En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.
Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!
Kommentit (323)
Minäkään en ymmärrä. Ja olen mies, 188 cm. Puolisoni on kymmenen senttiä lyhyempi. En varmaan koskaan ole seurustellut alle 175 cm naisen kanssa.
M44
Itse olen pieni nainen eli alle 160 senttinen. Ihmettelen eniten sitä, että kehopositiivisuus koskee vain isoja naisia. Pienet eivät saa olla rauhassa pieniä ja laihoja vaan heitä voi huoletta arvostella. Odottakaapa kun isosta naisesta puhuu arvostelevaan sävyyn niin johan ovat kaikki kimpussa.
ei miehet varmaan koskaan ole ollu kovinkaan paljon tissien perässä. Joo ne herättää huomiota silloin teininä mutta pikkuhiljaa hitainkin tajuaa että pienet tissit on parasta.
Tässä hieman oman aikansa seksipommi: https://seanmunger.com/wp-content/uploads/2014/03/alice-joyce.jpg
Onko daisareita? No ei.
Suojeluvietti, kun olet pienikokoinen
No osa tykkää lyhyistä, toiset pitkistä. Toset hoikista toiset isommista.
On eriasia olla seksuaalisesti haluttu, kuin haluttu parisuhteeseen. Tiedän paljon naisia, jotka kelpaa joka miehen sänkyyn, mutta suhteeseen he eivät halua kuitenkaan, että ei sekään ole mikään siunaus aina.
Miehiin vetoaa kauniit kasvot. Pituudella on hyvin harvalle suurta merkitystä.
Toisin sanoen täysin päinvastoin kuin naisilla ja siksi emme ymmärrä toistemme vaatimuksia kumppanista.
MIES
Mä olen lyhyt ja isotissinen, tulee maatilan emäntä vaikutelma helposti :(
Olen huomannut, että jotkut 155 senttiset ei enää haluta, vaikka sinänsä olisivat ok-näköisiä.
Ihannepituus naiselle olisi about 165cm.
Mmm.... siro ja nopea taskuraketti. Siis moottoripyöristähän täällä puhutaan?
Minä olen vähän päälle 160cm, itseasiassa mielestäni ihan normaalin mittainen nainen, luonnostaan siro ja pieni. Olen nuoren näköinen, vasta lähempänä 30v ikää alkoi esim. kaupoissa saada normaalia palvelua. Tuo työvaateongelma on tuttu myös. Ei siinä ole mitään hauskaa kulkea säkeissä. Tosin uskon, että on ihan yhtä ärsyttävää jos on tosi pitkä ja kaikki työhousut lahkeesta lyhyitä.
Oma mies on kymmenisen senttiä pidempi kuin minä, hän luonnollisesti pitää pienikokoisista naisista. Itseasiassa suurin osa minua lähestyneistä miehistä on ollut lyhyitä, varmaan se lyhyys vetoaa? Tissitkin on pienet, omakin mies sanoi olevansa enemmän "tissimies", mutta sirossa kropassa pienet rinnat näyttää sopusuhtaiselle.
Yritin kommentoida ketjua mutta sain vain bannit. Ilmeisesti me pienet naiset ei saada kertoa kokemuksistamme, mutta meitä kyllä saa haukkua joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kommentoida ketjua mutta sain vain bannit. Ilmeisesti me pienet naiset ei saada kertoa kokemuksistamme, mutta meitä kyllä saa haukkua joka välissä.
oi tsiisus kraistus.
Helposti taskuraketit viehättää kun suurin osa naisista kantoraketin kokosia nyt.
eri juttu 90-luvulla.,
siro, hoikka ja urheilullinen on miesten mieleen varmasti millä tahansa pituudella. Vieläpä, jos on helposti lähestyttävä ja iloinen, niin todellakin miesten suosikki.
Minäpä kerron mikä taskuraketeissa vetoaa "miehiin".
"Miehillä" siis tarkoitetaan tiettyjä miehiä, niitä miehiä joita ap haluaisi. Siis pitkiä, raamikaita, maskuliinisia, suojeluhaluisia miehiä.
Ne miehet haluavat pieniä ja siroja naisia koska tykkäävät suojella naista ja tuntea itsensä isoiksi ja vahvoiksi. Sepä onnistuu parhaiten pienen naisen rinnalla.
Se että myös isot naiset haluavat vielä isompia miehiä tunteakseen itsensä pieniksi, on naisten pakkomielle ja ongelma. Ei kovin yllättäen iso mies joka haluaa tuntea itsensä isoksi haluaa mieluummin pienen naisen kuin ison naisen joka haluaa tuntea itsensä pieneksi. Loogista, eikö?
Pitkillä naisilla on yhtä lailla fanikuntaa, suosio menee aika lailla 50-50. Mutta amatsonien fanittajissa on sitten paljon meitä pienehköjä miehiä jotka haluaisivat vahvan naisen jota ei tarvitse suojella 24/7 tai pitää jonain pikkulapsena jonka pää on halatessa kainalossa. Kelpaisiko?
Ei kaiketi sitten ;)
t. M/172cm
ps. tyttöystävä on 183cm. Juuri sopiva minulle, pitkä ja näyttävä.
Olen 156cm, hoikka, sirorakenteinen ja minulla on kuulemma nätit kasvot. Mutta olen jo 30 v, eikä minulla silti ole juuri kokemusta parisuhteista. Pisin seurustelusuhteeni kesti kuukauden ja olen neitsyt. En tiedä mikä minussa sitten on vikana, kun saan kuitenkin kuulla olevani kaunis ja mukava.
Onpa typerä aloitus. Taitaa ottaa koville, että myös siroille naisille riittää ottajia. Varmaan aloittaja näitä samoja, jotka huutelee joka paikassa kuinka miehet tykkää muodoista eikä mistään pakkasen raiskaamista pulkannaruista, mutta nostavat kauhean metelin jos naisen liikakiloja kommentoidaan 😂
Kannattaisi vaan opetella hyväksymään se, että makuja on monia, osa tykkää muhkummasta ja osa sirommasta. Tässäkin aloituksessa näkyy kyllä sellainen inhottava luonne joka ei vedä ketään puoleensa (paitsi ehkä yhtä inhottavia ihmisiä).
160 cm ei muuten ole mikään erityisen lyhyt ja voi hyvin käyttää ihan naistenvaatteita. Itse olen 164 cm / 54 kg ja lastenvaatteita ostanut viimeksi ala-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt mies eli 177cm ja tuon kokoiset naiset on mulle juuri hyviä. Esim 170cm nainen haluaa usein yli 180cm eli olisin liian lyhyt noin pitkälle naiselle. Nykyään monet naiset on yli 175cm pitkiä, niitä on turha edes katsella sellaista. Automaattisesti selvää että he haluavat miehiä ''kenen kainaloon mahtuu''.
T: Shorty manlet
No minä olen 154cm nainen ja en kelpuuta alle 180cm miehiä. Kyse on enemmän itsetunnosta kuin muusta, riittävän pitkien ei tarvitse tehdä numeroa siitä, että meidän lyhyiden naisten on jotenkin pakko kelpuuttaa lyhyitä miehiä.
Itse olen 176cm amazoni ja saanut ihan tarpeeksi miehiltä huomiota. Ystävissä näitä pienikokoisia naisia, yksi oikein miehiä kiinnostava hoikka ja siro kaunotar ja toinen söpö ja pyöreämpi. Meitä niin monenlaisia ja itse kyllä ei oma ulkonäkö ole vaivannut eikä ystävoen mitenkään. Hankalampaa mielestäni miehillä, kun kaikki naiset jauhavat, että miehen pitää olla pitkä ja Suomessakin miesten keskipituus alle 180. Tuommoista takanapäin haukkumista toisen naisen suosion takia en ymmärrä.
Kyllä ne on ne muut, jotka tekevät pienuudestani ison numeron. Kavereita myöten. Asiakkaiden kanssa on ollut inhottavinta, kun kommentoivat usein jotain typerää ääneen. Itselleni kokoni on aiheuttanut häpeän tunnetta enkä tunne itseäni kovinkaan naiselliseksi. Mietin ihan liikaa pukeutumistani ja olen epävarma. Inhottaa että minut arvioidaan kokoni perusteella ja siihen kiinnitetään niin paljon huomiota.
Osaan odottaa ihan kaikenlaisia kommentteja. Ekassa työpaikassa totuin kaikenlaiseen seksuaalissävytteiseenkin kommentointiin. Juuri noita mitä tännekin on kirjoitettu. Asiakkaat nappasivat kainaloon, jos olin poissa kassan takaa ja kertoilivat, kuinka ottaisivat minut taskuun ym. Jotkut selvinpäin, jotkun humalassa. Vitsailivat ylähyllylle ylettämisestä. Ja en ollut baarissa töissä. Nuorena en edes osannut vastata mitään nasevaa takaisin.
Pidän kyllä kommentoijia törppöinä. Nyt perheellisenä miehelleni on todettu, että hän on lähtenyt lastensa kanssa liikkeelle. Naureskeltu räkäisesti omalle vitsille. Juu ei naurata ei.