman vuoden päästä eikä tarvinnut edes ilmoitella, että tää oli tässä. Ja meidän lapset on muutenkin olleet eriarvoisessa asemassa miehen veljenpoikaan nähden aina. Törkeää, mutta itsepähän valinnan tekivät.

Oikeastaanhan ne saavat antaa mitä haluavat kenelle haluavat (meidän tapauksessa ei ollut heidän antamastaan lahjasta kyse). Minä miniänä en puuttuisi mitenkään, mutta jos miehesi ei tykkää eriarvoistamisesta, niin hänen täytyy käsitellä se asia vanhempiensa kanssa. 

Se asia käsiteltiin siinä loppuun kun mieheni ilmoitti vanhemmilleen että siirtävät mieheni tilille saman verran rahaa kuin veljensä suosimiseen on mennyt rahaa arviolta noin 400 000e kaikkien näiden vuosien aikana . Kun kieltäytyivät tästä mies ilmoitti ettei halua olla näiden kanssa enää missään tekemisissä koskn enää j lähti menemään. Sen jälkeen on viestejä j soittoja singonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme