Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit poikki miehen vanhempiin

05.07.2020 |

Onko tökeröä että mieheni kävisi tänään vaan sanomassa vanhemmilleen että kadotkaa elämästämme. Vai lakataanko vain pitämästä yhteyttä ei vastata viesteihin jne.

Sopu ei ole enää mahdollinen.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mies parkaa. Sä käsket miestä pistämään välit poikki kun joku muu saa enemmän ku sinä/te.

Voin kuvitella paljonko miestä hävettää ja ahdistaa sun kiukuttelu mutta taitaa olla liian kiltti sanoakseen sulle vastaan ja pelkää sun suuttuvan kun taidat olla vähän hullu. Mitä jos menisit töihin ja ostaisit ite mitä haluat niinku normaalit ihmiset

Ei tuo ole asiallista sitä miestä kohtaan! Millään tasolla.

Vierailija
22/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneella on paskainen loppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mies parkaa. Sä käsket miestä pistämään välit poikki kun joku muu saa enemmän ku sinä/te.

Voin kuvitella paljonko miestä hävettää ja ahdistaa sun kiukuttelu mutta taitaa olla liian kiltti sanoakseen sulle vastaan ja pelkää sun suuttuvan kun taidat olla vähän hullu. Mitä jos menisit töihin ja ostaisit ite mitä haluat niinku normaalit ihmiset

Teen rikosilmoituksen tästä viestistä koska loukkaat sillä kunniaani.

Mies on itse sitämieltä että ainut vaihtoehto on laittaa välit poikki.

Mieheni ei ole tossukka.

Minä olen rikas ja voin ostaa itse mitä tahdon.

Vierailija
24/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mittaat miehesi vanhempien rakkauden lapsiaan kohtaan rahassa?

25/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mieheni pitäisi hyväksyä se että kaikki taloudellinen hyvä menee hänen veljelleen. Jos oikeasti rakastaisivat lapsiaan kohtelisivat näitä tasa arvoisesti

Vierailija
26/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kohta enää ketään?

On mutta sulla ei taida olla.

Mä en katko suhteitani palstalla kerran viikossa. En myöskään koskaan irl. Aina sopu löytyy jos ei ole jääräpää.

Vierailija
27/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mieheni pitäisi hyväksyä se että kaikki taloudellinen hyvä menee hänen veljelleen. Jos oikeasti rakastaisivat lapsiaan kohtelisivat näitä tasa arvoisesti

Tasa-arvoinen kohtelu voi olla myös sitä, että auttaa kun on hätä. Sä et taida olla hädässä.

28/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoinen kohtelu voi olla myös sitä, että auttaa kun on hätä. Sä et taida olla hädässä.

Jos toiselle annetaan niin toisenkin kuuluu saada. Tämä on sitä todellista tasa-arvoa. Meillä ei ole taloudellista hätää eikä ole kyllä miehen veljelläkään.

29/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kohta enää ketään?

On mutta sulla ei taida olla.

Mä en katko suhteitani palstalla kerran viikossa. En myöskään koskaan irl. Aina sopu löytyy jos ei ole jääräpää.

Katsotaan asiaa uudelleen sitten kun miehen vanhemmat on hyvittäneet epä tasa-arvoisen kohtelun miehelleni.

Vierailija
30/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan molempia aikuisia poikiani yhtä paljon mutta toisen vaimo on kyllä melkoinen kpää, siksi ehkä tulee enemmän suosittua mukavampaa paria.

31/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan molempia aikuisia poikiani yhtä paljon mutta toisen vaimo on kyllä melkoinen kpää, siksi ehkä tulee enemmän suosittua mukavampaa paria.

Me emme ole kpäitä. Kyllä se on tuo toinen miniä. Miestäni on kyllä yritetty aina kahlita.

Jos oikeasti rakastaisit poikiasi yhtä paljon kohtelisin heitä myös tasa-arvoisesti.

Vierailija
32/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat toimivat noin.

Käytännössä kannustavat alisuorittamiseen ja riippuvaisuuteen koska niillä saa enemmän kuin itse yrittämällä.

Vierailija
33/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme ole kpäitä. Kyllä se on tuo toinen miniä. Miestäni on kyllä yritetty aina kahlita.

Jos oikeasti rakastaisit poikiasi yhtä paljon kohtelisin heitä myös tasa-arvoisesti.

Sillä miten sinä kohtelisit minun poikiani ei ole minulle mitään merkitystä.

34/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vanhemmat toimivat noin.

Käytännössä kannustavat alisuorittamiseen ja riippuvaisuuteen koska niillä saa enemmän kuin itse yrittämällä.

Näin se on mennyt miehenkin perheessä. Mies lähti ulkomaille opiskelemaan. Isänsä kiukutteli siitä. Miehen veli jäi Suomeen opiskelemaan ja sille maksettiin koko opiskelu aika täällä ylläpito.

Mies ajoi ajokortin aikanaan ja maksoi sen itse miehen veljelle se maksettiin.

Mies osti ekan autonsa miehen veljelle ostettiin auto ja paljon kalliimpi kuin mieheni auto.

Vierailija
35/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Vanhemmat ovat pitkään tukeneet sisarustani rahallisesti enemmän, eikä ole tullut mieleenkään pahoittaa mieltäni. Ne rahat menevät tarpeeseen. Tukisin minäkin jos olisi varaa.

Vierailija
36/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ap myöhäistä katua nyt jos valitsit väärän veljen mieheksesi.

37/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Vanhemmat ovat pitkään tukeneet sisarustani rahallisesti enemmän, eikä ole tullut mieleenkään pahoittaa mieltäni. Ne rahat menevät tarpeeseen. Tukisin minäkin jos olisi varaa.

Meille tuo kuvio ei ole ok. Meidän ei tarvitse myöskään olla väleissä heihin koska kohtelevat Miestäni huonosti.

38/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ap myöhäistä katua nyt jos valitsit väärän veljen mieheksesi.

Mies valintani ei kaduta. Mä en koskisi pitkällä tikullakaan tuota pilalle lellittyä loista.

Vierailija
39/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimalisti-idiootin provo taas... Hanki elämä!

Vierailija
40/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvalinta on yhdyssana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän