Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Muistatko voisitko opettaa minua Herra Marko Lehtonen koska olet niin taitava. Haluan sinun kurssillesi.
Li Andersson on pätevin ja nyt jo kovassa nosteessa. Hänellä ovat arvot kohdallaan joten sopisi arvojohtajaksi. Älykkäin ehdokkaista.
Mieti olet ihan reppana Herra Marko Lehtosen rinnalla.
Taisi Herra Marko Lehtonen kuristaa sinulta paskat housuun. Itkit en halua kuolla anna minun olla elossa olen surkea reppana rinnallasi.
Laitetaan nettiin videot kuinka rukoilet polvillasi ase ohimolla oi suuri ja mahtava Julma Jumala Herra Marko Lehtonen Olen orjasi.
Voidaan sitten katsoa porukalla joo Lehtonen on jumala ja toi toinen on luuseri.
Tottakai videot laitetaan julki saa kaikki katsoa Kun reppanat rukoilevat armoa polvillaan.
Olet ihan luuseri Lehtosen rinnalla joka on Jumala.
Vaarallinen sarjamurhaaja, psykopaatti Herra, jumala itse. Niin lapussa lukee eiks niin.
Varmaan silloin olet oikeasti kusessa Kun kostaminen alkaa.
Vaarallinen hullu, tappaja, sarjamurhaaja psykopaatti eiks niin.
Aika kusessa olet Kun sellanen jahtaa sinua.
Ihan Hullu tappaja.
Sellasta se vaan on Hullu tappaa sinut sellasta hullut tekee.
Luottamusmies valitaan työpaikalla järjestettävillä vaaleilla. Samalla valitaan varaluottamusmies ja työpaikan koon mukaisesti myös osastojen luottamusmiehet.
Oikeus asettua luottamusmiesehdokkaaksi ja äänestää vaaleissa on kaikilla työpaikalla toimivaan järjestäytyneillä työntekijöillä.
Oikeus vaalien järjestämiseen työpaikalla on ammattiosastolla tai työpaikan ammattiosastoon kuuluvilla työntekijöillä.
Luottamusmiehen toimikausi on kaksi vuotta.
Luottamusmies edustaa työntekijöitä työpaikalla. Hän toimii neuvottelijana, sopijana, sovittelijana ja tiedonvälittäjänä työntekijöiden ja työnantajan välillä.
Luottamusmies auttaa kaikissa työsuhteeseen liittyvissä asioissa ja toimii aina luottamuksellisesti.
Jos työntekijän palkasta tai työsuhdetta määrittävien lakien tai sopimusten soveltamisesta syntyy epäselvyyttä tai erimielisyyttä, neuvotellaan niistä ensin paikallisesti seuraavassa järjestyksessä:
Työntekijä neuvottelee esimiehensä kanssa. Työntekijä voi käyttää luottamusmiestä avustajanaan alusta alkaen.
Työosaston luottamusmies neuvottelee osaston johdon ja työnantajan kanssa.
Pääluottamusmies neuvottelee työnantajan kanssa.
Ihan sama,kunhan ei haavisto.
Tuotti salaa alholista porukkaa ja yritti höllentää ja helpottaa venäläisten kaksoiskansalaisuuden saamista suomeen.
Kaikkea ei voi hyväksyä.
Työoikeus on yksityisoikeuteen kuuluva oikeudenala, jonka tehtävänä on määrittää ja täsmentää työsuhteeseen liittyviä oikeudellisia kysymyksiä.
Työsopimuslaki (TSL, 55/2001) on työoikeuden yleislaki, jonka rinnalla on useita erityislakeja kuten vuosiloma-, työaika-, työturvallisuus- ja yhdenvertaisuuslaki.
Muita velvoittavia normeja työsuhteessa usein ovat työehtosopimukset, yhteistoimintalain mukaisesti neuvoteltavat työsäännöt ja varsinainen työsopimus.
Työoikeuteen kuuluu Suomen laissa sekä pakottavia että dispositiivisia eli tahdonvaltaisia säännöksiä.
Pakkotyö tarkoittaa työtä tai palvelusta, johon ihminen pakotetaan rangaistuksen uhalla vasten tahtoaan. Orjuus, kuten velkaorjuus tai ihmiskauppa sisältää aina pakkotyötä.
Olit autettava reppana Marko Lehtosen rinnalla. Itkit auta minua Marko tarvitsen avustajaa.
Muistatko kuinka itkit.