Välit poikki miehen vanhempiin
Onko tökeröä että mieheni kävisi tänään vaan sanomassa vanhemmilleen että kadotkaa elämästämme. Vai lakataanko vain pitämästä yhteyttä ei vastata viesteihin jne.
Sopu ei ole enää mahdollinen.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut pyydystämään miehen itsellesi ja pitämään hänet?
T. Aidosti kiinnostunut
Mies on varmaan joku venäjänsukuinen luuseri, jolle kelpaa surkeampikin nainen.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se veli adoptoitu? Eikö ole Silppu aika itsestäänselvää, että heikompaa eli adoptiolasta autetaan vähemmän? Jos sulla olisi kaksi lasta, luuletko, ettet keksisi syitä kohdella heitä epätasapuolisesti? Varmana keksisit ja vielä ponnekkaasti perustelisit niitä. Onko nyt hyvä hetki katkoa välit, kun leikit raskaana olevaa? Eikö juuri lasten saaminen ole se hetki, kun olisi kiva että on yhteydet isovanhempiin? Vaikka he eivät SINUN vanhempiasi olekaan.
Miehen veli on miehen biologinen veli. Miehen äitipuoli on pojat adoptoinut aikanaan.
Jos isovanhemmat olisi halunnut pitää välit kunnossa olisi maksanut samat meille kuin miehen veljellekkin
Ok
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mittaat miehesi vanhempien rakkauden lapsiaan kohtaan rahassa?
Miksi mieheni pitäisi hyväksyä se että kaikki taloudellinen hyvä menee hänen veljelleen. Jos oikeasti rakastaisivat lapsiaan kohtelisivat näitä tasa arvoisesti
Minä en kohtele lapsiani tasa-arvoisesti. Se joka tarvitsee eniten, saa eniten. Kukin tarpeensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aidosti kiinnostunut
Me olemme täydellisiä.
Mieheni ei ole venäläinen. Mieheni kuuluu yhteen suomen rikkaimmista suvuista.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aidosti kiinnostunut
Me olemme täydellisiä.
Mieheni ei ole venäläinen. Mieheni kuuluu yhteen suomen rikkaimmista suvuista.
Ja sinä idari varmistat että ette saa perintöä :D :D Well played!
Kuulostat niin hirveältä ihmiseltä
Ahne!
Eiköhän vanhemmat saa antaa rahaa kelle haluavat.
Hyvä vaan että elätte omaa elämäänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kohta enää ketään?
On mutta sulla ei taida olla.
Mä en katko suhteitani palstalla kerran viikossa. En myöskään koskaan irl. Aina sopu löytyy jos ei ole jääräpää.
Ei löydy aina! Osan ihmisistä mielestä heillä on oikeus olla SATUTTANUT toisia jollain syyllä, eivätkä suostu pyytämään anteeksi tai olemaan pahoillaan, saati että päättäisivät huomioida sinut paremmin KUNNES ovat saaneet anteeksi, niin ei sellaisen kanssa tule koskaan sopua syntymään. Koska jos satuttaa toista, on syypää.
Vai sellaista. Lue viestisi itse ja järkyty. Hysteriat tulilla. Onneksi en juurikaan vietä aikaa naisten seurassa.
Mitä järkyttävää siinä on? :D Hermostutko, kun et saa seurauksitta satuttaa muita?
En ole ap, mutta kamalaa hysteriaa ja angstaamista. Antaisin asian vain olla.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aidosti kiinnostunut
Me olemme täydellisiä.
Mieheni ei ole venäläinen. Mieheni kuuluu yhteen suomen rikkaimmista suvuista.Ja sinä idari varmistat että ette saa perintöä :D :D Well played!
Mies ei ole ottamassa perintö vastaan. Sehän olisi varten miehen vanhempien tahtoa eli lempilapsen paapomista.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aidosti kiinnostunut
Me olemme täydellisiä.
Mieheni ei ole venäläinen. Mieheni kuuluu yhteen suomen rikkaimmista suvuista.Ja sinä idari varmistat että ette saa perintöä :D :D Well played!
Mies ei ole ottamassa perintö vastaan. Sehän olisi varten miehen vanhempien tahtoa eli lempilapsen paapomista.
Jep, kannattaakin kiukutella vielä kun ovat kuolleet. Sama kuin ampuisi itseänsä jalkaan. Ai hitto että tästä saa makeat naurut :D
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aidosti kiinnostunut
Me olemme täydellisiä.
Jep, kannattaakin kiukutella vielä kun ovat kuolleet. Sama kuin ampuisi itseänsä jalkaan. Ai hitto että tästä saa makeat naurut :D
He ovat ansainneet kaiken paskan niskaansa myös kuolemansakkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pitää yhteyttä jos ei halua. Eikä sitä tarvitse mitenkään selittää.
Entäs, jos puoliso ei anna sille yhteyden pitämättömyydelle mitään syytä, mutta sitten vanhemmat aina ihmettelevät kyläreissulla, että miksei puolisosi taaskaan tullut? Toisin päin homma ei tietenkään toimi, vaan puolison omaisia on pakko lähteä katsomaan.
Onpas onnistunut trollaus, kun kaikki ottaa noin tosissaan, onnittelut aloittajalle!
Onko tämä trolli vai joku mielenterveystapaus?
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aidosti kiinnostunut
Me olemme täydellisiä.
He ovat ansainneet kaiken paskan niskaansa myös kuolemansakkin jälkeen.
Ihän se heitä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täydellinen joten minulla ei ole mt ongelmia. En myöskään trollaa.
Blogissa tästä aiheesta näemmä postaus. Kalastelee sinne vissiin kommentteja täältä.
No, meillä oli paljon isommat ja vakavammat ongelmat miehen vanhempien kanssa aikanaan ku sulla ap. Minä itse en ollut heidän kanssaan tekrmisissä varmaan kuuteen vuoteen mutta en koskaan miehelle heistä puhunut sontaa tai kieltänyt miestä heitä tapaamasta. Mies kyllä silti tuki minua, ei heitä. Mutta tilanne oli ihan vallan mainio näin. Kaikki elivät omaa elämäänsä. Dittrn yhtäkkiä tilanne korjaantui ja nyt olemme olleet ihan hyvissä väleissä jo 8 vuotta.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täydellinen joten minulla ei ole mt ongelmia. En myöskään trollaa.
Juu et tietenkään, miten kukaan voisi edes kuvitella sua trolliksi...
Uskon, että miehen vanhemmat ovat helpottuneita, kun teitä ei heille enää ole.
Enää ei kelpaa noilta edes raha. Niillä oli tilaisuutensa maksaa.
Soitamme poliisit jos yrittävät tunkeutua meille.
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/