En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.
Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!
Kommentit (323)
Isolle osalle meistä miehistä naisen ulkonäöllä ei ole juurikaan väliä vaan sillä että miten nainen itsensä kantaa.
Jos naisella on selvästi itsetunto kunnossa ja pientäkään pilkettä silmäkulmassa niin mies yleensä kiinnostuu oli se nainen minkä tahansa näköinen, toki kaikki epäterveet ääripäät poisluettuna.
Vierailija kirjoitti:
Isolle osalle meistä miehistä naisen ulkonäöllä ei ole juurikaan väliä vaan sillä että miten nainen itsensä kantaa.
Jos naisella on selvästi itsetunto kunnossa ja pientäkään pilkettä silmäkulmassa niin mies yleensä kiinnostuu oli se nainen minkä tahansa näköinen, toki kaikki epäterveet ääripäät poisluettuna.
Uskotko myös joulupukkiin?
Vierailija kirjoitti:
Pienempää naista ei välttämättä kiinnosta liian pitkät miehet. Jutella voi ja laskea leikkiä, mutta paras jättää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pituus 157 cm , isot luomurinnat ja iso treenattu pylly. Haluaisin että vartaloni olisi kuin Hannele Laurilla. Koskaan ei ole vissiin hyvin. Ja mies puoli metriä pidempi. Ei voi mitään.
???
https://www.seiska.fi/Uutiset/Rooli-pakotti-Hannele-Laurin-67-polttamaa…
Ymmärrän miesten mielenkiinnon pieniin naisiin.
Se mitä en ymmärrä on se aika monen alle 160 senttisen kohkaaminen siitä omasta pienuudesta. Tilanne kuin tilanne niin voi että kun olen niin pieni! Ravintolassa ne ei jaksa tietenkään syödä mitään, kun ovat niin pieniä. Työpaikalla joku muu sano ettei yllä ottamaan jotain niin se pienin on heti ensimmäisenä huutamassa miten hän ei ainakaan voi auttaa kun on niin pieni.
Kuvitelkaa että joku pitkä tekisi vastaavan numeron joka päivä :D Kun pitäisi ottaa lasi ylähyllylty niin "voi että, katsokaa miten pitkä olen, yllän tähän ihan vaivattomasti" ja hiusten heilautus päälle. Maailma olisi hassu paikka, jos kaikki käyttäyisivät samoin kuin nämä lyhyemmät.
Mies kutsuu mua usein pikkuiseksi, vaikka olen keskikokoinen, 165 cm eli en edes ole taskuraketti. On meillä 30 cm pituuseroa, mutta aika usein huomautan, että en edes ole kovin pieni. Käytän myös korkkareita aina.
Naisen pituudella ei ole kauneuden kanssa paljon merkitystä jos kroppa, muodot ja kasvot on kauniit. Poislukien yli 175 senttiset naiset, joista suurin osa on liian isoja mun makuun (oma pituus 180).
Useat miehet pelkäävät pitkiä naisia ja mitä kauniimpi pitkä nainen on sitä pelottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Useat miehet pelkäävät pitkiä naisia ja mitä kauniimpi pitkä nainen on sitä pelottavampi.
Ei pitkissä naisissa mitään pelottavaa ole, ne eivät ole vain kauniita, pl n. 1% kaikista kauneimmista.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä en ymmärrä on se aika monen alle 160 senttisen kohkaaminen siitä omasta pienuudesta. Tilanne kuin tilanne niin voi että kun olen niin pieni! Ravintolassa ne ei jaksa tietenkään syödä mitään, kun ovat niin pieniä. Työpaikalla joku muu sano ettei yllä ottamaan jotain niin se pienin on heti ensimmäisenä huutamassa miten hän ei ainakaan voi auttaa kun on niin pieni.
Kuvitelkaa että joku pitkä tekisi vastaavan numeron joka päivä :D Kun pitäisi ottaa lasi ylähyllylty niin "voi että, katsokaa miten pitkä olen, yllän tähän ihan vaivattomasti" ja hiusten heilautus päälle. Maailma olisi hassu paikka, jos kaikki käyttäyisivät samoin kuin nämä lyhyemmät.
En ole tuollaiseen pienuuden varjolla asioista luistamiseen tai huomion kerjäämiseen kyllä törmännyt kertaakaan elämäni aikana. Kuulun itsekin tähän taskurakettikastiin enkä siitä huolimatta ole heittäytynyt autettavan rooliin kuin muutaman kerran pakon edessä. Olen tosin varma, ettei kyseisistä tilanteista olisi selvinnyt moni pidempikään naisihminen vaan tilanteet vaativat lähinnä miehistä vääntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaiseen pienuuden varjolla asioista luistamiseen tai huomion kerjäämiseen kyllä törmännyt kertaakaan elämäni aikana. Kuulun itsekin tähän taskurakettikastiin enkä siitä huolimatta ole heittäytynyt autettavan rooliin kuin muutaman kerran pakon edessä. Olen tosin varma, ettei kyseisistä tilanteista olisi selvinnyt moni pidempikään naisihminen vaan tilanteet vaativat lähinnä miehistä vääntöä.
En ole minäkään kuin kahden henkilön kohdalla, äiti ja tytär. Molemmilla on tarve korostaa, miten ostavat vaatteensa lasten osastolta ja syövät todella vähän. Ei se minua häiritse, mutta pakostikin siihen kiinnittää huomiota lähinnä erittäin heikon itsetunnon merkkinä.
Minä olen pieni ja siro. Tykkään että mies on paljon isompi. Se on kiihottavaa. Nykyinen reilu 180 pitkä ja todella roteva ja lihaksikas. Just hyvä!
En kyllä tee mitään numeroa koostani ja syön enemmän kerralla kuin moni mies. Koska liikun paljon on ruokahalu valtava. Eikä tätä ole sen kummempaa tarvetta mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viehättynyt itseni pituseen naiseen. Siis 185 cm. Upea ilmestys, kaikki taskuraketit näyttävät pikkutytöiltä hänen rinnallaan.
Muijasi on kirahvi
En ota kantaa itse aiheeseen mutta eikös noista puhuttaessa ole kyseessä taskuvenus eikä raketti? Kai se nimikin jo kertoo mikä niissä viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Liekö mikään ihme, että valtaosa miehistä kiinnostuu pienistä ja siroista naisista. Monet lyhyemmät miehet ovat tunnetusti epävarmoja omasta koostaan, mikä ilmenee mm. tälläkin palstalla lyhyiden miesten valituksena. Joten luonnollisesti katsellaan niitä naisia joiden seurassa itsensä tuntee edes vähän isokokoiseksi ja raamikkaaksi.
Ja sitten ihan oma lukunsa on vehkeen koko. Vähän pienempikin vehje saattaa riittää pienelle tiukalle naiselle.
Kaikki on kiinni siis suhteellisesta koosta. 170cm mies voi olla 150-senttiselle taskuraketille riittävän raamikas ja isokokoinen, mutta 175-senttisen naisen seurassa sama mies saattaa tuntea itsensä epävarmaksi pätkäksi.
Ei pituudella ole juurikaan tekemistä sen kanssa, mitä jalkojen välistä löytyy. Ei miehillä eikä naisilla.
Olen taskuraketti ja samoja piirteitä kuin tässä muillakin tullut esille. Urheilen todella paljon (se on minulla yksi tapa hoitaa mielenterveyttä koska olen masentunut). Syön todella paljon (lääkkeeni kiihdyttää aineenvaihduntaa ja lihakset kuluttaa paljon niin on pakko). Ja totta helvetissä olen töissä sanonut työvaatteista koska se ei ole kivaa että housut meinaa tippua jalasta kun kapea vyötärö! Eikä tästä ole kukaan mitään hernettä vetänyt nenään (käsittääkseni) vaan ollaan muiden kanssa kellä ei työvaatteet istu niin puhuttu samaa. Joillain leveät hartiat, joku tosi pitkä, joilla isot rinnat että puristaa rintojen kohdalla jne.
Se on kiva että kaikki pitävät erinäköisistä. Itseä viehättää pitkät naiset jolla pitkät jalat ja kantavat itsensä kauniisti. Sekä ylettyvät kaupassa ylähyllylle aina ilman apua. Pieniä myös helpommin tytötellään vaikka minäkin lähellä neljääkymppiä. Toisaalta lentokoneessa helppo istua kun pieni 😊 Ihanaa että ihmisiä on eri näköistä, tylsää jos kaikki näyttäisimme samalta!
Niin ja kun oman mieheni tapasin ja joskus kysyin mikä ensimmäisenä viehätti niin ihan eka ja tärkein asia oli kuulemma se ettei koskaan ollut tavannut yhtä hauskaa naista, ulkonäkö oli sen jälkeen (siis tarkoitan aivan ekoja asioita mihin kiinnittää huomion).
Taskuraketti????
TaskuVenuksen mutta, että raketti?
Mitä väliä mistä kukakin tykkää, ei kuulu sulle...
Vierailija kirjoitti:
Olen 156cm, hoikka, sirorakenteinen ja minulla on kuulemma nätit kasvot. Mutta olen jo 30 v, eikä minulla silti ole juuri kokemusta parisuhteista. Pisin seurustelusuhteeni kesti kuukauden ja olen neitsyt. En tiedä mikä minussa sitten on vikana, kun saan kuitenkin kuulla olevani kaunis ja mukava.
Voisiko olla että sinua ei vaan uskalleta lähestyä? Ujous joskus sekoitetaan ylimielisyyten, minulla käynyt näin. Olen nuorempana ollut todella epävarma (mm. ahdistusta) ja se kuulemma on välittynyt ylimielisenä fibana. Tsemppiä sinulle 😊
Niin mitätön itsetunto. Ei kykene/uskalla olla aikuisen kokoisen naisen rinnalla.