Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Voit kuvitella Puolan Presidentti ,Psykopaatti, absolutisti, ydinfyysikko, maisteri, toimitusjohtaja. Varmasti saa aikaan asioita ja nopeasti, tehokkaasti.
Sellanen Kaveri saa aikaan asioita jos kansa niin haluaa.
Kostonhimoinen SE on se motivaattori.
Sellanen on diktaattori, kuningas ja maansa ylin johtaja.
Ihan voittamaton MAA on sellanen.
Sitten vaan koulutetaan kansalaiset.
Psykopaatteja on oikeasti kaikki ihmiset varmaan on ensin tajuttava olevansa ihminen.
Psykopaatti, heikompien alistaja.
Ihminen on ylin ravintoketjussa varmaan kannatta oma paikka ihmisen tajuata.
Lihansyöjä eli karnivori on eläin, joka saa suurimman osan ravinnostaan syömällä toisia eläimiä.
On myös lihansyöjäkasveja, jotka hankkivat ravintoa houkuttelemalla eläimiä lihan sulattamiseen erikoistuneiden kasvinosiensa vangeiksi ja sitten sulattamalla ne.
Lihansyöjäeläimiä on eläinkunnan eri jaksoissa ja luokissa.
Toiset tappaa viattoman luontokappaleen muuttaa lihaksi ruokailet.
En ole itse tappanut maksoin muille tapa, paista ja leikkaa liha minulle.
Ihan murhaamista ruokailua varten sekin.
Varmaan tajuttava se ensin.
Sitten kehtaa moraalisoida muiden tappamisista ihan jokainen on ruokallut itse lihalla.
Koska Olen ihminen voin tappaa ruuaksi muita luontokappaleita.
Kuka sinulle on siihen antanut luvat.
Murhaat viattomia luotokappalaita ilman lupaa.
Kuka omistaa maapallon varmaan joku omistaa maapallon. Moneen kertaan ostettu ja myyty.
Ihminen vaan itse keksii olevansa jokin maapallon kuningas ja alistaa muita luontokappaleita huvikeeen.
Ootappa vaan tulee avaruusolennot ja alistaa Koko ihmisrodun tosta vaan.
Onko jokin narsistinen asenne vain ihminen on univermumin kuningas.
Voi kuule on muitakin universumissa.
On myös lihansyöjäkasveja, jotka hankkivat ravintoa houkuttelemalla eläimiä lihan sulattamiseen erikoistuneiden kasvinosiensa vangeiksi ja sitten sulattamalla ne.
Kasvisruokailu jotenkin ihmettelen kuka haluaa tuollasta kasvia ruokailla.
Kasvissyönti eli vegetarismi tarkoittaa joko pelkästään kasvikunnan tuotteiden syömistä tai korkeintaan rajatusti eläinkunnan tuotteiden syömistä.
Lihansyöjäkasvit ovat kasveja, jotka saavat osan tai suurimman osan ravinteista (ei energiasta) pyydystämällä ja käyttämällä eläimiä tai alkueläimiä, tyypillisesti hyönteisiä ja muita niveljalkaisia.
Lihansyöjäkasvit ovat sopeutuneet kasvamaan paikoissa, joissa maaperä on ohut tai heikkoravinteinen, erityisesti vähätyppinen, kuten happamilla soilla ja kielekkeillä.
Lihansyöjäkasvien saalistuskyvyn uskotaan kehittyneen itsenäisesti kuusi kertaa viidessä eri kukkivien kasvien lahkossa ja nämä ovat nyt edustettuina yli tusinassa suvussa.
Nämä sisältävät noin 630 lajia, jotka houkuttelevat ja pyydystävät saalista, tuottavat ruoansulatusentsyymeitä, ja imevät tuloksena käyttökelpoisia ravinteita.
Lisäksi yli 300 alkukantaista lihansyöjäkasvilajia eri suvuista täyttävät joitain lihansyöjäkasvin kriteereitä, mutta eivät kaikkia.
Avaruus kukat.
Avaruuden kukka tarha.
Iso kasvi sinne meni ihminen olet kasvin ruokaa.
Kasvatan Oman avaruuskukka tarhan isoja kasveja.
Ootko koskaan ajatellut ihmiset tuotu maapallolle.
Avaruus aluksella joskus.
Erilisia lajikkeita laitettu maapallon eri paikkoihin.
Sekin olisi mahdollista ja loogista.
Mieti aika hauska vitsi joku halusi oikeasti murhahimoisen presidentin kostamaan.
En keksi miksi muuten joku provosoisi noin kovaa psykopaatti, absolutistia, maisteri, toimitusjohtaja, omistajaa.