En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.
Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!
Kommentit (323)
Mikä on taskuRAKETTI? Ymmärrän että jotain pientä ihmistä sanotaan vitsillä taskukokoiseksi, mutta mikä ihme on tuo RAKETTI?
Ai, minusta se ei ole mitenkään yllättävää. Kai miehet tykkäävät kun voivat tuntea itsensä isoksi pienen naisen rinnalla.
Minä olen 179 cm pitkä nainen, ja olisihan se teoriassa kiva, jos mies olisi 190+ ja 100 kg. Tuntisin minäkin joskus oloni pieneksi.
Mutta moni muu kriteeri on oikeasti tärkeämpi. Oma mies ei siis ole paljon minua isompi, mutta saa se ainakin hillopurkit paremmin avattua:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.
Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.
Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.
Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢
Olen 28v 156 cm hoikka nainen. En ole ikinä seurustellut kun aina tuntuu tärkeintä olevan toi miehen katse minusta lapsena. Olen aikuinen nainen, elättänyt itseni jo kymmenen vuotta. Minulla on pieni talo lähiössä ja hoidan omat asiani autonrenkaiden vaihdosta puutarhanhoitoon itsenäisesti. Etsin tasaveroista kumppanuutta, sitä vaan ei löydy. Miehet katsoo, - oi kuinka pieni sä oot ja - tuu tänne isukin kainaloon. Siinä kaikki mitä mulle on tarjolla.
Tämä voi olla totta. Lyhyttä naista pidetään helposti vähän lapsenomaisena, suojeltavana ja autettavana.
Minä olen pitkä nainen. En ole rakenteeltani edes mitenkään romuluinen, nuorempana varsinkin olin hoikka, käytin S-koon vaateita ja pituiselleni pienet kädet ja jalat jne. Siltikään en herättänyt mitään suojelunhalua kenessäkään. Tuntui että ennemmin pelotin miehiä. En koe juuri koskaan törmänneeni vähättelyyn.
Huomaan itsekin pitäväni pitkiä naisia lähtökohtaisesti jotenkin vakavammin otettavina kuin lyhyitä. Sehän on järjetöntä!
Tosin uskon kyllä että ikä korjaa asiaa lyhyiden naisten osalta. Uskoisin että lyhyt mies voisi olla hyvä vaihtoehto, koska silloin sitä lyhyyden taivastelua yms on vähemmän.
Lyhyet ja sirot naiset: haluan ison miehen koska on ihanaa olla pieni ja siro ison miehen rinnalla
Pitkät ja rotevat naiset: haluan ison miehen koska haluan tuntea itseni pieneksi ja siroksi ison miehen rinnalla
Tätä siis on se monipuolinen miesmaku. Jotkut haluavat olla pineiä siroja, jotkut haluavat kuvitella olevansa. Välikappale tähän on aina iso mies.
Allekirjoitan mitä ketjussa sanottiin jossain aikaisemmassa viestissä. Kyse ei ole siitä että "miehet" haluavat taskuraketin, vaan ne isot ja suojeluhaluiset miehet haluavat taskuraketin. Ja miksipä eivät haluaisi.
Monetkin pienemmät miehet katselevat mieluummin kookkaampia naisia koska eivät haluakaan suojelija-suojeltava-isi-pikkutyttö-asetelmaa. Nämä miehet eivät pitkiä/rotevia naisia kiinnosta.
ps. on myös kokemuksia tosielämästä. "Miksi et katselisi 150cm naisia, heihin verrattuna olisit 22cm pidempi ja he voisivat olla turvassa kainalossasi". No kun en halua tuntea itseäni avuttoman naisen isiksi joka suojelee ja pitää päätä kainalossa, enkä halua että pituusero tai kokoero on se asia joka minussa sytyttää, koska en ole pitkä tai iso.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet ja sirot naiset: haluan ison miehen koska on ihanaa olla pieni ja siro ison miehen rinnalla
Pitkät ja rotevat naiset: haluan ison miehen koska haluan tuntea itseni pieneksi ja siroksi ison miehen rinnallaTätä siis on se monipuolinen miesmaku. Jotkut haluavat olla pineiä siroja, jotkut haluavat kuvitella olevansa. Välikappale tähän on aina iso mies.
Allekirjoitan mitä ketjussa sanottiin jossain aikaisemmassa viestissä. Kyse ei ole siitä että "miehet" haluavat taskuraketin, vaan ne isot ja suojeluhaluiset miehet haluavat taskuraketin. Ja miksipä eivät haluaisi.
Monetkin pienemmät miehet katselevat mieluummin kookkaampia naisia koska eivät haluakaan suojelija-suojeltava-isi-pikkutyttö-asetelmaa. Nämä miehet eivät pitkiä/rotevia naisia kiinnosta.
ps. on myös kokemuksia tosielämästä. "Miksi et katselisi 150cm naisia, heihin verrattuna olisit 22cm pidempi ja he voisivat olla turvassa kainalossasi". No kun en halua tuntea itseäni avuttoman naisen isiksi joka suojelee ja pitää päätä kainalossa, enkä halua että pituusero tai kokoero on se asia joka minussa sytyttää, koska en ole pitkä tai iso.
Minun iso mieheni on 170cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä on kaikenlaista pitkää ja pätkää, joista aivan jokainen on halutessaan löytänyt kumppanin!
Ohiksena, mutta onko tämä totta?
Pisti vain miettimään kuinka hirveä minä mahdan muiden silmissä ollakkaan kun en ole koskaan kellekkään kelvannut😢
”Miehet ovat aina halunneet olla siinä prinssi rohkean ja uljaan roolissa.”
Ei nyt mene ihan yhteen sen kanssa miten kovasti pahoinpitelevät parisuhteissa.
”Sanonpahan vaan, että olkaa naiset onnellisia kun ette saa huomiota lapsenomaisuudesta pitäviltä miehiltä!”
Ja mä sanon vaan, että olkaa te naiset onnellisia jotka saatte huomiota miehiltä ylipäätänsä.
Yritäppä kuvitella jos olisit aina täysin näkymätön miehille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko ottaa kantaa noihin työvaatteisiin. Onhan se nyt oikeasti alentavaa ja uskottavuutta syövää kun aikuisena naisena joudut käärimään housuista puntteja ja paidoista ja takista hihoja, ettei ne laahaa perässä ja vaatteet selvästi on kokoa liian isoja joka suuntaan. Käytin töissä monta vuotta omia housuja ja aluspaitoja, jotka sopivat firman väreihin, kunnes saatiin uusi vaatemallisto, josta vihdoin löytyi istuvat ja sopivan kokoiset vaatteet. Tässä nyt ei ole yhtään mitään "hihhihvoivoi, katsokaa nyt kuinka olen pieni" - huomionhakua, vaan kyse on oman arvon tunnosta ja myös työturvallisuudesta joillakin aloilla. Miettikää nyt itse, jos teidän pitäisi yrittää olla uskottavia ja ammattilaisia, ja päällä roikkuu liian isot vaatteet.
Liian isoja voi pienentää. Mutta mietipä sitä, jos ei löydy tarpeeksi suuria.
Kyllä, pituudesta voi ottaa pois, mutta leveydestä onkin vähän hankalempi juttu. Mitä taas isokokoisuuteen tulee, niin iso nainen löytää kokoja miesten malleista. Jos kyse on taas hurjasta ylipainosta, niin silloin voi miettiä laihduttamista...
Ei muuten löydy, kun miesten vaatteet niin suoralinjaisia.
Reidet ja persaus ei mahdu.
Ja laihduttaminen ei vain onnistu. Aina lihon takaisin ja extra päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla paikan ainoa hoikka ja urheilullinen jos miehet on aina sen perässä? Kyllä hoikkuus ja urheilullisuus menee tissien koon edelle, paras tietenkin jos hoikka, urheilullinen ja myös tissit löytyy.
Tämä ja lisäksi kasvot merkitsee myös paljon. Jos muut eivät ole yhtä hoikkia ja urheilullisia, eivätkä kasvoiltaan ihan yhtä kauniita, niin ymmärrän hyvin miksi miehet on 160cm rinnattoman taskuraketin perässä.
Jos siellä olisi joku 175cm, hoikka ja urheilullinen, kaunis kasvoiltaan ja tissitkin löytyy, niin miehet olisi mielummin tämän kuin persjalkaisen perässä.
” Rinnaton”, ”persjalka” .
Miksi aina pitää kirjoittaa rumasti toisista?
Ai niin, katkeruus ja kateus.
Pituudella ei muuten paljonkaan ole tekemistä persjalkaisuuden kanssa. Pitkällä voi olla lyhyet jalat suhteessa henkilön pituuteen ja lyhyellä puolestaan pitkät. Kyse on mittasuhteista, ei ihmisen pituudesta.
Hassua miten huomasit vain pienempi kokoisten haukkumisen.
Kyllä täällä isokokoisetkin on julmuutta saanut päälleen.
Miksi ne isot rinnat on jonkun mielestä hyvännäköiset? Jos rinnat eivät ole sopusuhtaiset suhteessa vartaloon eli hoikalla ei kovin isoja rintoja niin näyttää todella hassulta ja ne isot tissit antaa hoikastakin naisesta ylipainoisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on näin viisikymppiseksi asti ollut useampia naisia. Osa lyhyitä, osa pitkiä, osa suurempirintaisia, osa pienempirintaisia. Osa samanikäisiä, osa vanhempia ja osa huomattavasti minua nuorempia. Jokainen on ollut omalla tavallaan viehättävä. Mutta mikä onkaan ollut se suurin ero näiden ihanien naisten kesken: luonne. Edellä mainitut piirteet ovat loppujen lopuksi aika pieni asia hyvässä parisuhteessa.
Tissien tai pituuden pohjalle tuskin rakentuu toimiva parisuhde.
M51
Onko joukkoon mahtunut myös painavampia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Pieni nainen -> pieni p*ll*
Valitettavasti näin. Olen 152 cm pitkä, tai siis lyhyt. Myös se on lyhyt. Ja valitettavan monen miehen kanssa ei ole siksi toiminut, keskimittaisen vehkeen kanssa vielä onnistuu kun mies on varovainen mutta yhtään pidempi tai paksumpi, niin ei ei ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni nainen -> pieni p*ll*
Valitettavasti näin. Olen 152 cm pitkä, tai siis lyhyt. Myös se on lyhyt. Ja valitettavan monen miehen kanssa ei ole siksi toiminut, keskimittaisen vehkeen kanssa vielä onnistuu kun mies on varovainen mutta yhtään pidempi tai paksumpi, niin ei ei ei...
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Yhtä järkevää on sanoa, että kaikilla 180 cm pitkillä miehillä on ruskeat silmät, koska minulla itselläni sattuu olemaan.
Minulla on elämässäni ihana nainen ja hän on suloinen, mutta ei mikään taskuraketti vaan unelmieni nainen, joka on totta ja vain minun omanani.
Nuo miehet pyrkivät käyttämään pieniä naisia/miehiä hyväksi. Pienet ihmiset näyttävät vaarattomilta. Heitä voidaan pitää myös tyhminä.
160 cm on ehdoton yläraja naiselle. Ei kiinnosta amazonit, oli tissit millaiset tahansa
Muutenkin kasvot > bmi > peppu > tissit
Laskelmoivat myös, että pieniä ihmisiä on helppo pahoinpidellä. Tosin he saattavat kokea siinä erittäin epämieluisan yllätyksen. Kun kyseessä on isokokoinen mies ja pieni nainen, kaikkien ihmisten hälytyskellojen pitäisi soida. Paria kannattaa joskus tarkkailla vaivihkaa, naisen turvallisuuden vuoksi. Sairasta jos isokokoinen mies kiinnostuu pienestä naisesta, täysin sairasta.
Jos sinä lähestyt siellä ainoastaan naisia, jotka ovat lyhyitä ja näyttävät lapsekkailta (vaikka tiedät heidät aikuisiksi), niin en taida sitä ansioksesi lukea.