Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.

Vierailija
04.07.2020 |

Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!

Kommentit (323)

Vierailija
261/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset eivät halua olla puudeleita, siksi pitkä mies on turn off. Haetaan itsenäisyyttä, ei holhoojaa.

Eipä silti, minusta lyhyt mies ja pitkä nainen ovat viehättävä, epäsovinnainen pari. Ei häiritse. Kuten Sophia Loren ja Carlo Ponti, suuren maailman tyyliin.

Vierailija
262/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kanssa lyhyt mies joka on saanut tarpeekseen naisten pituusvouhotuksesta.

Jos se kerran on pakkomielle josta ei pääse eroon niin ok. Katsele pitkiä miehiä sitten, mutta älä rutise jos taskuveenus vei 190cm miehen joka "kuului" sinulle.

Tänä kesänä oli tilanne jossa piti ottaa kaverikuva ja yksi puolituttu pitkähkö (175cm? Tai vähän alle) nainen alkoi hössöttämään että siirrytkö sinä vasemmalle tuon ja tuon viereen ja hän pitkän miehen viereen jne. Sanoin vain rauhallisesti että en siirry, jää pois kuvasta jos ei kelpaa. Ei nimittäin huvittanut siirtyä (183cm+korkeat korot) naispuolisen ystäväni vierestä, näemme harvoin ja halusimme yhteiskuvan jossa olemme vierekkäin.

Tämä nainen sitten jäi kuvasta pois ja mökötti loppuillan. Oma ongelmansa. Muilla oli hauskaa, eikä kukaan muu yrittänyt siirrellä ihmisiä kuin jotain rakennuspalikoita ettei vain joutuisi lyhyen miehen viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä 172 tai 173 senttistä miestä lyhyenä, oon ajatellut et alle 170 senttinen alkaa olla lyhyt.

Itse tykkään eniten 170-180cm pitkistä miehistä, en koe heitä lyhyiksi enkä toisaalta kyllä edes halua pitkää/isokokoista miestä.

N175cm

Vierailija
264/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm on mielestäni sopiva. Ei lyhyt eikä liian pitkä. Juuri sopiva.

Vierailija
265/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm mies on parhaassa asemassa. Lyhyt nainen sopii hyvin hänen vierelleen. Jos nainen on pidempi, he näyttävät epäsovinnaisilta, mutta viehättäviltä.

Vierailija
266/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ja mies ovat kumpikin pitkiä niin vau! Hieno ja huomiota herättävä pari. Heitä katsoo pitkään ja ihaillen.

Jos taas nainen on lyhyt ja mies on liian pitkä, tapahtuu päinvastainen reaktio. He herättävät vain negatiivisessa mielessä huomiota. Sitä miettii mikä miehessä on mennyt noin paljon vikaan? Siis voi katsoa heitä pitkäänkin, mutta se ei johdu ihailusta. Saattaa jopa jäädä mietityttämään miksi joku seurustelee naisen kanssa joka on kooltaan kuin lapsi. Eikö itsetunto riitä aikuisen naisen pokaamiseen, vai onko kyse jostain muusta?

Nyt pieni oikaisu tuohon sun ajatusvinoumaan. Aikuisuus määrittyy ihmisen iän mukaan, ei pituuden. Suomessa täysi-ikäisyyden raja on 18 vuotta. Eli 155cm pitkä yli 18-vuotias henkilö on aikuinen, mutta vaikkapa 175 cm pitkä alle 18-vuotias on lapsi. Jos asia tuntuu hankalalle hahmottaa, suosittelen terapiakeskusteluja.

Minä suosittelen sinua hakemaan apua. Ihailet sairaalloisesti pitkien miesten ja lyhyiden naisten suhteista. Pakkomielle.

Miksi nykyajan ihmisille kultainen keskitie ei enää käy missään asiassa?

Vierailija
267/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä mies paikkaa huonoa itsetuntoaan ottamalla lyhyen naisen. Vain silloin hän tuntee itsensä mieheksi.

Lyhyt nainen paikkaa huonoa itsetuntoaan luseeraamalla pitkän miehen kanssa.

Kaikki johtuu huonosta itsetunnosta molemmilla. Suhde on tuomittu tuhoutumaan.

Vierailija
268/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä mies paikkaa huonoa itsetuntoaan ottamalla lyhyen naisen. Vain silloin hän tuntee itsensä mieheksi.

Lyhyt nainen paikkaa huonoa itsetuntoaan luseeraamalla pitkän miehen kanssa.

Kaikki johtuu huonosta itsetunnosta molemmilla. Suhde on tuomittu tuhoutumaan.

En menisi ihan noin pitkälle.

Jos nainen pitää pitkistä miehistä tai mies lyhyistä naisista, ei se automaattisesti kerro huonosta itsetunnosta.

Kyse on huonosta itsetunnosta silloin kun perusteluna on se millainen olet itse, ja pelkäät näyttäväsi joltain X kokoisen kumppanin rinnalla.

Esimerkiksi:

- pidän pitkiä miehiä/lyhyitä naisia seksikkäinä, ok

- en halua lyhyttä miestä koska pelkään näyttäväni amatsonilta pienen miehen rinnalla, kertoo huonosta itsetunnosta

- en halua pitkää naista koska pelkään näyttäväni pikkumieheltä ison naisen rinnalla, kertoo huonosta itsetunnosta

Vierailija
269/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään että liian pitkä mies ja liian lyhyt nainen on oudon näköinen pari.

Ihan kuin heillä pituusero olisi noin yli metri. N. 150 cm. Älytöntä.

Vierailija
270/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä ketju. Eiköhän se ole jo selvää, ettei pelkkä yksi piirre ihmisessä vaikuta siihen seurusteleeko vaiko ei. Se on se KOKONAISUUS!!!! Ihmisessä on MONIA puolia, jotka vaikuttavat viehättävyyteen. Pituus on vain yksi monista, samoin kuin paino jne. Ja jos tämä ei ole selvää, niin kannattaa miettiä, miksi itse ei ole suhteessa.

Vierailija
271/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170 cm on mielestäni sopiva. Ei lyhyt eikä liian pitkä. Juuri sopiva.

Entäs juhlakunnossa? Lepotilassa 170 cm aika riittävä varmaankin...

Vierailija
272/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen siro ja lyhyt pikkutisuinen on kaikkien normaalien miesten mieleen. Etenkin jos häpykarvoitus on ajeltu ja puhuu sellaisella teennäisellä lapsenomaisella vähän piipittävällä äänellä.

Näin se vain on! Annetaan naisten olla naisia ja miesten miehiä.

Vierailija
273/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla itse kateellinen isompi leidi?

Itse olen todella pienikokoinen. Miehet eivät kauheasti kasvotusten uskalla lähestyä, mutta netissä jos kokoni käy ilmi, tulee paljon kehuja, että pienet naiset ovat ihania. Suojeluvaisto herää, olemus on nuorekas pitkään, vaatteet näyttävät kivoilta päällä (ja kyllä ap, minä tosiaan ostan useinkin lasten puolelta vaatteita: ovat edullisempia ja ei ole mitään ongelmia löytää aikuismaisia vaatteita esim. lindexiltä,kappahlista, cubukselta jne.). Ehkä sinun kannattaisi itse keskittyä niihin miehiin, jotka ovat sinun ulkomuodostasi kiinnostuneita, eikä katkeroitua niistä miehistä, jotka tykkäävät pienemmistä naisista? Makuja on monenlaisia.

Vierailija
274/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pieni kuin suuri.

Vierailija
275/323 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään että liian pitkä mies ja liian lyhyt nainen on oudon näköinen pari.

Ihan kuin heillä pituusero olisi noin yli metri. N. 150 cm. Älytöntä.

Miten voi olla liian pitkä tai liian lyhyt parisuhteeseen? Oletko itse parisuhteessa jonkun tietyn pituuden vuoksi vai sen persoonan itsensä kanssa? Ei kaikki laskelmoi elämää että nyt kun mulla ja tuolla ukolla on 14,3 cm pituuseroa niin saadaan kauniita instakuvia. 

Vierailija
276/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pieni kuin suuri.

Tämähän se olisi. Nykyään iso osa porukasta on niin valtavaa, että normaalinkin kokoinen kiinnittää positiivisesti huomiota, saati sitten oikeasti pieni ja siro. Alkavat olla katoavaa laatua nuo tuollaiset ja kilpailu on kovaa.

Vierailija
277/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ap kun olet kateellinen. Itse en pienikokoisena edes saa mitenkään paljon huomiota, mutta todennäköisesti kaltaisesi kateellinen läski otti minut kohteekseen jota sitten kiusasi, varsinkin silloin kun kukaan ei nähnyt. Haki kyllä itse huomiota meikkaamalla ja lirkuttelemalla. Etköhän sinäkin jollekin kelpaa. Oli tällä hirviölläkin lapsia ja mies.

Suomenkielen ymmärrys on kokenut niin pahan inflaation, että pelottaa. Lyhyt ei ole synonyymi pienelle, sirolle tms. Tunnen todella monta LYHYTTÄ ihmistä, jotka aina vinkuvat pienuuttaan ja LAPSENOMAISUUTTAAN tai kuinka näyttävät 25v nuoremmilta, vaikka ovat aivan ikäisensä näköisiä (45v) ja lähes yhtä leveitä kuin pitkiä. Tietysti on todennäköisempää kysyä papereita ihmiseltä olut ostoksilla kun kassan taakse hänestä ei näy kuin otsa.

Vierailija
278/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että ihminen intuitiivisesti hakee enemmän itsensä pituista kumppania.

Ei.

Naiset hakevat keskimäärin 20cm pidempää kumppania. Lyhyemmät naiset hakevat isompaa pituuseroa kuin pitkät naiset.

Miehet hakevat keskimäärin 12cm lyhyempää kumppania. Lyhyet miehet ovat kiinnostuneempia oman pituisesta tai pidemmästä kumppanista kuin keskipituiset ja pitkät miehet, ja pitävät vielä 5cm itseään pidempää naista ideaalipituisena.

Todellinen keskimääräinen pituusero sukupuolten välillä on n. 13cm.

Eli käytännössä miehet hakevat kumppania joka "tasoittaisi" pituuseroja, naiset kumppania joka maksimoisi pituuden.

Omituinen logiikka. Olen tässä ketjussa muutenkin yllättynyt siitä kuinka iso vaikutus pituudella on ihmisille - sillehän ei oikeastaan edes voi mitään. Olen itse 175 senttinen eli omasta mielestäni normaalin pituinen ja olen tyytyväinen pituuteeni. En etsinyt tietyn pituista miestä, mutta päädyin avioitumaan pari senttiä lyhyemmän kanssa. Ilmeisesti miehellänikään ei ole tuollaisia sääntöjä sitten.

Muistan että lukiossa meillä oli lyhyehkö tyttö (alle 160cm) joka aina kommentoi pariskuntien pituuseroja ja sitä, olivatko ne hänen mielestään kunnossa. 

Vierailija
279/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noin yleisesti vetoa 'taskuraketit' minuun. Nuoruudessa oli yksi tyttöystävä joka oli niin pieni, että osti varmaan vaattensa lastenosastolta. Lähinnä tuntui, että oli lapseen sekaantumassa.

Vierailija
280/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noin yleisesti vetoa 'taskuraketit' minuun. Nuoruudessa oli yksi tyttöystävä joka oli niin pieni, että osti varmaan vaattensa lastenosastolta. Lähinnä tuntui, että oli lapseen sekaantumassa.

Toi voi olla joillakin miehillä juurikin se syy, miksi pikkutytön kokoinen kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän