Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit poikki miehen vanhempiin

05.07.2020 |

Onko tökeröä että mieheni kävisi tänään vaan sanomassa vanhemmilleen että kadotkaa elämästämme. Vai lakataanko vain pitämästä yhteyttä ei vastata viesteihin jne.

Sopu ei ole enää mahdollinen.

Kommentit (108)

41/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimalisti-idiootin provo taas... Hanki elämä!

Siinä ei ole mitään provoamista kun sanon että mies laittaa välit poikki vanhempiinsa.

Vierailija
42/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessasi Silppu, suosittelen että laitat välit poikki heti. Kaikki pääsee helpommalla. Amen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tapauksessasi Silppu, suosittelen että laitat välit poikki heti. Kaikki pääsee helpommalla. Amen.

Mies kyllä osaa laittaa välit poikki. En muuten ole silppu.

Vierailija
44/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että olet rikas ja voit ostaa mitä haluat. Miksi sitten pidät pahana sitä, että miehen veli on saanut lapselleen kaikenlaista tavaraa ja te vain parit vaatteet. Ainakin minä olen nauttinut siitä, että olen voinut hankkia lapselle juuri ne tavarat, mitkä olen itse halunnut eikä ole tarvinnut tyytyä anopin hankkimiin. Kauhistuttaa ajatuskin siitä, että kaikki olisi ollut anopin hankkimaa.

Miksi tuosta pitää välit laittaa poikki. Itse nauttisin oman perheen itsenäisyydestä ja siitä ettei ulkopuolisilla ole sananvaltaa perheen asioihin. Varmasti isommanpuoleinen lahjominen antaa anopille myös jonkinlaista määräysvaltaa perheen sisäisiin asioihin. Välit voi pitää asiallisina jasopivan etäisinä, mutta turhaa asioita on pahentaa ylimääräisillä kotkotuksilla.

45/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että olet rikas ja voit ostaa mitä haluat. Miksi sitten pidät pahana sitä, että miehen veli on saanut lapselleen kaikenlaista tavaraa ja te vain parit vaatteet. Ainakin minä olen nauttinut siitä, että olen voinut hankkia lapselle juuri ne tavarat, mitkä olen itse halunnut eikä ole tarvinnut tyytyä anopin hankkimiin. Kauhistuttaa ajatuskin siitä, että kaikki olisi ollut anopin hankkimaa.

Miksi tuosta pitää välit laittaa poikki. Itse nauttisin oman perheen itsenäisyydestä ja siitä ettei ulkopuolisilla ole sananvaltaa perheen asioihin. Varmasti isommanpuoleinen lahjominen antaa anopille myös jonkinlaista määräysvaltaa perheen sisäisiin asioihin. Välit voi pitää asiallisina jasopivan etäisinä, mutta turhaa asioita on pahentaa ylimääräisillä kotkotuksilla.

Koska sanoi maksavansa miehen veljelle kukin kaiken. Oletimme että mekin saamme kaiken. Me emme ole koskaan saanut keneltäkään mitään ilmaiseksi joten olisi kiva että meidän ei aina tarvitsisi kaikesta maksaa. Minkäänlaisia välejä ei miehen vanhempiin enää tule olemaan. Mies kävi viemässä nuo vaate kerrat samalla vanhemmilleen kun laittoi välit poikki. Voivat antaa sitten sille paremmalle lapselle nuo parivaatekertaakin.

46/108 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin oksettava että me joudutaan maksamaan lapsen tarvikkeet.

Vierailija
47/108 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mies parkaa. Sä käsket miestä pistämään välit poikki kun joku muu saa enemmän ku sinä/te.

Voin kuvitella paljonko miestä hävettää ja ahdistaa sun kiukuttelu mutta taitaa olla liian kiltti sanoakseen sulle vastaan ja pelkää sun suuttuvan kun taidat olla vähän hullu. Mitä jos menisit töihin ja ostaisit ite mitä haluat niinku normaalit ihmiset

Teen rikosilmoituksen tästä viestistä koska loukkaat sillä kunniaani.

Mies on itse sitämieltä että ainut vaihtoehto on laittaa välit poikki.

Mieheni ei ole tossukka.

Minä olen rikas ja voin ostaa itse mitä tahdon.

Nimimerkin kunniaa ei voi loukata.

Vierailija
48/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se veli adoptoitu? Eikö ole Silppu aika itsestäänselvää, että heikompaa eli adoptiolasta autetaan vähemmän? Jos sulla olisi kaksi lasta, luuletko, ettet keksisi syitä kohdella heitä epätasapuolisesti? Varmana keksisit ja vielä ponnekkaasti perustelisit niitä. Onko nyt hyvä hetki katkoa välit, kun leikit raskaana olevaa? Eikö juuri lasten saaminen ole se hetki, kun olisi kiva että on yhteydet isovanhempiin? Vaikka he eivät SINUN vanhempiasi olekaan.

Vierailija
49/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mittaat miehesi vanhempien rakkauden lapsiaan kohtaan rahassa?

Miksi mieheni pitäisi hyväksyä se että kaikki taloudellinen hyvä menee hänen veljelleen. Jos oikeasti rakastaisivat lapsiaan kohtelisivat näitä tasa arvoisesti

Tuskinpa itsekään kykenisit rakastamaan lapsiasi tasapuolisesti, jos sulla ois sellaisia.

Vierailija
50/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kohta enää ketään?

On mutta sulla ei taida olla.

Mä en katko suhteitani palstalla kerran viikossa. En myöskään koskaan irl. Aina sopu löytyy jos ei ole jääräpää.

Ei löydy aina! Osan ihmisistä mielestä heillä on oikeus olla SATUTTANUT toisia jollain syyllä, eivätkä suostu pyytämään anteeksi tai olemaan pahoillaan, saati että päättäisivät huomioida sinut paremmin KUNNES ovat saaneet anteeksi, niin ei sellaisen kanssa tule koskaan sopua syntymään. Koska jos satuttaa toista, on syypää.

Vierailija
51/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en katko suhteitani palstalla kerran viikossa. En myöskään koskaan irl. Aina sopu löytyy jos ei ole jääräpää.

Ja siis siinä on syytä ollakin jääräpää, jos joku on satuttanut itseä, että jos meno ei muutu, niin sopua ei tule.

Vierailija
52/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet onnistunut pyydystämään miehen itsellesi ja pitämään hänet?

T. Aidosti kiinnostunut

Vierailija
53/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy aina! Osan ihmisistä mielestä heillä on oikeus olla SATUTTANUT toisia jollain syyllä, eivätkä suostu pyytämään anteeksi tai olemaan pahoillaan, saati että päättäisivät huomioida sinut paremmin KUNNES ovat saaneet anteeksi, niin ei sellaisen kanssa tule koskaan sopua syntymään. Koska jos satuttaa toista, on syypää.

Vai sellaista. Lue viestisi itse ja järkyty. Hysteriat tulilla. Onneksi en juurikaan vietä aikaa naisten seurassa.

Vierailija
54/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mittaat miehesi vanhempien rakkauden lapsiaan kohtaan rahassa?

Miksi mieheni pitäisi hyväksyä se että kaikki taloudellinen hyvä menee hänen veljelleen. Jos oikeasti rakastaisivat lapsiaan kohtelisivat näitä tasa arvoisesti

Tasa-arvoinen kohtelu voi olla myös sitä, että auttaa kun on hätä. Sä et taida olla hädässä.

Ei ole, vaan sitä, että jos toisella lapsella on hätä ja häntä auttaa, antaa samalla toisellekin, vaikka tämä ei tarvitse. Kumma, miten vanhemmilla ei ole käsitystä tasapuolisuudesta.

Vierailija
55/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai sellaista. Lue viestisi itse ja järkyty. Hysteriat tulilla. Onneksi en juurikaan vietä aikaa naisten seurassa.

Mitä järkyttävää siinä on? :D Hermostutko, kun et saa seurauksitta satuttaa muita?

56/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se veli adoptoitu? Eikö ole Silppu aika itsestäänselvää, että heikompaa eli adoptiolasta autetaan vähemmän? Jos sulla olisi kaksi lasta, luuletko, ettet keksisi syitä kohdella heitä epätasapuolisesti? Varmana keksisit ja vielä ponnekkaasti perustelisit niitä. Onko nyt hyvä hetki katkoa välit, kun leikit raskaana olevaa? Eikö juuri lasten saaminen ole se hetki, kun olisi kiva että on yhteydet isovanhempiin? Vaikka he eivät SINUN vanhempiasi olekaan.

Miehen veli on miehen biologinen veli. Miehen äitipuoli on pojat adoptoinut aikanaan.

Jos isovanhemmat olisi halunnut pitää välit kunnossa olisi maksanut samat meille kuin miehen veljellekkin

Vierailija
57/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö olla ylidramaattisia. Älkää vain pitäkö yhteyttä. 

Vierailija
58/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä osaa laittaa välit poikki. En muuten ole silppu.

Niin, olet Silppu.

Vierailija
59/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan asiaa uudelleen sitten kun miehen vanhemmat on hyvittäneet epä tasa-arvoisen kohtelun miehelleni.

Isi, maksa tonni niin saat nähdä lapsenlapsesi. Näinkö?

Vierailija
60/108 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sanoi maksavansa miehen veljelle kukin kaiken. Oletimme että mekin saamme kaiken. Me emme ole koskaan saanut keneltäkään mitään ilmaiseksi joten olisi kiva että meidän ei aina tarvitsisi kaikesta maksaa. Minkäänlaisia välejä ei miehen vanhempiin enää tule olemaan. Mies kävi viemässä nuo vaate kerrat samalla vanhemmilleen kun laittoi välit poikki. Voivat antaa sitten sille paremmalle lapselle nuo parivaatekertaakin.

Onpa katkeraa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan