Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi " olla ylpeä" esim. kauniista rinnoistaan? Sehän on moukan tuuria, eikä omaa ansiota. Hmph.

Vierailija
10.07.2006 |

Jotenkin tuntuu tyhmältä, että sellaisesta voisi tuntea ylpeyttä, mihin ei itse ole tikkua ristiin laittanut saavuttaakseen sen ylpeyden aiheen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä sekä rinnoistani että aivoistani, ja molemmat olen saanut vanhemmiltani. Kuten myös diabetes- ja melanoomaperimäni, joista en ole ihan niin ylpeä.

Vierailija
2/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sekin mene perimän mukaan, ei siihen itse juuri voi vaikuttaa. Vai oletko tehnyt jotakin erityisen ansiokasta ehkäistäksesi kärpäslätkämäisyyttä?

4, aivoistaan voi olla ylpeä, koska niitä voi ihminen itse elämänsä varrella kehittää ja harjoituttaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen hyvällä tavalla ylpeä esim. ystävistäni. Ei todellakaan ole minun ansiotani se, mitä ystäväni saavat aikaan, mutta voi se silti olla minusta hienoa. Mielummin ylpeä kuin kateellinen.. ;)

Niin ja olin minä rinnoistanikin ylpeä silloin kun ne vielä olivat terhakat ja ah niin kauniit.. :D

Vierailija
4/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä varsin iloinen, siitä etteivät rintäni näytä kärpäslätkille... en kyllä imettänytkään, mutta siitä en nyt ole niin ylpeä... mutta muuten on mukva kun raskauden jälkeen näyttää samalle kuin ennen raskauttakin...

Vierailija
5/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en olisi?? Pitäisikö minun nöyristellä ja vähätellä itseäni että " huonompi onnisilla" ei olisi paha mieli? Olen mielestäni kaunis ja nautin siitä enkä suostu pyytämään hyvää itsetuntoani anteeksi!

Millainen ihminen EI ole ylpeä itsestään?!? Millainen maailmankuva sinulla on, jos oma vartalosi on vain " moukan tuuria" eikä mitenkään kovin erityinen?

Vierailija
6/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu hassulta, miten joku voi olla ylpeä rinnoistaan. Tai ihan yhtä lailla, miten voi olla ylpeä hiuksistaan? Sieltähän ne päästä kasvavat itsekseen.

Joku väitti, että itse voi välttää kärpäslätkät käyttämällä tukevia liivejä ja jättämällä imettämisen väliin. Pötyä! Mitäs sitten kun ne tisulit ovat aina olleet kärpäslätkät?

ap

Vierailija
7/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2, kuinka ihminen itse voi muodostaa rinnoistaan kärpäslätkät?

ap

nm.. kokemusta on

Vierailija
8/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveää takamusta...ne vaan sattuu olemaan sellaisia, ihan itsestä riippumattomista syistä.

Mitä väliä.

Vierailija
9/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa ihmisessä on jotain ylpeydenaihetta, jos se ei sinulla ole rinnat, se on jotain muuta! Et ole yhtään huonompi nainen vaikka sinulla ei olisi rintoja lainkaan!

Kauneus ei tule geenien mukana, kauneus on tunnetila! :o)

T: 10

Vierailija
10/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen täällä, kun jotkut tosissaan kehuvat esim. laihuuttaan (katoavaista, eikä sillä ole mitään merkitystä), talojaan (pankin omistuksessa 98%), miehen tuloja (joka ei ole heidän omaa ansiotaan) jne.. Samoin rinnat, samaa sarjaa kuin laihuus. Jos et ole Pamsu Anderson, niin who cares millaiset tisulit ihmisellä on. On eri asia, kun on kouluttanut itsensä ammattiin, tekee työnsä ahkerasti jne.. Ne ovat ihmisen omia ansioita, joista kannattaa olla ylpeä. Minusta ihmisen kannattaa olla enemmän ylpeä siitä, että omilla tienaamillaan rahoilla maksaa vuokransa ajoillaan kuin että mies tienaa ja lyhentää tolkutonta asuntolainaa omakotitaloon.

Vierailija
11/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi olla ylpeä asiasta joka itsellään luonnostaan on. Kropassani on monta kohtaa joista en ole kovin ylpeä, mutta on kiva että on jotain mitä ei tarvitse piilotella. Lisättäköön tähän vielä että olen imettänyt, mutta silti pysyivät rinnat ryhdissään.

Vierailija
12/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tuon Andersonin Pamelan nostit mukaan keskusteluun; mitä HITTOA sillä naisella on aihetta olla ylpeä rinnoistaan(kuten muistan joskus lukeneeni)?! Silikonirinnoista jos joku voi olla ylpeä, se on leikkauksen suorittanut kirurgi, jos työ onnistui hyvin :D

Myös " hienosta" ammatista, autosta, talosta yms. on jotenkin käsittämätöntä toitottaa olevansa ylpeä. Käyttäisin mieluummin " olla iloinen/tyytyväinen" jne.

ap

Vierailija
13/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmetyttää tämä nykysuuntaus, jossa Paris Hiltonin kaltaiset turhat julkkikset ovat ne suurimmat julkkikset. Ihminen, joka vain on " kaunis" (kenen mielestä on, kenen ei), on suurjulkkis, jota kuvataan ja haastatellaan. Itse asiassa on parempi,jos olet perinyt rahaa, mutta et osaa sitä itse tienata, ja etkä tiedä onko tonnikala kala vai lintu. Ehkäpä tällainen menee joskus ohi? Kaipa Pamsulla on jotain älyä (?) kun on osannut julkisuutta hyödyntää, tosin onhan hänen elämänsä aika levällään välillä ollut.

Vierailija
14/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen sais olla? En kuitenkaan ole sitä kuuluttamassa kylillä.

Vierailija
15/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tähän aihepiiriin liittyy pohjatoin kummasteluni siitä, että tiettyjä ammattiryhmiä luokitellaan automaattisesti parempiin ihmisiin kuuluviksi. Kuten papit ja lääkärit, vielä nykypäivänäkin saavat automaattiseti ihmisten kunnioituksen. Kyllä liperikauluksinen tyyppikin voi olla aikamoinen liuhulasse.

Raha, valta ja kauneus määräävät ihmisten tärkeysjärjestyksen ja se tuntuu hyvin väärältä. Kuka enää arvostaa elämänkoulun tuomaa viisautta ja sydämen sivistystä?

ap

Vierailija
16/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku väitti, että itse voi välttää kärpäslätkät käyttämällä tukevia liivejä ja jättämällä imettämisen väliin. Pötyä! Mitäs sitten kun ne tisulit ovat aina olleet kärpäslätkät?

ap

Vierailija
17/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap, minäkään en automaattisesti arvosta ihmistä sen takia, että on opettaja, lekuri tms. Kyllä ihmisen täytyy ihmisenä ansaita arvostuksensa minun silmissäni. Ja siihen arvostukseen vaaditaan sitä, että toisia ei katsota pitkin nenän vartta tai ei yritetä olla muita parempia.

Miten hyvätissinen pärjää paremmin elämässään? Siis jos ei satu olemaan Pamsu? Jotenkin täällä av:lla heijastuu usko siihen, että kun on laiha (itsekin olen normaalipainoinen) ja on hyvä ulkonäkö ja tisut, niin pärjää elämässä. Miten niin pärjää? Ei opiskelupaikat eivätkä työpaikat irtoa hyvännäköisten tisujen ansiosta. Eikä hyvä ulkonäkö takaa hyvää miestä. Päinvastoin, hyvä ulkonäkö voi olla riski sen suhteen, että kerää puoleensa vain ulkonäöstä kiinnostuneita pinnallisia miehiä, jolloin hyvästä ulkonäöstä tulee riski.

Vierailija
18/34 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tiedän miksi olen ylpeä? Olen iloinen hyvistä geeneistä thats it. Kyllä kauniimpia ihmisiä mielummin katsoo ja palkkaa töihin.

t:20

Vierailija
19/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä mä tiedän miksi olen ylpeä? Olen iloinen hyvistä geeneistä thats it. Kyllä kauniimpia ihmisiä mielummin katsoo ja palkkaa töihin.

t:20

Tuo ylpeys ei muuten ulotu kielitaitoon. Se on that´s it. Eli olet ylpeä siitä, että muut voivat katsoa sinua voimatta kauhean pahoin?

Vierailija
20/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkökulmasi on vain niin erilainen, että mielenkiinnosta yritän tavoittaa ajatusmaailmaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme