Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi " olla ylpeä" esim. kauniista rinnoistaan? Sehän on moukan tuuria, eikä omaa ansiota. Hmph.

Vierailija
10.07.2006 |

Jotenkin tuntuu tyhmältä, että sellaisesta voisi tuntea ylpeyttä, mihin ei itse ole tikkua ristiin laittanut saavuttaakseen sen ylpeyden aiheen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä mä tiedän miksi olen ylpeä? Olen iloinen hyvistä geeneistä thats it. Kyllä kauniimpia ihmisiä mielummin katsoo ja palkkaa töihin.

t:20

Kommentoinpa minäkin (vaikka en noita kysymyksiä sinulle heittänytkään).

Miksi oletat, että vähemmän kauniit häpeäisivät itseään joka käänteessä? Ja omaisivat huonon itsetunnon?

Minä, kärpäslätkätissieni kanssa omaan aivan hyvän itsetunnon, enkä häpeä itseäni.

Minkähänlaista työtä sinä oikein teet, jos ulkonäkö on palkkaamisen peruste? Tiesitkö, on sellaisiakin töitä joissa vaaditaan taitoakin :)

Saa hyvästä ulkonäöstä olla onnellinen ja iloinen hyvistä geeneistä. Ei se ketään sen huonommaksi ihmiseksi tee. Ylpeys, rumempien tuomitseminen ja arvosteleminen tosin ei anna kovin fiksua vaikutelmaa.

ap

Vierailija
22/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tänään Jumbossa kuuntelin eräiden mammojen (maalaisten, murteesta päätellen) HUUTELUA hoikasta varrestani (treenaan kovaa ja jatkuvasti), tolla on silikoonit KATTOKAA (ei ole, mutta omaan kauniit rinnat)... jne, mollaus jatkui loputtomiin. Heidän mielestään olin kokonaan muovattu barbi...

Olin lapseni kanssa liikenteessä ja oli todella noloa kun puoli vaatekauppaa tuijotti minua noiden eukkojen kovaäänisen kommentoimisien takia :(. Näinkin siis toisinaan voi olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kykene hankkimaan itse kuin tietoa lisää. Kaikista ei ole professoreiksi. Eikö siitäkään saa olla ylpeä? Munkilla vaan menty siihen kastiin, joka sai hyvät älynlahjat...

Vierailija
24/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kauneudesta voi olla tietyissä tilanteissa apua, voi esim. saada ystävällisempää palvelua (miehiltä), ilmaisia lounaita, atk-apua... Ja olen siinä mielessä iloinen omasta kauneudestani että ilman sitä en olisi saanut tätä ihanaa miestä joka minulla on. Hän ei todellakaan ole kanssani pelkästään ulkonäköni vuoksi, mutta sen vuoksi hän alunperin kiinnitti huomionsa minuun ja saimme mahdollisuuden tutustua. Miehen kehut kauneudestani myös nostavat itsetuntoa, vaikka eihän sen pitäisi mennä niin... eihän kauneus ole itse ansaittua. Eli kauneus ei takaa menestystä mutta siitä voi olla joissain tilanteissa apua. Sori, meni vähän aiheen vierestä.

Mielenkiintoinen avaus.

Vierailija
25/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mitään mistä olla ylpeä vai etkö uskalla olla? Ei tarvitse ylpeillä liikoja mutta ei liioin olla vaatimaton. Ylpeä saa olla siitä mitä on saanut. Ei se tietenkään elämän tärkein asia ole ja joidenkin asoiden eteen on tehtävä töitä, mutta kiitä nyt herranjestas vaikka luojaa siitä mitä sinulla on äläkä nöyristele!!!!!!

Vierailija
26/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim. tänään Jumbossa kuuntelin eräiden mammojen (maalaisten, murteesta päätellen) HUUTELUA hoikasta varrestani (treenaan kovaa ja jatkuvasti), tolla on silikoonit KATTOKAA (ei ole, mutta omaan kauniit rinnat)... jne, mollaus jatkui loputtomiin. Heidän mielestään olin kokonaan muovattu barbi...

Olin lapseni kanssa liikenteessä ja oli todella noloa kun puoli vaatekauppaa tuijotti minua noiden eukkojen kovaäänisen kommentoimisien takia :(. Näinkin siis toisinaan voi olla...

Vierailija
27/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siitä että olisin jotenkin hankkinut ne...

Vierailija
28/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mä näin muotinäytöksessä luonnossa Janina F:n tisut bikineissä ja nehän ei olleet sen kummemmat kuin minun. Mua etoo kun puhun työasioita miesten kanssa ja sattuu olemaan vähänkin tyköistuva paita ne puhuu mun tisseille. Tosin tehtävänsä ovat tehneet hyvin on maitoa tullut kahdelle vauvalle yhteensä 2v 6kk. Siitä kai voisi olla ylpeä tai ainakin olen tyytyväinen.

Vierailija
29/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi olisi, jos olisivat pelkät rusinat vierekkäin. Onneksi ovat muodokkaat ja kookkaat.

Sitäpaitsi saano olla ylpeä juuri siitä mistä haluan, enkä aio siihen keneltäkään suostumusta kysellä jatkossakaan.

Vierailija
30/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM: Kokonaan eri asia on sitten sairauksien aiheuttamat hiustenlähdöt ja niitä seuraavat peruukit tai rintasyövän takia poistetut rinnat ja tilalle hankitut proteesit. Ne ovat ihan oma ymmärrettävä juttunsa.

Vierailija
31/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on omasta ulkonäöstä tuntea ylpeyttä kuin häpeää!

Vierailija
32/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintoihini, vaikkeivat mitkään suuret olekaan (70c) mutta ovat pyöreät, kiinteät ja terhakat. Miksi ei saisi olla ylpeä? En kuitenkaan ole mitenkään koppava tai turhamainen (okei, odotan innoissani kampaajalle pääsyä huomenna;) Lisäksi pidän kiiltävistä paksuista pitkistä hiuksistani, pitkistä jaloistani ja lantion kaaresta. Mutta asioista, joita en pidä itsessäni on kymmenen kertaa enemmän kuin noita joista pidän. Varmaan ap sinäkin olet ylpeä jostakin ulkoisesta ominaisuudestasi? Kaikissa ihmisissä on jotkain todella kaunista, mitä sinussa?

Vierailija
33/34 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on. Uskon, että ihan jokaisessa ihmisessä on jotakin kaunista. Minulla on paksut, hyväkuntoiset hiukset ja kauniit silmät. Mutta en osaa ajatella, että olisin YLPEÄ niistä! (Tätä tarkoitin avauksellani)

En voi ymmärtää ylpeilyä sellaisella asialla, joka ei ole omaa ansiota.

Joku sanoi, että älykkyys olisi synnyinlahjana saatu, siis älystään ei voi olla ylpeä. Väärin. Älykkyys on lahja, mutta jotta se voisi kukoistaa, ihmisen tarvitsee tehdä töitä sen eteen.

ap

Vierailija
34/34 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

HUOM: Kokonaan eri asia on sitten sairauksien aiheuttamat hiustenlähdöt ja niitä seuraavat peruukit tai rintasyövän takia poistetut rinnat ja tilalle hankitut proteesit. Ne ovat ihan oma ymmärrettävä juttunsa.

No, minä ja kaltaiseni (aina rumat rinnat) kategoriaan minä sitten kuulun? Minun siis pitäisi saada syöpä, jotta voisin hankkia kirurgin tekemät kauniit rinnat ja sitten se olisi ok? Mutta jos nyt menen ilman syöpää hakemaan leikkaussalista rinnat, se olisi erittäin paheksuttavaa?

ap, joka ei ole leikkaukseen menossa. Kunhan saivartelee vaan ; )