Välit poikki miehen vanhempiin
Onko tökeröä että mieheni kävisi tänään vaan sanomassa vanhemmilleen että kadotkaa elämästämme. Vai lakataanko vain pitämästä yhteyttä ei vastata viesteihin jne.
Sopu ei ole enää mahdollinen.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä trolli vai joku mielenterveystapaus?
Minä olen täydellinen joten minulla ei ole mt ongelmia. En myöskään trollaa.
Juu et tietenkään, miten kukaan voisi edes kuvitella sua trolliksi...
Mä en ainakaan ajattele, että Silppu olisi trolli. Miksei ihminen voisi olla mitätön, katkera ja surkea?
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että miehen vanhemmat ovat helpottuneita, kun teitä ei heille enää ole.
Miehen vanhemmat viestittelee perään että he haluaisivat keskustella tilanteesta kanssamme. Eli roikkuvat meissä kiinni.
Se ei ole roikkumista, kun normaalipsyykeinen ihminen hämmästyy, että koette tuon asian ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että miehen vanhemmat ovat helpottuneita, kun teitä ei heille enää ole.
Miehen vanhemmat viestittelee perään että he haluaisivat keskustella tilanteesta kanssamme. Eli roikkuvat meissä kiinni.
Se ei ole roikkumista, kun normaalipsyykeinen ihminen hämmästyy, että koette tuon asian ongelmaksi.
Ei ole psyyke kunnossa jos eivät ymmärrä että meihin on turha yrittää enää pitää yhteyttä. Heillä oli mahdollisuutensa toimia toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ajattele, että Silppu olisi trolli. Miksei ihminen voisi olla mitätön, katkera ja surkea?
En ole mitään mitä väität. Täydellinen toki olen.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään mitä väität. Täydellinen toki olen.
Et ole. Olet katkera, muita sillä satuttamaan pyrkivä pskiainen.
Tyhmää olla kateellinen tuollaisesta. Keskittykää hoitamaan itse välejänne. Miehen adoptiovanhempien kanssa älkääkä vwrratko itseänne miehen veljen perheeseen.
Te saitte pari vaatekertaa. Olka siis kiitollisia. Olette saaneet lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika suoraan hänen kirjoituksista on luettavissa se todellinen tilanne. Trollaukseksi monet ehkä kokee sen, kun kirjoittelee olevansa raskaana, rikas ja ura ohjus ym. Mutta toisaalta ei aina peittele tosiaan sitä, että on onneton ja yksinäinen, kokee, että hänestä ei välitetä.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut pyydystämään miehen itsellesi ja pitämään hänet?
T. Aidosti kiinnostunut
Mies on varmaan joku venäjänsukuinen luuseri, jolle kelpaa surkeampikin nainen.
Me olemme täydellisiä.
Mieheni ei ole venäläinen. Mieheni kuuluu yhteen suomen rikkaimmista suvuista.
Ja siellä anoppilan piharakennuksessa budjaatte eikä miehen veljellä ole rahaa.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut että tämä ratkaisu?
Miehen adoptioäiti ja isä on taas suosinut miehen veljeä oikein kunnolla. Miehen veljen tulevalle lapselle hankittu kaikki vaatteet, pinnasängyt, vaunut jne.
Meille ostivat pari vaatekertaa.
Tämä nyt vain katkaisi kamelin selän. Suosiminen on jatkuvaa ja jos sen ottaa puheeksi alkaa raivoaminen.Ok, no on selvää että haluavat tukea miehen veljeä enemmän mutta ei ole selvää miksi. Ei missään ole mitään lakia joka määrää miten aikuisia lapsia kohdellaan. Aikuisilla ihmisillä on keskenään kuitenkin oikeus suosia ketä haluavat.
Miehen veli tienaa vähän vähemmän kuin mieheni ja miehen veljen vaimo paljon vähemmän kuin mieheni tai minä. Tässä syy.
Toki jokainen saa suosia ketä tahtoo mutta ei meilläkään ole velvollisuutta olla heidän kanssaan tekemisissä tai olla heille mukavia.
Miten te tienauksienne varassa olette, yhden Suomen rikkaimman suvun vesat siippoineen :D
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen adoptioäiti ja isä on taas suosinut miehen veljeä oikein kunnolla. Miehen veljen tulevalle lapselle hankittu kaikki vaatteet, pinnasängyt, vaunut jne.
Tämä nyt vain katkaisi kamelin selän. Suosiminen on jatkuvaa ja jos sen ottaa puheeksi alkaa raivoaminen.Ok, no on selvää että haluavat tukea miehen veljeä enemmän mutta ei ole selvää miksi. Ei missään ole mitään lakia joka määrää miten aikuisia lapsia kohdellaan. Aikuisilla ihmisillä on keskenään kuitenkin oikeus suosia ketä haluavat.
Miehen veli tienaa vähän vähemmän kuin mieheni ja miehen veljen vaimo paljon vähemmän kuin mieheni tai minä. Tässä syy.
Toki jokainen saa suosia ketä tahtoo mutta ei meilläkään ole velvollisuutta olla heidän kanssaan tekemisissä tai olla heille mukavia.
Ei olekaan. Tietysti vähän myötähäpeä tässä herää jos ainoa ihmissuhteen mittari sinulle on että monta euroa meni sinne ja monta tänne.
Mielestäni Miestäni kohdellaan väärin ja en hyväksy sitä
No eihän se teidän lapsi olekaan heidän biologinen lapsenlapsi. Se toinen kai on? Siksi he suosivat sitä.Teidän pitäis etsiä ne oikeat bio -isovanhemmat käsiinne.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää olla kateellinen tuollaisesta. Keskittykää hoitamaan itse välejänne. Miehen adoptiovanhempien kanssa älkääkä vwrratko itseänne miehen veljen perheeseen.
Te saitte pari vaatekertaa. Olka siis kiitollisia. Olette saaneet lahjoja.
Mies heitti ne vanhempiensa lattialle. Saavat antaa sille lellipennulleen ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika suoraan hänen kirjoituksista on luettavissa se todellinen tilanne. Trollaukseksi monet ehkä kokee sen, kun kirjoittelee olevansa raskaana, rikas ja ura ohjus ym. Mutta toisaalta ei aina peittele tosiaan sitä, että on onneton ja yksinäinen, kokee, että hänestä ei välitetä.
En voi olla koskaan Suomessa onnellinen. Olen laittanut kaikkien kavereihin välit poikki koska he ovat osoittautuneet väärin ajatteleviksi. Se porukka jonka kanssa olin Särkänniemessä ei ollut oikeita kavereita koska hyväksyivät hyväntekeväisyys ryhmän läsnä olon ja painostivat minut jäämään Särkänniemeen. Laitoin heihin välit poikki. Minusta välittää vain mies. Hän on ainut jolta saan lahjoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. Tietysti vähän myötähäpeä tässä herää jos ainoa ihmissuhteen mittari sinulle on että monta euroa meni sinne ja monta tänne.
No eihän se teidän lapsi olekaan heidän biologinen lapsenlapsi. Se toinen kai on? Siksi he suosivat sitä.Teidän pitäis etsiä ne oikeat bio -isovanhemmat käsiinne.
Meidän lapsi olisi ihan yhtälailla biologinen lapsenlapsi miehen isälle kuin miehen veljen lapsetkin on.
Miehen adoptioäiti on adoptoinut mieheni ja veljensä.
Mun vanhemmat on heittäneet minut, ei-toivotun lapsensa, ulos 18v ikäisenä ja sen jälkeen en ole saanut mitään apua, tukea, rahaa, huomiota tai välittämistä koskaan. Eivät juuri viitsi pitää yhteyttä.
Samaan aikaan toivotulle sisarukselleni on ostettu useampi uusi auto, ensin rivitaloasunto ja myöhemmin ok-talo, hänelle ostetaan ja maksetaan jatkuvasti kaikkea ja häntä autetaan kaikin tavoin.
.Sanoisin että TÄSTÄ voi jo olla vähän suutahtanut mutta ei nyt tuosta aloittajan tilanteesta jossa on kyseessä joku sadan euron pinnasänky.
Mun sisaruksen tapauksessa kyse satojen tuhansien hankinnoista (ja eivät ole edes ennakkoperintöä van lahja, josta on lahjakirjat tehty eli en saa tästä suosimisesta edes perinnönjaossa koskaan mitään tasoitusta).
Kaikki ei osaa olla tasaväkisiä lapsilleen. Sille vaan ei voi mitään. Keskustelu ei auta, pahentaa vaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, bio-isovanhemmuus ei ole mikään tae että niitä kiinnostaa lapsenlapset. Meilläkin on ihan kahden bio-isovanhemmat ja kummatkaan ei välitä pätkän vertaa lapsenlapsistaan, eivät tapaa heitä ollenkaan tai muista edes nimiä.
Mieheni ei välitä enää paskan vertaa adoptioäidiltään ja isästään. Tätähän he käytöksellään kerjäsivät.
Varjossa kirjoitti:
Mieheni ei välitä enää paskan vertaa adoptioäidiltään ja isästään. Tätähän he käytöksellään kerjäsivät.
Eipä sellainen välittäminen, joka perustuu rahan ja hyödyn saamiseen ole välittämistä koskaan ollutkaan, että pitäisikö niiden vanhempien nyt olla jotenkin pettyneitä ja murheissaan, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Eipä sellainen välittäminen, joka perustuu rahan ja hyödyn saamiseen ole välittämistä koskaan ollutkaan, että pitäisikö niiden vanhempien nyt olla jotenkin pettyneitä ja murheissaan, yhyy.
No miksi esim köyhät jankkaa että ilmaiset huvitukset on tärkeä välittämisen muoto jos se ei olekkaan.
Kovasti joku tuntuu painavan miehen vanhempia kun jatkuvasti tulee viestiä, puhelua, ja yrittävät käydä ovea repimässä. Haluaisivat kuulemma jutella.
Yrittävät houkutella meitä käymään heillä vaikka välit on laitettu poikki. Eihän nuo raukat tunnu tajuavan että heidän osaltaan mitään ei voi ei paikata tai tehdä toisin.
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/