En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.
Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!
Kommentit (323)
Minä tykkään pienikokoisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 176cm amazoni ja saanut ihan tarpeeksi miehiltä huomiota. Ystävissä näitä pienikokoisia naisia, yksi oikein miehiä kiinnostava hoikka ja siro kaunotar ja toinen söpö ja pyöreämpi. Meitä niin monenlaisia ja itse kyllä ei oma ulkonäkö ole vaivannut eikä ystävoen mitenkään. Hankalampaa mielestäni miehillä, kun kaikki naiset jauhavat, että miehen pitää olla pitkä ja Suomessakin miesten keskipituus alle 180. Tuommoista takanapäin haukkumista toisen naisen suosion takia en ymmärrä.
Hassuinta tuossa on että sinäkin annoit ymmärtää että Suomessa miesten keskipituus on "vain" 179cm.
Maailmanlaajuisesti miesten keskipituus kun on 166cm.
Tuo kertoo hyvin siitä miten pimeitä nuo naisten pituuskäsitykset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen, että miesten naismaku on niin monipuolinen. Miehillä tätä samaa luksusta ei ole.
Näkeehän tuolla kaiken mallisia miehiä naistensa kanssa kävelemässä. Ulkomaalaisissa on paljon solakoita, jopa hinteliä mutta hyvin maskuliinisia miehiä. Suomalaiset keskimäärin raamikkaita, pitkiäkin. Jokaisen makuun löytyy naisillakin, ainakin mielessään 😁 ihan turhaa väninää että naiset tykkäisivät vaan yhdennäköisistä miehistä. Kyllä se miehen olemus on jo lähtökohtaisesti kiinnostava niinkuin toisinkinpäin, väittäisin useimmilla.
Sanoisin että harvassa ovat naiset jotka pitävät lyhyistä ja hyvin hoikista miehistä.
Sitten on vielä sekin että mitä naiset milläkin tarkoittavat. Aika usein "hoikka" on oikeasti futarivartaloinen (lihaksikas), "hintelä" on oikeasti hoikka ja normaalipainoinen, jne.
Tykkään naisista! Pituudella ei ole väliä, kunhan on mielyttävä persoona.
Kateellisuus ei sovi kenellekään, se rumentaa kauniinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 176cm amazoni ja saanut ihan tarpeeksi miehiltä huomiota. Ystävissä näitä pienikokoisia naisia, yksi oikein miehiä kiinnostava hoikka ja siro kaunotar ja toinen söpö ja pyöreämpi. Meitä niin monenlaisia ja itse kyllä ei oma ulkonäkö ole vaivannut eikä ystävoen mitenkään. Hankalampaa mielestäni miehillä, kun kaikki naiset jauhavat, että miehen pitää olla pitkä ja Suomessakin miesten keskipituus alle 180. Tuommoista takanapäin haukkumista toisen naisen suosion takia en ymmärrä.
Hassuinta tuossa on että sinäkin annoit ymmärtää että Suomessa miesten keskipituus on "vain" 179cm.
Nimenomaan en tarkoittanut " vain" vaan juurikin sitä, että miten epäreilua ja epärealistista pituudesta jauhaa. Naistenn keskipituus alle 170 varmaan reilusti.
Pidän hikistä,Siriusta ja pienirintaisista naisista.
Pienet rinnat on söpön seksikkäät.
Ymmärrän että makuja on monenlaisia ja hyvä niin.
Itse olen 179 cm pitkä.
M54 kirjoitti:
Pidän hikistä,Siriusta ja pienirintaisista naisista.
Pienet rinnat on söpön seksikkäät.
Ymmärrän että makuja on monenlaisia ja hyvä niin.
Itse olen 179 cm pitkä.
Tarkoitus oli kirjoitta että pidän pienistä,siroista ja pienirintaista naisista.
Tablettini automaattinen tekstinsyöttö teki tepposensa.
Mies tuntee itsensä voimakkaaksi ja suojelevaksi hentoa naista kohtaan. Lisäksi sirot naiset on kauniita
Siroja naisia ei yleensä pidetä jätkämäisinä eikä "räväköinä", kumpikaan ominaisuus ei ole positiivinen
Vierailija kirjoitti:
Mulla pituus 157 cm , isot luomurinnat ja iso treenattu pylly. Haluaisin että vartaloni olisi kuin Hannele Laurilla. Koskaan ei ole vissiin hyvin. Ja mies puoli metriä pidempi. Ei voi mitään.
Miten treenattu pylly voi olla iso? Kardashian -pyllyt eli nykyinen omituinen muoti-ihanne eivät ole isoja treenauksen vaan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ainoa merkitsevä asia on pituus - ei voi ainakaan kovin laajoista mielenliikkeistä tuolloin puhua.
Minulla on näin viisikymppiseksi asti ollut useampia naisia. Osa lyhyitä, osa pitkiä, osa suurempirintaisia, osa pienempirintaisia. Osa samanikäisiä, osa vanhempia ja osa huomattavasti minua nuorempia. Jokainen on ollut omalla tavallaan viehättävä. Mutta mikä onkaan ollut se suurin ero näiden ihanien naisten kesken: luonne. Edellä mainitut piirteet ovat loppujen lopuksi aika pieni asia hyvässä parisuhteessa.
Tissien tai pituuden pohjalle tuskin rakentuu toimiva parisuhde.
M51
Vierailija kirjoitti:
Olen 156cm, hoikka, sirorakenteinen ja minulla on kuulemma nätit kasvot. Mutta olen jo 30 v, eikä minulla silti ole juuri kokemusta parisuhteista. Pisin seurustelusuhteeni kesti kuukauden ja olen neitsyt. En tiedä mikä minussa sitten on vikana, kun saan kuitenkin kuulla olevani kaunis ja mukava.
Moni mies haaveilee sinunlaisista naisista!
Vierailija kirjoitti:
Liekö mikään ihme, että valtaosa miehistä kiinnostuu pienistä ja siroista naisista. Monet lyhyemmät miehet ovat tunnetusti epävarmoja omasta koostaan, mikä ilmenee mm. tälläkin palstalla lyhyiden miesten valituksena. Joten luonnollisesti katsellaan niitä naisia joiden seurassa itsensä tuntee edes vähän isokokoiseksi ja raamikkaaksi.
Ja sitten ihan oma lukunsa on vehkeen koko. Vähän pienempikin vehje saattaa riittää pienelle tiukalle naiselle.
Kaikki on kiinni siis suhteellisesta koosta. 170cm mies voi olla 150-senttiselle taskuraketille riittävän raamikas ja isokokoinen, mutta 175-senttisen naisen seurassa sama mies saattaa tuntea itsensä epävarmaksi pätkäksi.
Jaa oman kokemuksen mukaan tilanne on juuri päinvastoin. Pitkä nainen tiukka se. Tosin ei sekään aina pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.
Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.
Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.
Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢
Olen 28v 156 cm hoikka nainen. En ole ikinä seurustellut kun aina tuntuu tärkeintä olevan toi miehen katse minusta lapsena. Olen aikuinen nainen, elättänyt itseni jo kymmenen vuotta. Minulla on pieni talo lähiössä ja hoidan omat asiani autonrenkaiden vaihdosta puutarhanhoitoon itsenäisesti. Etsin tasaveroista kumppanuutta, sitä vaan ei löydy. Miehet katsoo, - oi kuinka pieni sä oot ja - tuu tänne isukin kainaloon. Siinä kaikki mitä mulle on tarjolla.
Nyt kun tarkemmin mietin niin itseä ei kiinnosta minkä pituinen nainen on. Ehkä ne kurvikkaat muodot mistä pidän osuu helpommin lyhyemmälle naiselle. Pitkällä harvemmin niitä näkee, mutta nykyinen pakaroiden treenaus muuttaa sitä.
Sen ole huomannut, että kauniit naiset pitää lihaksikkaammista miehistä. Luulen sen johtuvat miesten ahdistelusta ja tietoisesti tai tiedotamatta hakevat turvaa. Oma naama ei ole kummoinen, mutta treenattu kroppa ja leveät hartiat tuntuu vetävän naisia puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.
Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.
Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.
Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢
Olen 28v 156 cm hoikka nainen. En ole ikinä seurustellut kun aina tuntuu tärkeintä olevan toi miehen katse minusta lapsena. Olen aikuinen nainen, elättänyt itseni jo kymmenen vuotta. Minulla on pieni talo lähiössä ja hoidan omat asiani autonrenkaiden vaihdosta puutarhanhoitoon itsenäisesti. Etsin tasaveroista kumppanuutta, sitä vaan ei löydy. Miehet katsoo, - oi kuinka pieni sä oot ja - tuu tänne isukin kainaloon. Siinä kaikki mitä mulle on tarjolla.
Eipähän nyt juuri kukaan varmaankaan halua sinua minään lapsena, onpahan vain kokosi varsin kutkuttava ja kerää tietynlaisia stereotyyppisiä huumoriviritelmiä.
Miksi triggeröityä jos miehet jonkun naisen perään kuolaavatkin? Elämä on paljon helpompaa kun lakkaa välittämästä paskaakaan. Aina on kauniimpia ja nuorempia ja laihempia. Osta hyvä vibraattori ja näytä keskaria koko treffailukuralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäviä kokemuksia tosta mullakin. Tuntuu kuin miehet ei olisi kiinnostunut aikuisista naisista, vaan alaikäisistä. Iljettävää.
haluavat nostaa naisen seinää vasten tai pan na seisten nainen sylissä
Näkeehän tuolla kaiken mallisia miehiä naistensa kanssa kävelemässä. Ulkomaalaisissa on paljon solakoita, jopa hinteliä mutta hyvin maskuliinisia miehiä. Suomalaiset keskimäärin raamikkaita, pitkiäkin. Jokaisen makuun löytyy naisillakin, ainakin mielessään 😁 ihan turhaa väninää että naiset tykkäisivät vaan yhdennäköisistä miehistä. Kyllä se miehen olemus on jo lähtökohtaisesti kiinnostava niinkuin toisinkinpäin, väittäisin useimmilla.