Testaa olenko selvännäkijä
Kommentit (59)
Ei enää lisää kysymyksiä. Vastaan vielä niille jotka ovat tähän mennessä kysyneet. Toivon palautetta. Onko minusta tälle alalle?
ap on hyvin eteerinen ja kaunis luonnon raikas nainen.
Hän on vähän erilaista laatua, kuin moni muu tähän ketjuun vastanneista.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:57"]
Mitä minun pitäisi tehdä työkseni? Minkä näköinen olen? Istun sohvalla ja kohta minun pitäisi käväistä autolla hoitamassa yksi asia.
[/quote]
Olet vaalea, polkkatukkainen keski-ikäinen, hieman pyöreähkö. Sopisit hyvin johonkin sellaiseen ammattiin jossa et joudu olemaan ihmisille ystävällinen vaan pikemmin tiukka. Ei siis myyntityötä. Ehkä pikemminkin poliisi tai jotain sen tapaista.
Onko auto tummansininen luiskaperäinen vanhahko?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:00"]
Nainen, 21, saanko määräaikaisen työsuhteeni vai en?
[/quote]
Löydät jonkun työn mutta se ei ole se mitä odotit. Tai ainakaan työn sisältö ei vastaa odotuksiasi. Se toinen työpaikka on parempi, tai riippuu mistä tykkää. Kävelet pitkää käytävää valkoisissa. Sairaala?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:14"]
[/quote]
Totta. Kävin juuri suihkussa ja pesin meikit pois.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:14"]
[/quote]
Totta. Kävin juuri suihkussa ja pesin meikit pois.
[/quote]
Osaatko sanoa miten laitoin hiukseni?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:47"]
Helsinkiläinen 50v. sinkku, mitä näet ?
[/quote]
Vsikibasson. Liikaa tupakkaa ja viinaa.
[/quote]
Ei osunut, "näkijän" ura voi olla kamppailua, näet sen tietysti itsekin.
Löydät jonkun työn mutta se ei ole se mitä odotit. Tai ainakaan työn sisältö ei vastaa odotuksiasi. Se toinen työpaikka on parempi, tai riippuu mistä tykkää. Kävelet pitkää käytävää valkoisissa. Sairaala?
Sairaalareissu on edessä, mutta valkoisia vaatteita ei. Varsinaisesti mullahan ei ole mitään tiettyä paikkaa määräaikaisuuden nimissä, joten kysymys oli ympäripyöreä, johon tuli huonosti ympäripyöreä vastaus. Mulla on muuten siniturkoosi tukka. Et ole ainoa "selvänäkijä" linjoilla.
Sairaalareissu on edessä, mutta valkoisia vaatteita ei. Varsinaisesti mullahan ei ole mitään tiettyä paikkaa määräaikaisuuden nimissä, joten kysymys oli ympäripyöreä, johon tuli huonosti ympäripyöreä vastaus. Mulla on muuten siniturkoosi tukka. Et ole ainoa "selvänäkijä" linjoilla.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:44"]
Mitä elämässäni tulee tapahtumaan tämän kevään ja kesän aikana?Olen kaurisnainen, vaalea.
[/quote]
Ei paljon mitään. Jotain veden äärellä. Ei metsää. Puuta, ehkä laituri. Helsinki. Juppeja.
[/quote]
Tuota... juuri kutsuin ystäväni viettämään iltaa kanssani Helsingissä olevalle Mattolaiturille kesällä... ohhohh :)
Olen 23-vuotias nainen, haaveilen juuri dyykkausreissusta. Mitä aijon syödä tänä iltana?
Moi selvännäkijä! Onko av oikea paikka kirjoittaa elmänsä tärkeimmät asiat,paljastaa suunnitelmat ja sovittaa tapaamiset?Ei pahalla, Kiitti etukäteen selvännäkijä!
34 vuotias, vaalea nainen, oinas, helsinki. Mikä on elämäntilanteeni juuri nyt? Mitä tulee tapahtumaan tänä vuonna?
Tähdet kertovat, että ap on vanha mies ja mahdollisesti uusnatsi.
20 ja risat'vankkaa nainen.
koska toinen lapseni syntyy
Olen 36-vuotias nainen, koulutukseltani insinööri, työtön, kaksi lasta...
Millaisena näet parisuhteeni?
Sorry. Olen sulkenut tältä päivältä enkä edes taida olla kovin hyvä näkemään mitään.
"Olet vaalea, polkkatukkainen keski-ikäinen, hieman pyöreähkö. Sopisit hyvin johonkin sellaiseen ammattiin jossa et joudu olemaan ihmisille ystävällinen vaan pikemmin tiukka. Ei siis myyntityötä. Ehkä pikemminkin poliisi tai jotain sen tapaista.
Onko auto tummansininen luiskaperäinen vanhahko?"
Aika hyvin. :D Mutta olenko painoindeksillä 20-21 oikeasti tän palstan mittapuun mukaan pyöreähkö? Auton väri ja ikä meni kyllä pieleen, se on vaalea ja uusi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:47"]
Olen parikymppinen tummahiuksinen kalat-nainen.osaatko kertoa millainen elämäntilanteeni on tällähetkellä? Ketä elämääni kuuluu tms.
[/quote]
Olet hyvin itsenäinen. Jotain turkoosin sinistä. Kaipaat jotakuta. Sinulla on paljon ihmisiä ympärilläsi mutta tämän yhden puuttuminen tekee sinut yksinäiseksi.
[/quote]
Höh et ole selvännäkijä. Itsenäinen, höpö höpö. Läheisriippuvainen pikemminkin. Elän muiden kautta.uuden puolison löydyttyä en kaipaa enää mitään. Ainut turkoosi asia on kädessä oleva lumia.