Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kuinka pitkä matka sinulle on kuntosalille, kuinka usein siellä käyt?

Vierailija
25.04.2013 |

mietin vaan että onkohan 5 km työssäkäyvälle, kiireiselle naiselle liian pitkä kuntismatka jos aikoo käydä ainkain 5 kertaa viikossa salilla.

Lähellä oleva kuntis on menossa konkaan. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun käyttämä sali on kodilta about 12kilsan päässä ja työpaikalta reippaan 20 kilsan päästä. Usein siis käyn salilla suoraan töistä, bussilla matkaan menee noin 45 minuuttia. Käyn n. 3-4 kertaa viikossa. Vaatiihan se sellasta "pakottamista" sinne meneminen, mutta siellä tekeminen ja kotiin lähtö salilta on niin parasta sitten treenin jälkeen :) Joten riippuu ihan ihmisestä, aiemmin en olisi todellakaan käynyt salilla tuota vertaa, kun matkaakin kerta on ja pitää bussilla kulkea :) Kyllä se siitä, toi on lyhyt matka ! Tsemppiä ! :)

Vierailija
2/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kolmesti viikossa+venyttelyissä silloin tällöin joko samalla tai erikseen. Kaikkien jumppaohjeiden mukaan kun ei ole himourhelija, se on tulosten kannalta paras. Muina päivinä muuta liikuntaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvätasoinen kuntosali työpaikalla, hissillä pääsee hyvin. En ole käynyt ainakaan 5 vuoteen :-(. Jumppaiakin löytyy, kahvakulasta alkaen, ilmaiseksi.

Vierailija
4/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5km, käyn 4 -6 kertaa viikossa.

Vierailija
5/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 18:00"]

Meillä on hyvätasoinen kuntosali työpaikalla, hissillä pääsee hyvin. En ole käynyt ainakaan 5 vuoteen :-(. Jumppaiakin löytyy, kahvakulasta alkaen, ilmaiseksi.

[/quote]

Meillä sama, paitsi että minä käyn siellä 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
6/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 m, en koskaan.

Vierailija
7/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuntosalille matkaa n. 1,2 km. Kävin 4-6 kertaa viikossa vielä vajaa 6 vk sitten. Nyt olen ollut sairaslomalla ja en ole käynyt. Sairaslomaa vielä ainakin 5 vk tiedossa :/

Vierailija
8/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 m, käyn ehkä kerran kahdessa vuodessa.

Vierailija
9/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15 km päässä. Käyn noin kolme kertaa viikossa. Voisin käydä useamminkin, ei ole välimatkasta kiinni.

Vierailija
10/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kahtakin salia ja käyn niissä myös ryhmäliikuntatunneilla. Toinen on opiskelupaikan vieressä, joten siksi hyvä sijainti. Toiselle on kotoa matkaa 3 km ja toiseen 2,6 km. Käyn ehkä kolme, neljä kertaa noissa viikossa (toisessa tulee tietysti käytyä helposti, kun se on opiskelupaikan vieressä).

Musta 5 km ei ole mahdoton, jos kulkuyhteydet on hyvät tai voi mennä helposti pyörällä. Mut vaatii se ehkä jonkin verran suunnittelua. Kolme kilometria on sellainen matka, jonka menee säällä kuin säällä.

Vierailija
11/11 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 m, käyn 2-3 krt viikossa. Olisi noita lähempänäkin pari, mutta just ja just jaksaa tuonne mennä. ;)