En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.
Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!
Kommentit (323)
Se on kylläkin taskuvenus, eikä -raketti. Ja joo, siro nainen on viehättävä.
Oo sä taskuraketti, mä olen mannerten välinen ohjus.
En taas ymmärrä miksi pienikokoisia haukutaan? Kateus? Oon itse pitkä nainen ja kyllä on monen malliset ja pituiset naiset ihania.
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä miksi pienikokoisia haukutaan? Kateus? Oon itse pitkä nainen ja kyllä on monen malliset ja pituiset naiset ihania.
Kuka täällä haukkuu? Itse ihmettelen pitkiä miehiä jotka vonkaavat lyhyitä naisia.
Miehenä en ymmärrä miten yksikään ns. normaalipituinen nainen voi kitistä pituudestaan.
Okei jos olet lyhytkasvuinen tai yli 190cm (ja et malli), sitten ymmärrän.
Tässäkin ketjussa näkee kuinka miehet eivät pääse yksimielisyyteen siitä onko lyhyt, keskipituinen vai pitkä paras. Ihan sama lopputulos kaikissa gallupeissa ja tutkimuksissa, keskimäärin miesten suosikki on keskipituinen nainen, mutta näkemykset vaihtelevat laidasta laitaan.
Jos olisit mies, olisi tilanne eri. Lukekaapa nimittäin tämä ketju ja ne gallupit/tutkimukset uudestaan. Olen lyhyt nainen ja voih niin ihanaa kun saa käpertyä pitkän miehen kainaloon. Olen pitkä nainen ja miehen on oltava pitkä etten tuntisi itseäni amatsoniksi. Pitkä mies, pitkä mies, pitkä mies, repeat.
Niissä gallupeissa/tutkimuksissa toivottu pituusero on keskimäärin 20cm ja miehen toivepituus 186cm, kun tosielämässä nuo luvut ovat keskimäärin 13cm ja 179cm. Että se realistisista toiveista sitten. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempi pituusero toiveena.
Kuten aina, naiset vertaavat tilannettaan niihin suosituimpiin miehiin, oli kyseessä sitten pitkät miehet tai pörssiyhtiöiden toimitusjohtajat. Jos olisit mies, et välttämättä olisi 186cm, vaan esimerkiksi 170cm. Ja sitten olisikin parempi olla nainen, ihan sama olisiko pituus 150cm vai 180cm.
Yllä.
Naisten itkuhan johtuu siitä ettei jokainen nainen voi olla jokaisen pitkän mehen silmissä juuri täydellisen pituinen.
Ja se ratkaisu:
Nainen, koetko että pituutesi on sinulle ongelma? Miehet eivät tykkää pituudestasi?
Lakkaa välittämästä miehen pituudesta, ongelma katoaa. Miehissä on kaiken pituisista naisista tykkääviä. Mutta se joka tykkää sinusta, ei välttämättä ole 185-195cm. Tai edes sinua pidempi.
Olen nähnyt livenä varmaan eniten pariskuntia joilla ei ole kauhean suuri pituusero. En usko että oikeasti miehet haaveilevat lyhyistä naisista. Tai lyhyet naiset pitkistä miehistä. Kuulostaa oudolta. Eiköhän keskimääräinen pituusero ole korkeintaan 10-15 cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt livenä varmaan eniten pariskuntia joilla ei ole kauhean suuri pituusero. En usko että oikeasti miehet haaveilevat lyhyistä naisista. Tai lyhyet naiset pitkistä miehistä. Kuulostaa oudolta. Eiköhän keskimääräinen pituusero ole korkeintaan 10-15 cm.
No väistämättä, onhan miesten ja naisten keskimääräinen pituusero 13cm. Kaikille naisille ei riitä 20cm pidempiä miehiä.
Uskoisin että ihminen intuitiivisesti hakee enemmän itsensä pituista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Naiset hakevat keskimäärin 20cm pidempää kumppania. Lyhyemmät naiset hakevat isompaa pituuseroa kuin pitkät naiset.
Miehet hakevat keskimäärin 12cm lyhyempää kumppania. Lyhyet miehet ovat kiinnostuneempia oman pituisesta tai pidemmästä kumppanista kuin keskipituiset ja pitkät miehet, ja pitävät vielä 5cm itseään pidempää naista ideaalipituisena.
Todellinen keskimääräinen pituusero sukupuolten välillä on n. 13cm.
Eli käytännössä miehet hakevat kumppania joka "tasoittaisi" pituuseroja, naiset kumppania joka maksimoisi pituuden.
En minä ainakaan hae itseni pituista, 163 senttistä miestä. Nykyinen on 181 ja aika hyvä, pitempikään ei haittaisi mutta on onneksi isokokoinen muuten. Mahdun melkein taskuun :)
Naiselle on selkeästi ylpeydenaihe että tämä on saanut ison miehen, ja häpeällistä jos tämä on joutunut tyytymään pieneen mieheen.
Naiset mittaavat naisellisuuttaan ja tasoaan sillä kuinka ison (ja menestyneen ym) miehen he saivat.
Vierailija kirjoitti:
Eräillä lyhyillä tai pitkillä naisilla joilla on pienet rinnat on kuitenkin leveä lantio. Pienet rinnat ei häiritse lainkaan jos on leveä lantio ja kapea vyötärö. Eiköhän kaikki kroppatyypit löydä ottajansa.
Näinpä. Aikuisella naisella voi olla pienet rinnat, mutta ei kapeaa keskenkasvuisen lapsen lantiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Naiset hakevat keskimäärin 20cm pidempää kumppania. Lyhyemmät naiset hakevat isompaa pituuseroa kuin pitkät naiset.
Miehet hakevat keskimäärin 12cm lyhyempää kumppania. Lyhyet miehet ovat kiinnostuneempia oman pituisesta tai pidemmästä kumppanista kuin keskipituiset ja pitkät miehet, ja pitävät vielä 5cm itseään pidempää naista ideaalipituisena.
Todellinen keskimääräinen pituusero sukupuolten välillä on n. 13cm.
Eli käytännössä miehet hakevat kumppania joka "tasoittaisi" pituuseroja, naiset kumppania joka maksimoisi pituuden.
Olisin yläpeukuttanut, mutta en voinut koska tuossa on virhe. Naisetkin hakevat tasoitusta koska haluavat tuntea itsensä ihmisiksi. Nykyajan nainen haluaa olla enemmän henkisesti tasa-arvoinen, ei mikään holhottava, typerä yksilö. Toisin sanoen lyhyt nainen hakee intuitiivisesti lyhyempää miestä.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan hae itseni pituista, 163 senttistä miestä. Nykyinen on 181 ja aika hyvä, pitempikään ei haittaisi mutta on onneksi isokokoinen muuten. Mahdun melkein taskuun :)
Haluat tuntea itsesi holhottavaksi, typeräksi yksilöksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen lyhyt mies ja katselen vain pitkiä naisia.
Mitä enemmän näitä luen, sitä vähemmän olen kiinnostunut lyhyistä naisista.
Ennen pituudella ei ollut merkitystä, mutta kun jokainen nainen tuuttaa samaa "iso mies ihana, mahdun kainaloon"-litaniaa, on tullut selväksi että pienille naisille se kokoero on fetissi.
En todellakaan halua lyhyehkönä miehenä olla sytyttävä siksi koska olen naiseen verrattuna pitkä. En ole pitkä. En ole iso. En halua tuntea itseäni pitkäksi ja isoksi, koska en ole sellainen. Haluan olla pidetty todellisten ominaisuuksieni perusteella, en minkään eriskummallisen "verrattuna kumppaniini"-ajattelun perusteella.
Olen deitannut paria lyhyttä naista, ja tuosta tuli ongelma koska se oli minulle turn-off. Kenties ei sattumalta nämä naiset paljastuivat myös äärimmäisen alistuviksi ja passiivisiksi. En kaipaa ylöspäin tuijottelevaa ja miestään ihailevaa puudelia, vaan tasaveroista kumppania.
Olen itse 172cm. Edellinen nainen jonka kanssa deittailin oli 189, sitä edellinen 182cm. Nyt tapailen naista joka on myös hieman pidempi kuin minä.
Mukavaa tapailla naisia joista tietää heti ettei pituus ole heille merkittävä asia, eikä luvassa ole sitä pituuserofetissiä jossa nainen on avuton pikkulapsi ja mies suojeleva isä.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on selkeästi ylpeydenaihe että tämä on saanut ison miehen, ja häpeällistä jos tämä on joutunut tyytymään pieneen mieheen.
Naiset mittaavat naisellisuuttaan ja tasoaan sillä kuinka ison (ja menestyneen ym) miehen he saivat.
Perinaisellinen nainen joka ajattelee pelkkiä ns. naisten juttuja, voi ajatella noin. Henkisemmät yksilöt eivät koe noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen lyhyt mies ja katselen vain pitkiä naisia.
Mitä enemmän näitä luen, sitä vähemmän olen kiinnostunut lyhyistä naisista.
Ennen pituudella ei ollut merkitystä, mutta kun jokainen nainen tuuttaa samaa "iso mies ihana, mahdun kainaloon"-litaniaa, on tullut selväksi että pienille naisille se kokoero on fetissi.
En todellakaan halua lyhyehkönä miehenä olla sytyttävä siksi koska olen naiseen verrattuna pitkä. En ole pitkä. En ole iso. En halua tuntea itseäni pitkäksi ja isoksi, koska en ole sellainen. Haluan olla pidetty todellisten ominaisuuksieni perusteella, en minkään eriskummallisen "verrattuna kumppaniini"-ajattelun perusteella.
Olen deitannut paria lyhyttä naista, ja tuosta tuli ongelma koska se oli minulle turn-off. Kenties ei sattumalta nämä naiset paljastuivat myös äärimmäisen alistuviksi ja passiivisiksi. En kaipaa ylöspäin tuijottelevaa ja miestään ihailevaa puudelia, vaan tasaveroista kumppania.
Olen itse 172cm. Edellinen nainen jonka kanssa deittailin oli 189, sitä edellinen 182cm. Nyt tapailen naista joka on myös hieman pidempi kuin minä.
Mukavaa tapailla naisia joista tietää heti ettei pituus ole heille merkittävä asia, eikä luvassa ole sitä pituuserofetissiä jossa nainen on avuton pikkulapsi ja mies suojeleva isä.
* 189 = 179cm.
Haha ei ole todellista, yritin kirjoittaa vaatteiden ostamisen vaikeudesta ja sain jo toisen kerran bannit tähän keskusteluun