Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toinen nainen

Ap
05.07.2020 |

Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia? Mitä ajattelette omasta asemasta? Mitä tunteita herättänyt?
Itselläni on pitempiaikainen salainen seksisuhde varattuun mieheen. Tarkoitus ei ole saada siitä parisuhdetta tms ja tiedän että mies ei jätä puolisoaan. Tiedän että tämä ei ole ihannetila ja haluaisin siitä toisaalta irti, toisaalta en. Olen sinkku. Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut. Olemme molemmat nauttineet toisistamme ja se on auttanut jaksamaan arjessa vääryydestä huolimatta.

Kommentit (237)

Vierailija
201/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiitän sinua nyt ihan vilpittömästi. En halua miestäni, mutta hän haluaa olla kanssani suhteessa ikuisesti. Olet juuri oikea ratkaisu meille. Kiitos kun olet! 😗💖

Vierailija
202/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kiitän sinua nyt ihan vilpittömästi. En halua miestäni, mutta hän haluaa olla kanssani suhteessa ikuisesti. Olet juuri oikea ratkaisu meille. Kiitos kun olet! 😗💖

Niin mutta mitä Sinä haluat?? Olla miehen kanssa, jota et halua??

Mitä jos koittaisit löytää jotain, mitä ihan itse Haluat, etkä eläisi toisten haluamisten tai negaatioiden kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut satoja kertoja, että jos ei osaa pitää ensimmäistäkään liittoa kunnossa, ei se toinen ja kolmaskaan onnistu, vaikka satutarinoita rakkaudesta kuuleekin. Arjen elämisen taito on se, joka pitää oppia jo kotona. Muuten menee metsään koko elämä ja lapsia tehdään sinne ja tänne, kun uusi ihastus astuu kuvioihin. Eivät suomalaiset lapsia harkiten hanki, vaan hetken mielijohteesta kenen kanssa sattuu. Jos lapsista tulee normaaleja tuossa hässäkässä, se on jo ihme.  

Vierailija
204/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut satoja kertoja, että jos ei osaa pitää ensimmäistäkään liittoa kunnossa, ei se toinen ja kolmaskaan onnistu, vaikka satutarinoita rakkaudesta kuuleekin. Arjen elämisen taito on se, joka pitää oppia jo kotona. Muuten menee metsään koko elämä ja lapsia tehdään sinne ja tänne, kun uusi ihastus astuu kuvioihin. Eivät suomalaiset lapsia harkiten hanki, vaan hetken mielijohteesta kenen kanssa sattuu. Jos lapsista tulee normaaleja tuossa hässäkässä, se on jo ihme.  

Vai että oot todennut satoja kertoja. No kyllä sit on pakko uskoa. Niin monesti toteava ei millään voi erehtyä, eihän?

Miksi tulit sen taas tänne toteamaan kun ei tuo nyt aiheeseenkaan liitu?

Vierailija
205/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.

Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta;  hyvää ruokaa ja yhdessäoloa.  Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️

Halvat lumput pitävät usein vaimoja vaatimattoman näköisinä, mutta mies jatkaa vaimon kanssa - ei lumpun.

Vaimo kotona ja typerä naisystävä seurana.

Kuule meinaakko sää, että niiden kakkosten haukkuminen nostaa sut jotenkin ylemmä? Ei ne miehet niitä vaimojakaan arvosta jos kerta touhuavat selän takana.

Vierailija
206/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan ihmeellistä kommenttia milloin kenelläkin ei oo selkärankaa tms. Koittakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että ei ole keneltäkään pois jos ihmisillä on suhteita, oli sitten mies tai nainen. Jos vakikumppani ei saa tietää niin onko sillä mitään väliä? Kukaan ei loukkaannu. Parhaassa tapauksessa originaali puoliso voi hyötyä.

Minä olen petetty vaimo. Ja kyllä ainakin minä aistin, että nyt on jotain elämässä pielessä. En kuitenkaan saanut tunteesta kiinni, sillä luotin mieheeni kuten hyvässä parisuhteessa tehdään. Taivas sitä trauman ja shokin määrää, kun myrkyllinen tilanne aukesi täysin. Kuinka nuo kaksi pystyivätkään minua ja lapsiani niin satuttamaan? Mieheni oli ainoa, joka lupauksensa petti samalla kun arvostelukykynsä petti. Tässä tarinassa mies ei vietellyt toista naista, vaan toinen nainen teki kaikkensa saadakseen miehen itselleen. Hölmö mie ei tajunnut, että helppo tuon lapsettoman sinkun oli leikkiin lähteä. Ei hänellä ollut pitkää liittoa lapsineen menetettävänä. Tämä tarina on valitettavasti tosi. Minuun vieläkin sattuu. Elän kuitenkin elämääni parhaani mukaan, kuten tein ennen petetyksi joutumista. Sen olen tästä kokemuksesta oppinut, että en koskaan halua ketään satuttaa kuten minua ja läheisimpiäni on satutettu.

Vierailija
207/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaan ihmeellistä kommenttia milloin kenelläkin ei oo selkärankaa tms. Koittakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että ei ole keneltäkään pois jos ihmisillä on suhteita, oli sitten mies tai nainen. Jos vakikumppani ei saa tietää niin onko sillä mitään väliä? Kukaan ei loukkaannu. Parhaassa tapauksessa originaali puoliso voi hyötyä.

Minä olen petetty vaimo. Ja kyllä ainakin minä aistin, että nyt on jotain elämässä pielessä. En kuitenkaan saanut tunteesta kiinni, sillä luotin mieheeni kuten hyvässä parisuhteessa tehdään. Taivas sitä trauman ja shokin määrää, kun myrkyllinen tilanne aukesi täysin. Kuinka nuo kaksi pystyivätkään minua ja lapsiani niin satuttamaan? Mieheni oli ainoa, joka lupauksensa petti samalla kun arvostelukykynsä petti. Tässä tarinassa mies ei vietellyt toista naista, vaan toinen nainen teki kaikkensa saadakseen miehen itselleen. Hölmö mie ei tajunnut, että helppo tuon lapsettoman sinkun oli leikkiin lähteä. Ei hänellä ollut pitkää liittoa lapsineen menetettävänä. Tämä tarina on valitettavasti tosi. Minuun vieläkin sattuu. Elän kuitenkin elämääni parhaani mukaan, kuten tein ennen petetyksi joutumista. Sen olen tästä kokemuksesta oppinut, että en koskaan halua ketään satuttaa kuten minua ja läheisimpiäni on satutettu.

Niinpä! Voi kunpa nämä naikkoset osaisivat asettua sinunlaistesi asemaan ja miettiä kuinka pahalta se tuntuu. Minä uskon karmaan ja siihen, että vielä edestään löytävät! Toivon sinulle parempaa onnea miesten suhteen jatkossa.

Vierailija
208/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden verran toinen nainen. Meinasin sairastua henkisesti, se oli niin rankkaa. Eli ikinä enää en tuollaiseen ryhdy.

Jätin miehen koska kävi liian raskaaksi.

Että sääliksi käy ap ja muut toiset naiset täällä.

Tämä oli minulle kunnon opetus oppia arvostamaan rehellisyyttä parisuhteessa.

Vierailija
209/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuoden verran toinen nainen. Meinasin sairastua henkisesti, se oli niin rankkaa. Eli ikinä enää en tuollaiseen ryhdy.

Jätin miehen koska kävi liian raskaaksi.

Että sääliksi käy ap ja muut toiset naiset täällä.

Tämä oli minulle kunnon opetus oppia arvostamaan rehellisyyttä parisuhteessa.

Mahtava kuulla kerrankin täällä, että joku on oppinut virheistään. :) Onnea elämääsi!

Vierailija
210/237 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät järjestäkää tapaaminen sen miehen perheen kanssa jonka kanssa petätte, ja kertokaa heille nämä samat asiat, mitä olette täälläkin kertoneet.

Miksi? En halua hänen perhettään rikkoa tai kenenkään mieltä pahoittaa. Tuo olisi julmaa ja ehkä tuhoisaa. Sellainen moraali teillä tuomitsijoilla.

Mutta kun sinä olet jo rikkonut perheen ja pahoittanut mielen, vaikka tämä puoliso ei sitä tiedä vielä. Oletko noin sokea.

Eipä ollut. Mies on rikkonut perheen. Itse naisena olen parisuhteessa aina uskollinen, ja en voisi ikinä tehdä omalle perheelle ja lapsille mitään petosta (rikkoa perheen pettämällä omaa rakasta). Sinkkuna varattuja miehiä käytetään vain paineiden purkuun. Ei kiinnosta muiden moraali. Sinkkunaiselle on ne miehet jotka kelpaavat parisuhteeseen ja sitten ne joita käytetään panoina.

Vierailija
211/237 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani on pitkä suhde naimisissa olevaan perheelliseen mieheen. Olen yrittänyt ymmärtää, miksi haluaa pitää miehen, jonka jakaa toisen naisen kanssa. Enkä ymmärrä millään. Tämä ketjukaan ei valaise asiaa.

Suhde on myrskyisä, on riitoja, kaverini itkee, soittelevat, tapaavat ja taas jatketaan.

Tapaavat vain naisen kotona kahdestaan. Tämä on yksi asia, mitä en käsitä. Miksi kaverini viitsii seurustella miehen kanssa, jonka kanssa ei voi elää normaalia elämää. Ei voi liikkua missään, ei voi esitellä sukulaisille eikä ystäville.

Kaverini kuvittelee, että hän on miehen parisuhde ja vaimo on kuin äiti miehelle. Esim. uskoo, että mies ja vaimo eivät harrasta seksiä. Kummalliselta tavalla kaverini ajattelee, että mies ja vaimo eivät nuku samassa sängyssä ja käy yhdessä saunassa. Ihan fiksu nainen tämä kaverini.

Suhde on kestänyt jo kuusi vuotta. Minusta kaverini on siinä jumissa. Hän ei edes tapaile muita miehiä, koska on jo omasta mielestään parisuhteessa.

Vierailija
212/237 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdat, että parisuhteessa on aina kaksi osapuolta. Se, että itse osaa elää arkea ja huomioida ja kunnioittaa toista, ei takaa sitä, että toinen toimii samalla tavalla.

Fiksu ihminen oppii vääristä valinnoistaan ja virheistään, eikä toista niitä.

Vierailija
213/237 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus vuoden kestävä suhde työkaveriini. Molemmat olimme naimisissa. Minulla oli liitossani raskaita aikoja, jonka vuoksi olin henkisesti aivan loppu. Ei siis väkivaltaa mutta mm. ex-miehen vakava sairastuminen. Tältä työkaverilta sain silloin tarvitsemaani huomiota ja iloa elämään. Oli tapaamisia, viikonloppumatkoja, jatkuvaa viestittelyä, jne. Pystyin myös työstämään hänen kanssaan tilannettani ja sain ajatuksiani sen verran järjestykseen, että lopulta erosin. Mies ei eronnut, mutta en eronnut sen vuoksi. Suhteemme myös päättyi eroni aikaan. Tämä mies on sittemmin myös eronnut. Näin jälkikäteen, en ole ylpeä omasta käytöksestäni, vaan se hävettää. Toimin väärin kaikkia osapuolia kohtaan. Koen tämän toisen miehen myös toimineen väärin omia läheisiään kohtaan, mutta myös minua kohtaan. En ole katkera, loppujen lopuksi eroni oli oikea ratkaisu. Olisin voinut tehdä sen fiksumminkin, kuin käyttämällä jotain osapuolta apuna siinä. Olemme kuitenkin ex-miehen kanssa paremmissa väleissä nyt. Opin kuitenkin sen, että en enää koskaan toivo olevani niin heikko, että arvostelukykyyn pettäisi niin, että käyttäytyisin vastaavalla tavalla ketään kohtaan.

Vierailija
214/237 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdat, että parisuhteessa on aina kaksi osapuolta. Se, että itse osaa elää arkea ja huomioida ja kunnioittaa toista, ei takaa sitä, että toinen toimii samalla tavalla.

Muuten samaa mieltä, mutta kaikki eivät todellakaan opi virheistään vaikka eläisivät miten vanhaksi.

Vierailija
215/237 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.

Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta;  hyvää ruokaa ja yhdessäoloa.  Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️

Halvat lumput pitävät usein vaimoja vaatimattoman näköisinä, mutta mies jatkaa vaimon kanssa - ei lumpun.

Vaimo kotona ja typerä naisystävä seurana.

Miksi se toinen haluaisikaan jatkaa miehen kanssa kun vaimo palvelee kotona ja rakastajatar saa seksiä ja lahjoja. Jännästi se vaimo ei riitä miehelle kjoten lienee jokseenkin harmaa varpunen joka kelpaa lähinnä kodinkoneeksi. 

Vierailija
216/237 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta kaikki eivät todellakaan opi virheistään vaikka eläisivät miten vanhaksi.

Luit huonosti. Kirjoitin: FIKSU ihminen oppii.

Vierailija
217/237 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
218/237 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ilmainen pimppi. No jos tykkää antaa pimpuraa. Lolleroo

Vierailija
219/237 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesä on ollut helvetillinen. Facebook, keski-ikäisten tinderi, helpotti heitä aloittamaan suhteen. Viattomasti heitetystä kommentista kuulemma alkoi. Toinen nainen antoi jännitystä ja Messengerin kautta oli helppo lähetellä valokuvia esim alapäästään. Ei ole miehet ainoita kotka kuvaavat sukupuolielimiään ja lähettelevät kuvia.

Toinen nainen antoi jännitystä, yli 20 vuoden jälkeen meidän suhteemme oli varmasti liian laimea.

Kyllä toinen nainen kykenee juuri sen uutuuden viehätyksen, seksilelujen ja rivojen puheiden kautta valloittamaan miehen.

Kun suhde paljastui, mies tietenkin katui ja kertoi että seksi oli ainoastaan syy suhteeseen. Toinen nainen kyllä kuvitteli että heillä oli ainutlaatuinen rakkaus tarina kyseessä.

Nainen itse oli juuri eronnut ennen suhteen alkua. Käytti miestäni laastari suhteena.

Luin heidän tekstiviestejä ja tunsin sääliä toista naista kohtaan, oli viestejä miksi pääitit luopua tästä rakkaudesta, kertoi omasta seksistään juhannuksena itsensä kanssa, lopulta sanoi menevänsä Tinderiin. Kaikki tämä sen jälkeen kun mieheni pyysi että ei ottaisi yhteyttä.

En ole antanut miehelleni anteeksi. Mietin että voinko edes antaa. Toinen nainen ei ollut edes kaunis, hän oli tumma lyhyt pyöreä, vatsakas keski-iköinen nainen mutta ulkonäkö ei merkitse kun on halukas kaikkeen mihin puoliso ei ole.

Tai niin luullaan. Puoliso voi hyvinkin olla halukas,mutta vuosien yhteiselon jälkeen on hankala muuttaa rutiineita.

Anteeksi. Meni nyt aiheen vierestä. Pakko avautua jokaisella palstalla missä mahdollista 🙃

Vierailija
220/237 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin äiti tappoi itsensä kun mies vaihtoi salasuhteeseen.

Kovin olet tietämätön ihmismielen herkkyydestä. Kovin moni on. Siksi tää onkin surullista.

Salasuhteet ovat venäläistä rulettia petetyn terveydellä.