Onko synti jos mies pitää naisten vaatteia
Raamatussa sanotaan on kauhistus jos mies pitää naisten vaatteita. Itte pidän hameita ja olen sukkahousuihin rakastunut. Voisiko Jumala parantaa mut. Tuli mieleen myös mitä joku äiti selittää lapselle kun kysyy miksi miehellä punaiset sukkahousut. Ehkä sukupuoli neutraali asiasta menty liian pitkälle. Mekot ja sukkahousuja pojat ei tarvi
Kommentit (4)
Mitä se kenellekään kuuluu, millaisia vaatteita sinä käytät?
Jos olet feminiininen mies, niin sen kun olet. Ei kaikki istu valmiisiin sukupuolirooleihin ja eri vaatteet on sukupuolitettu vain siksi, kun kulttuuri niin sanoo. Jonkun eristyksissä eläneen heimon tyyppi ei osaisi sanoa, onko sukkahousut tai hame nyt miehen vai naisen vaatteita.
En ole kristitty, joten en nyt osaa Raamatun sanaan ottaa kantaa kun en itse usko.
Jos pidät ristiinpukeutumista epäsopivana, jos joku näkee, niin pidä niitä vaatteita kotona. Et tee mitään väärää, joten en nyt tiedä, miksi sun pitäisi parantua.
En ole vielä löytänyt Raamatusta sellaista kohtaa, jossa sanotaan, että mies ei saisi käyttää sukkahousuja. 🤔
Minulla on päälläni pelkästään miesten vaatteita ja kukaan ei ole kysynyt niiden sukupuolta tähän mennessä vaikka julkisesti olen niissä päivittäin näyttäytynyt jo vuosia.