Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.

Vierailija
04.07.2020 |

Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!

Kommentit (323)

Vierailija
201/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä on näyttävä tavalla, jota lyhyt ihminen ei voi olla.

Vierailija
202/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten pitkät naiset ovat luonteeltaan "räväköitä" ja kasvavat vanhemmiten pituuden lisäksi myös leveyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen tiukka se. Tosin ei sekään aina pidä paikkaansa.

tää on jo mennyt aiheen ohi, mutta olen itsekin kuullut tuosta, eikä pelkästään tiukka (as in kapeampi kuin normaalisti), vaan myös pidempi, eli mies voi työnnellä rennomin, kun ei tarvitse pelätä, että osuu koko ajan kohdunkaulaan ja samaan aikaan on puristusta

Vierailija
204/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt varsinaisesti lyhyistä naisista hekumoi, mutta kyllähän naisen pitää olla vähintään 10 senttiä itseäni lyhyempi, eli minun tapauksessa alle 170 senttinen. Ihanne pituus ehkä jossain 160-165 paikkeilla. Mieluummin kuitenkin 150 kuin 175 senttinen. Sen sijaan mistään laihoista poikamaisista vartaloista en perusta, vaan kyllä naisella pitää olla naisen muodot. Eli mieluummin muutama kilo ylipainoa kuin alipainoa.

M180cm

Vierailija
205/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kaikennäköisiä asioita ihmiset pähkäileekin. Itse olen 169 cm ja 57 kg ja aina on ollut miehiä tyrkyllä. En haluaisi olla yhtään lyhyempi tai pidempi, oon oikein tyytyväinen pituuteeni. Toisaalta mulle riittää vaan se yksi ukko kerrallaan, joten eipä noilla ylimääräisillä lirkuttajilla mitään tee.

Vierailija
206/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet ja sirot naiset: haluan ison miehen koska on ihanaa olla pieni ja siro ison miehen rinnalla

Pitkät ja rotevat naiset: haluan ison miehen koska haluan tuntea itseni pieneksi ja siroksi ison miehen rinnalla

Tätä siis on se monipuolinen miesmaku. Jotkut haluavat olla pineiä siroja, jotkut haluavat kuvitella olevansa. Välikappale tähän on aina iso mies.

Allekirjoitan mitä ketjussa sanottiin jossain aikaisemmassa viestissä. Kyse ei ole siitä että "miehet" haluavat taskuraketin, vaan ne isot ja suojeluhaluiset miehet haluavat taskuraketin. Ja miksipä eivät haluaisi.

Monetkin pienemmät miehet katselevat mieluummin kookkaampia naisia koska eivät haluakaan suojelija-suojeltava-isi-pikkutyttö-asetelmaa. Nämä miehet eivät pitkiä/rotevia naisia kiinnosta.

ps. on myös kokemuksia tosielämästä. "Miksi et katselisi 150cm naisia, heihin verrattuna olisit 22cm pidempi ja he voisivat olla turvassa kainalossasi". No kun en halua tuntea itseäni avuttoman naisen isiksi joka suojelee ja pitää päätä kainalossa, enkä halua että pituusero tai kokoero on se asia joka minussa sytyttää, koska en ole pitkä tai iso.

Häh? Ei kai tuollainen tarve ole mikään isojen miesten automaatio! Minä olen 174 cm hoikka, siro ja urheilullinen ja pidän sellaisesta miehestä, jonkalaiseen satun ihastumaan. Isommat yleensä tykkäävät, kun voivat katsoa suurinpiirtein silmiin. Enemmän olen kyllä tavannut pienempi kokoisissa (en pidä lyhyitä mutta rotevia pieninä) tällaista tarvetta hakea puutteelliseksi kokemaansa (niinpä, sitä ei voi kukaan muu kokea puolesta, se on omassa päässä) maskuliinisuutta pienestä kumppanista.

Omassa naisellisuuden kokemuksessa pituus ei oikeastaan koskaan ole häirinnyt tai ollut mikään tekijä, koska ystäväpiirissä oli paljon pitkiä ja hoikkia. Sen sijaan kilojani kyttään aika tarkasti. Omaan ahtaaseen käsitykseen itsestä naisena ei tunnu sopivan kauhean suuri (no siis lateraalinen) koko. Muille ihmisille minulla ei ole tällaisia kriteereitä. Toivoisin voivani luopua niistä omallakin kohdalla, koska olen tiukasti sitä mieltä, ettei onnellisessa elämässä (ainakaan enää näin keski-iän kynnyksellä) pitäisi olla kyse tuollaisista asioista.

Vierailija
207/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfsdf kirjoitti:

Useimmiten pitkät naiset ovat luonteeltaan "räväköitä" ja kasvavat vanhemmiten pituuden lisäksi myös leveyttä.

Kaikki räväkät naiset, joita tunnen, ovat lyhyitä (n. 150-160 cm), monet heistä tituleeravat itseään Pikku Myyksi ja ovat kasvaneet leveyttä vanhemmiten. Usein tuohon räväkkyyteen liittyy sellainen korkeahko, voimakas ääni, pitempien naisten ei tarvitse niin uhota. Toki kaikki lyhyet naiset eivät ole räväköitä.

Vierailija
208/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Minua kiusattiin koulussa lyhyydestäni, olen kuullut sekä vierailta että sukulaisilta inhottavia kommentteja ja nyt olenkin tosi kaunis ja haluttu sen takia. No eipä ole ikinä tuntunut siltä.

Vierailija
209/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miesten mielenkiinnon pieniin naisiin.

Se mitä en ymmärrä on se aika monen alle 160 senttisen kohkaaminen siitä omasta pienuudesta. Tilanne kuin tilanne niin voi että kun olen niin pieni! Ravintolassa ne ei jaksa tietenkään syödä mitään, kun ovat niin pieniä. Työpaikalla joku muu sano ettei yllä ottamaan jotain niin se pienin on heti ensimmäisenä huutamassa miten hän ei ainakaan voi auttaa kun on niin pieni.

Kuvitelkaa että joku pitkä tekisi vastaavan numeron joka päivä :D Kun pitäisi ottaa lasi ylähyllylty niin "voi että, katsokaa miten pitkä olen, yllän tähän ihan vaivattomasti" ja hiusten heilautus päälle. Maailma olisi hassu paikka, jos kaikki käyttäyisivät samoin kuin nämä lyhyemmät.

En ole tuollaiseen pienuuden varjolla asioista luistamiseen tai huomion kerjäämiseen kyllä törmännyt kertaakaan elämäni aikana. Kuulun itsekin tähän taskurakettikastiin enkä siitä huolimatta ole heittäytynyt autettavan rooliin kuin muutaman kerran pakon edessä. Olen tosin varma, ettei kyseisistä tilanteista olisi selvinnyt moni pidempikään naisihminen vaan tilanteet vaativat lähinnä miehistä vääntöä.

En ole minäkään kuin kahden henkilön kohdalla, äiti ja tytär. Molemmilla on tarve korostaa, miten ostavat vaatteensa lasten osastolta ja syövät todella vähän. Ei se minua häiritse, mutta pakostikin siihen kiinnittää huomiota lähinnä erittäin heikon itsetunnon merkkinä.

Minä pitkänä naisena olen törmännyt. En tosin varsinaisesti pienikokoisten naisten osalta, vaan lähinnä lyhyiden ja lyhyt raajaisten. Oletan, että oikeasti pienet naiset haluavat useammin osoittaa olevansa ihan täysivaltaisia ihmisiä ehkä juuri tuon lapseen sekoittamisen takia.

Vierailija
210/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla pitkähkö, 176 cm, ja olen kyllä törmännyt siihen, että varsinkin naiset miettivät paljon pituutta.   Varsinkin yksi entinen opiskelukaverini, 159cm, tykkäsi tuoda paljon esiin sitä kuinka miehet pitävät häntä ihanan pienenä. Nuorempana kärsinkin tästä, mutta aikuisena olen tajunnut pitkässä, sopivan kurvikkaassa kropassa on puolensa.

Vierailija
211/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen tiukka se. Tosin ei sekään aina pidä paikkaansa.

tää on jo mennyt aiheen ohi, mutta olen itsekin kuullut tuosta, eikä pelkästään tiukka (as in kapeampi kuin normaalisti), vaan myös pidempi, eli mies voi työnnellä rennomin, kun ei tarvitse pelätä, että osuu koko ajan kohdunkaulaan ja samaan aikaan on puristusta

Mitään kohdunkaulaa ei tarvitse varoa ellei elin ole vähintään 17-18 senttinen.

Vierailija
212/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minusta se ei ole mitenkään yllättävää. Kai miehet tykkäävät kun voivat tuntea itsensä isoksi pienen naisen rinnalla.

Minä olen 179 cm pitkä nainen, ja olisihan se teoriassa kiva, jos mies olisi 190+ ja 100 kg. Tuntisin minäkin joskus oloni pieneksi.

Mutta moni muu kriteeri on oikeasti tärkeämpi. Oma mies ei siis ole paljon minua isompi, mutta saa se ainakin hillopurkit paremmin avattua:D

Mä olen 160cm pitkä, enkä koskaan tunne oloani mitenkään pieneksi, enkä ymmärrä miksi pitäisi tuntea. Olen monen mielestä lyhyt, myös oman mieheni mielestä joka on minua 25cm pitempi, mutta omasta mielestäni olen ihan hyvää keskimittaa, näenhän joka päivä kaupassa tai kylillä itseäni lyhempiä ihmisiä.

Olen seurustellut 160-205 cm välillä olevien miesten kanssa, eikä ketään heistä ole valittu pituuden perusteella. 

Olen jo 40v, joten ei oikeastaan jaksa enää kiipeillä tuoleilla sen kummemmin jollei ole ihan pakko, joten katonrajassa tapahtuvat tekemiset jätän suosiolla miehelleni. Ihan vain siksi koska se on helpompaa.

Vierailija
213/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ymmärrän oikein hyvin.

Sellainen 150-155 senttinen, temperamenttinen ja seksikkäästi pukeutuva pitkätukkainen nainen on aivan todella kuumaa kamaa.

Ihailen nimenomaan tosi lyhyitä ja hyväkroppaisia naisia, joilla naisellinen tyyli, korkkarit, pitkä tukka ym.

Toki pitkät, sorjat mallitkin on äärimmäisen kaunista katseltavaa, mutta yhtälailla ihailen noita seksikkäitä taskuvenuksia.

T: heteronainen 175cm

Vierailija
214/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä on näyttävä tavalla, jota lyhyt ihminen ei voi olla.

Kyllä, ja lyhyt on seksikäs tavalla, jota pitkä ei voi olla.

Vierailija
215/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.

Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.

Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.

Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢

Olen 28v 156 cm hoikka nainen. En ole ikinä seurustellut kun aina tuntuu tärkeintä olevan toi miehen katse minusta lapsena. Olen aikuinen nainen, elättänyt itseni jo kymmenen vuotta. Minulla on pieni talo lähiössä ja hoidan omat asiani autonrenkaiden vaihdosta puutarhanhoitoon itsenäisesti. Etsin tasaveroista kumppanuutta, sitä vaan ei löydy. Miehet katsoo, - oi kuinka pieni sä oot ja - tuu tänne isukin kainaloon. Siinä kaikki mitä mulle on tarjolla.

Tämä voi olla totta. Lyhyttä naista pidetään helposti vähän lapsenomaisena, suojeltavana ja autettavana.

Minä olen pitkä nainen. En ole rakenteeltani edes mitenkään romuluinen, nuorempana varsinkin olin hoikka, käytin S-koon vaateita ja pituiselleni pienet kädet ja jalat jne. Siltikään en herättänyt mitään suojelunhalua kenessäkään. Tuntui että ennemmin pelotin miehiä. En koe juuri koskaan törmänneeni vähättelyyn.

Huomaan itsekin pitäväni pitkiä naisia lähtökohtaisesti jotenkin vakavammin otettavina kuin lyhyitä. Sehän on järjetöntä!

Tosin uskon kyllä että ikä korjaa asiaa lyhyiden naisten osalta. Uskoisin että lyhyt mies voisi olla hyvä vaihtoehto, koska silloin sitä lyhyyden taivastelua yms on vähemmän.

Ehdottele vain itsellesi lyhyttä miestä hyväksi vaihtoehdoksi. Minä aion tästä eteenkin päin olla 197 pitkän mieheni kanssa ;) T 157cm N

Vierailija
216/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfsdf kirjoitti:

En kyllä tunne yhtään pitkää, räväkkää naista. Keitähän olet tavannut?

Vierailija
217/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.

Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.

Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.

Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢

Olen 28v 156 cm hoikka nainen. En ole ikinä seurustellut kun aina tuntuu tärkeintä olevan toi miehen katse minusta lapsena. Olen aikuinen nainen, elättänyt itseni jo kymmenen vuotta. Minulla on pieni talo lähiössä ja hoidan omat asiani autonrenkaiden vaihdosta puutarhanhoitoon itsenäisesti. Etsin tasaveroista kumppanuutta, sitä vaan ei löydy. Miehet katsoo, - oi kuinka pieni sä oot ja - tuu tänne isukin kainaloon. Siinä kaikki mitä mulle on tarjolla.

Tämä voi olla totta. Lyhyttä naista pidetään helposti vähän lapsenomaisena, suojeltavana ja autettavana.

Minä olen pitkä nainen. En ole rakenteeltani edes mitenkään romuluinen, nuorempana varsinkin olin hoikka, käytin S-koon vaateita ja pituiselleni pienet kädet ja jalat jne. Siltikään en herättänyt mitään suojelunhalua kenessäkään. Tuntui että ennemmin pelotin miehiä. En koe juuri koskaan törmänneeni vähättelyyn.

Huomaan itsekin pitäväni pitkiä naisia lähtökohtaisesti jotenkin vakavammin otettavina kuin lyhyitä. Sehän on järjetöntä!

Tosin uskon kyllä että ikä korjaa asiaa lyhyiden naisten osalta. Uskoisin että lyhyt mies voisi olla hyvä vaihtoehto, koska silloin sitä lyhyyden taivastelua yms on vähemmän.

Ehdottele vain itsellesi lyhyttä miestä hyväksi vaihtoehdoksi. Minä aion tästä eteenkin päin olla 197 pitkän mieheni kanssa ;) T 157cm N

Teillä on ainakin metri pituuseroa. Sitä menee kyllä hiljaiseksi.

218/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaverit

jutella naispuolisten naisten kanssa täällä))

http://69chat.club

käyttäjänimeni onannaxx))

odottaa

Vierailija
219/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on pitkien naisten kateudesta. Kaiken pituiset miehet ovat kiinnostuneet lyhyistä naisista, jos muut tekijät ovat kohdallaan. Mutta pitkistä naisista on pääsääntöisesti kiinnostuneet vain pitkät miehet ja pitkistä miehistä taas on kiinnostuneet kaikki naiset (ja taas kaikki tietysti keskimäärin, poikkeuksia on).

Näin ollen pitkillä naisilla tilanne on kaikista vaikein ja kun lyhyt nainen on ottanut pitkän miehen (”heille kuuluvan miehen”), niin tietysti se aiheutta kateutta ja mielipahaa. Niimpä sitten tullaan vauvapalstalle haukkumaan lyhyitä naisia.

Hyvännäköiselle naisille riittää tietenkin kysyntää pituudesta riippumatta, mutta jos muuten ei ole mallin mitat täyttävä, niin pitkät naiset menee samaan kategoriaan kuin lyhyet miehet. Joka tietysti on koomista ottaen huomioon mitä pitkät naiset ajattelevat lyhyistä miehistä.

Samaa mieltä vain osittain.

"Kaiken pituiset miehet ovat kiinnostuneet lyhyistä naisista, jos muut tekijät ovat kohdallaan."
Tämä pitää paikkansa. Painotuksena "jos muut tekijät ovat kohdallaan".

"Mutta pitkistä naisista on pääsääntöisesti kiinnostuneet vain pitkät miehet"
Tämä ei pidä paikkaansa. On varsin yleistä että lyhyet miehet pitävät pitkistä naisista. Tästä oli tutkimuskin, lyhyille miehille itseä selkeästikin pidempi nainen oli vielä unelmamittainen, pitkille miehille kävi vain itseä lyhyempi nainen.

"pitkistä miehistä taas on kiinnostuneet kaikki naiset"
Tämä pitää paikkansa.

"Näin ollen pitkillä naisilla tilanne on kaikista vaikein ja kun lyhyt nainen on ottanut pitkän miehen (”heille kuuluvan miehen”), niin tietysti se aiheutta kateutta ja mielipahaa."

Ja tässä se ongelma onkin. Sekä lyhyille että pitkille naisille on saatavilla sekä pitkiä että lyhyitä miehiä. Mutta vain ne pitkät miehet kiinnostavat, eivätkä pitkät ja lyhyet naiset pääse yksimielisyyteen siitä kummille pitkät miehet "kuuluvat".

Vierailija
220/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ja mies ovat kumpikin pitkiä niin vau! Hieno ja huomiota herättävä pari. Heitä katsoo pitkään ja ihaillen.

Jos taas nainen on lyhyt ja mies on liian pitkä, tapahtuu päinvastainen reaktio. He herättävät vain negatiivisessa mielessä huomiota. Sitä miettii mikä miehessä on mennyt noin paljon vikaan? Siis voi katsoa heitä pitkäänkin, mutta se ei johdu ihailusta. Saattaa jopa jäädä mietityttämään miksi joku seurustelee naisen kanssa joka on kooltaan kuin lapsi. Eikö itsetunto riitä aikuisen naisen pokaamiseen, vai onko kyse jostain muusta?

Nyt pieni oikaisu tuohon sun ajatusvinoumaan. Aikuisuus määrittyy ihmisen iän mukaan, ei pituuden. Suomessa täysi-ikäisyyden raja on 18 vuotta. Eli 155cm pitkä yli 18-vuotias henkilö on aikuinen, mutta vaikkapa 175 cm pitkä alle 18-vuotias on lapsi. Jos asia tuntuu hankalalle hahmottaa, suosittelen terapiakeskusteluja.

Kunpa kaikki miehet ajattelisikin noin. Mutta ei. Pikkuruisena naisena olen kokenut olevani miesten fantasioiden objektina. Minulta on pyydetty ihan suoraan, että voisinko käyttää mekkoa ja polvisukkia ekoilla treffeillämme ja paljon muuta (oonko posliini jne).  Kokemani mukaan minusta kiinnostuvat useimmiten miehet joiden mielestä muistutan lasta.

Fantasioivat n. 5-vuotiaasta pikkutytöstä. Ja sulla muka ei hälytyskellot soi?