En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.
Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!
Kommentit (323)
Meidän salilla käy tällainen ”taskuraketti”, joka on varmaan 150-155cm ja ei kyllä käy kateeksi hänen ulkoinen olemus. Raajat on tosi lyhkäiset, joka harvaa viehättää. Jopa mieheni mainitsi asiasta.
Itse olen pituudeltani aika keskiverto eli 165cm ja mielummin ottaisin 5cm pituutta lisää kuin pois.
Kyse on pitkien naisten kateudesta. Kaiken pituiset miehet ovat kiinnostuneet lyhyistä naisista, jos muut tekijät ovat kohdallaan. Mutta pitkistä naisista on pääsääntöisesti kiinnostuneet vain pitkät miehet ja pitkistä miehistä taas on kiinnostuneet kaikki naiset (ja taas kaikki tietysti keskimäärin, poikkeuksia on).
Näin ollen pitkillä naisilla tilanne on kaikista vaikein ja kun lyhyt nainen on ottanut pitkän miehen (”heille kuuluvan miehen”), niin tietysti se aiheutta kateutta ja mielipahaa. Niimpä sitten tullaan vauvapalstalle haukkumaan lyhyitä naisia.
Hyvännäköiselle naisille riittää tietenkin kysyntää pituudesta riippumatta, mutta jos muuten ei ole mallin mitat täyttävä, niin pitkät naiset menee samaan kategoriaan kuin lyhyet miehet. Joka tietysti on koomista ottaen huomioon mitä pitkät naiset ajattelevat lyhyistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miesten mielenkiinnon pieniin naisiin.
Se mitä en ymmärrä on se aika monen alle 160 senttisen kohkaaminen siitä omasta pienuudesta. Tilanne kuin tilanne niin voi että kun olen niin pieni! Ravintolassa ne ei jaksa tietenkään syödä mitään, kun ovat niin pieniä. Työpaikalla joku muu sano ettei yllä ottamaan jotain niin se pienin on heti ensimmäisenä huutamassa miten hän ei ainakaan voi auttaa kun on niin pieni.
Kuvitelkaa että joku pitkä tekisi vastaavan numeron joka päivä :D Kun pitäisi ottaa lasi ylähyllylty niin "voi että, katsokaa miten pitkä olen, yllän tähän ihan vaivattomasti" ja hiusten heilautus päälle. Maailma olisi hassu paikka, jos kaikki käyttäyisivät samoin kuin nämä lyhyemmät.
En ole tuollaiseen pienuuden varjolla asioista luistamiseen tai huomion kerjäämiseen kyllä törmännyt kertaakaan elämäni aikana. Kuulun itsekin tähän taskurakettikastiin enkä siitä huolimatta ole heittäytynyt autettavan rooliin kuin muutaman kerran pakon edessä. Olen tosin varma, ettei kyseisistä tilanteista olisi selvinnyt moni pidempikään naisihminen vaan tilanteet vaativat lähinnä miehistä vääntöä.
En ole minäkään kuin kahden henkilön kohdalla, äiti ja tytär. Molemmilla on tarve korostaa, miten ostavat vaatteensa lasten osastolta ja syövät todella vähän. Ei se minua häiritse, mutta pakostikin siihen kiinnittää huomiota lähinnä erittäin heikon itsetunnon merkkinä.
Kirjoitin tuos alkuperäisen ja minun kokemus taas on tuo yllä oleva. Yksi oli nuoruudenkaveri, jolta kuulin joka päivä miten hän on pieni ja mitä uskomattomimpiin asioihin sai sen liitettyä.
Töistä olikin tuo yksi esimerkki, joka samoin teki aina numeron pienuudestaan. Tuo lasin ottamis tilanne oli ihan aito eli tietenkään kukaan ei odottanut hänen auttavan ottamaan mitään ylähyllyltä, mutta tuossa ja vastaavissa tilanteissa oli aina kovaan ääneen kertomassa miten on niin pieni ettei pysty. Ravintoloissa kommentoi "pienelle pieni annos, isolle iso annos " (tämä 170 senttiselle naiselle)
Hämmentävää jos olen ainoa joka tähän käytökseen on törmännyt, kun näitä on useita
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ja mies ovat kumpikin pitkiä niin vau! Hieno ja huomiota herättävä pari. Heitä katsoo pitkään ja ihaillen.
Jos taas nainen on lyhyt ja mies on liian pitkä, tapahtuu päinvastainen reaktio. He herättävät vain negatiivisessa mielessä huomiota. Sitä miettii mikä miehessä on mennyt noin paljon vikaan? Siis voi katsoa heitä pitkäänkin, mutta se ei johdu ihailusta. Saattaa jopa jäädä mietityttämään miksi joku seurustelee naisen kanssa joka on kooltaan kuin lapsi. Eikö itsetunto riitä aikuisen naisen pokaamiseen, vai onko kyse jostain muusta?
Nyt pieni oikaisu tuohon sun ajatusvinoumaan. Aikuisuus määrittyy ihmisen iän mukaan, ei pituuden. Suomessa täysi-ikäisyyden raja on 18 vuotta. Eli 155cm pitkä yli 18-vuotias henkilö on aikuinen, mutta vaikkapa 175 cm pitkä alle 18-vuotias on lapsi. Jos asia tuntuu hankalalle hahmottaa, suosittelen terapiakeskusteluja.
Siro nainen jolla on kiinteä herkkupeppu on ihana. Ei tarvitse olla "taskuraketti", mutta ns. isoluinen rehevä nainen harvemmin on yhtä ihana.
Eihän tosta voi edes suuttua kun sen verran juntilta kuulostaa T: taskuraketti.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miesten mielenkiinnon pieniin naisiin.
Se mitä en ymmärrä on se aika monen alle 160 senttisen kohkaaminen siitä omasta pienuudesta. Tilanne kuin tilanne niin voi että kun olen niin pieni! Ravintolassa ne ei jaksa tietenkään syödä mitään, kun ovat niin pieniä. Työpaikalla joku muu sano ettei yllä ottamaan jotain niin se pienin on heti ensimmäisenä huutamassa miten hän ei ainakaan voi auttaa kun on niin pieni.
Kuvitelkaa että joku pitkä tekisi vastaavan numeron joka päivä :D Kun pitäisi ottaa lasi ylähyllylty niin "voi että, katsokaa miten pitkä olen, yllän tähän ihan vaivattomasti" ja hiusten heilautus päälle. Maailma olisi hassu paikka, jos kaikki käyttäyisivät samoin kuin nämä lyhyemmät.
No niinhän he tekevät. He kertovat kuinka pitkät jalat eivät mahdu lentokoneessa penkkien väliin kunnolla. Kuinka housujen lahkeet ovat aina niin lyhyet. Kuinka paidat jäävät lyhyiksi ja kuinka hotellin huoneen sänky on liian lyhyt. Sitä on myös kuultu kuinka kertovat etteivät miehet halua seurustella itseään pidemmän naisen kanssa ja tietenkin kuinka he ovat ”aikuisia” ja alle 160cm on ”lapsi”, ja miksi kukaan haluaa sellaisen kanssa seurustella.
Myös tätä pitkien, kuinka ”vaatteet istuvat niin paljon kauniimmin heidän päällä” kuulee aika usein.
Joten ihan turha selittää eitteikö pitkät tuo eri muodoissa esiin tuota omaa pituuttaan muille.
Vierailija kirjoitti:
Meidän salilla käy tällainen ”taskuraketti”, joka on varmaan 150-155cm ja ei kyllä käy kateeksi hänen ulkoinen olemus. Raajat on tosi lyhkäiset, joka harvaa viehättää. Jopa mieheni mainitsi asiasta.
Itse olen pituudeltani aika keskiverto eli 165cm ja mielummin ottaisin 5cm pituutta lisää kuin pois.
Tuo on totta. Aina ei noi vartalon suhteet osu kohdilleen. Ystäväni on minua 30 cm lyhyempi, mutta selkäni on hänen selkäänsä vain 7 cm pidempi. Hänellä on siis tosi lyhyet jalat. Tätäkin voi hämätä pukeutumisella. Kukaan ei voi mitään mittasuhteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ja mies ovat kumpikin pitkiä niin vau! Hieno ja huomiota herättävä pari. Heitä katsoo pitkään ja ihaillen.
Jos taas nainen on lyhyt ja mies on liian pitkä, tapahtuu päinvastainen reaktio. He herättävät vain negatiivisessa mielessä huomiota. Sitä miettii mikä miehessä on mennyt noin paljon vikaan? Siis voi katsoa heitä pitkäänkin, mutta se ei johdu ihailusta. Saattaa jopa jäädä mietityttämään miksi joku seurustelee naisen kanssa joka on kooltaan kuin lapsi. Eikö itsetunto riitä aikuisen naisen pokaamiseen, vai onko kyse jostain muusta?
Nyt pieni oikaisu tuohon sun ajatusvinoumaan. Aikuisuus määrittyy ihmisen iän mukaan, ei pituuden. Suomessa täysi-ikäisyyden raja on 18 vuotta. Eli 155cm pitkä yli 18-vuotias henkilö on aikuinen, mutta vaikkapa 175 cm pitkä alle 18-vuotias on lapsi. Jos asia tuntuu hankalalle hahmottaa, suosittelen terapiakeskusteluja.
Kunpa kaikki miehet ajattelisikin noin. Mutta ei. Pikkuruisena naisena olen kokenut olevani miesten fantasioiden objektina. Minulta on pyydetty ihan suoraan, että voisinko käyttää mekkoa ja polvisukkia ekoilla treffeillämme ja paljon muuta (oonko posliini jne). Kokemani mukaan minusta kiinnostuvat useimmiten miehet joiden mielestä muistutan lasta.
Olen itse melko lyhyt nainen (162 cm) ja pari kaveriani aika samanpituisia myös. Kuitenkaan en yhdistäisi tuota sanaa "siro" keneenkään meistä, tuntuu että pidetään synonyymina lyhyttä ja siroa. Sehän merkitsee ruumiinrakennetta ja minkäpituinen tahansa voi olla siro. Itse olen kaukana siitä, löytyy leveät hartiat ja muutenkin vankka luusto, painoa 68 kg niin veikkaisin että monet pitkät mallitkin ovat sirompia kuin minä.
Seurustelin joskus hetken aikaa miehen kanssa joka taisi olla n. 172 cm, en nyt tiedä onko olevinaa lyhyehkö sitten vai mikä eikä sillä väliä. Itse olen ja olin silloin myös 160cm/50kg ja urheilullinen. Minulle hänen pituus ei ollut mikään ongelma mutta hänelle itselleen tuntui olevan ja se tuli aina vaan selvemmäksi. Kerran tokaisi että hänestä pitkät naiset eivät ole koskaan kauniita että kauheita amatsoneja. En edes kysynyt että oltaisiinko koskaan alettu juttelemaan jos olisin pitkä koska tiesin vastauksen.
Eipä kauaa seurusteltu, tuli tunne että pienuuteni oli NIIN tärkeä ominaisuus mikä oli ihan naurettavaa ja se kommentti pitkistä naisista oli harvinaisen typerä. Sekin hänelle tuntui olevan ongelma että kaksi poikaystävääni ennen häntä olivat n. 190 cm.
Kaikilla on mieltymyksensä, itse pidän pitkistä ja laihoista miehistä jos pitäisi sanoa joku ulkonäöllinen juttu josta pidän mutta ei sillä nyt oikeasti ole väliä, aivan muut asiat ratkaisee!
Lyhyt nainen on näppärä. Kaikki mielenkiintoiset paikat näppärästi käden ulottuvilla ja muutenkin helppo pyöritellä.
En oo koskaan kokenut, että joku olisi viehättynyt silmittömästi pituuteni/sirouteni takia. Nuorempana miesten mielestä se oli enemmänkin vaan hauskaa ja mun olo on ollu vähän kuin sirkuseläimellä, kun on haluttu nostella ja nojailtu kuin kävelykeppiin. Yleisesti ottaen miehet suhtautuvat minuun niin kuin pikkusiskoon tai tyttäreen, koska mulla on kaiken lisäksi lapsekkaat kasvot. - N32, 153 cm.
Osassa ihmisiä on sitä jotain joka vetoaa ihmisiin. Osassa taas ei. Ei se ole mistään koosta kyse, ei edes tissien koosta. Etkö ymmärrä.
Olen pienikokoinen, mutta ei minua ole koskaan kohdeltu lapsena tai minään koulutyttönä. Ehkä tästä saa kiittää valtavia rintojani. Jos itse saisin valita olisin kyllä pidempi. Vaatteiden löytäminen on hankalaa. Joku mainitsei vaatteiden ostamisen lasten osastolta, muuten kyllä hyvä idea, mutta lastenvaatteissa on harvoin ajateltu käyttäjällä olevan aikuisen naisen rinnat ja peppu. Kengät ja sukat ym. ostan kyllä aina lasten puolelta. Aikuisten vaatteissa taas lahkeet on aina ihan hirvittävän pitkät ja puseroiden istuvuus on niin ja näin. Puseroiden istuvuus tosin taitaa olla ongelma kaikille isorintasille pituudesta viis.
Miehet elämässäni ovat aina kohdelleet minua ihan ihmisenä, eikä pituuteni ole siihen vaikuttanut mitenkään. Joku ehkä tykkääkin lyhyestä joku toinen taas sitten ei.
Lyhyt, isorintainen, pyöreä peppuinen ja kaunis kasvoinen. Täydellinen nainen mun mielestä.
Kaikissa on oma viehätyksensä - itse pidän pitkistä, pienirintaisista, joilla on kuitenkin lantiota. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, voisin hyvin ihastua pieneen isorintaiseen, jos hänessä on sitä jotain..
Lähes aina nykyään se mies on se hoikempi ja nainen suurikokoinen, niin varmasti miehet sisimmissään haluaa sen normaalin terveen hoikan pieninikokoisen naisen.