En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.
Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!
Kommentit (323)
Mä tykkään taskurakettinaisista
t. bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä on näyttävä tavalla, jota lyhyt ihminen ei voi olla.
Kyllä, ja lyhyt on seksikäs tavalla, jota pitkä ei voi olla.
Joo, se pitkien naisten seksikkyys on ihan omaa luokkaansa. Siihen ei lyhyet "yllä" (hehe).
M43
Piti myös lisätä että pitkien naisten ongelma tuntuu usein liittyvän haluun tuntea itsensä pieneksi ja siroksi.
Harvaa pitkää ja raamikasta (=naisten suosimaa) miestä kiinnostaa ryhtyä välikappaleeksi paikkaamaan isokokoisen naisen itsetuntoa.
Jos miestä kiinnostaa tuo iso mies/pieni nainen-dynamiikka, niin tottahan toki se taskuraketti on parempi valinta kaikilla tasoilla. Kokoero korostuu selkeämmin.
Jos ei kiinnosta, niin sitten tuskin halutaan naista jota kiinnostaa, vaan nainen jolle se kokoero on yksi ja sama.
Pitkällä naisella joka on tyytyväinen omaan kokoonsa ja yhtä ylpeä siitäkin kuin taskuraketti, on yhtä paljon suosiota. Miehen löytäminen vaikeutuu vain jos haun rajaa pitkiin miehiin, koska pitkistä miehistä on kovempi kilpailu.
150-160-senttiselle sopii korkeintaan 170-senttinen mies. Pituutta ei saa olla yhtään enempää.
180 cm ja pidemmälle miehelle pitää olla 170-cm sekä sitä pidempi nainen, ei yhtään lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.
Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.
Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.
Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢
Olen 28v 156 cm hoikka nainen. En ole ikinä seurustellut kun aina tuntuu tärkeintä olevan toi miehen katse minusta lapsena. Olen aikuinen nainen, elättänyt itseni jo kymmenen vuotta. Minulla on pieni talo lähiössä ja hoidan omat asiani autonrenkaiden vaihdosta puutarhanhoitoon itsenäisesti. Etsin tasaveroista kumppanuutta, sitä vaan ei löydy. Miehet katsoo, - oi kuinka pieni sä oot ja - tuu tänne isukin kainaloon. Siinä kaikki mitä mulle on tarjolla.
Tämä voi olla totta. Lyhyttä naista pidetään helposti vähän lapsenomaisena, suojeltavana ja autettavana.
Minä olen pitkä nainen. En ole rakenteeltani edes mitenkään romuluinen, nuorempana varsinkin olin hoikka, käytin S-koon vaateita ja pituiselleni pienet kädet ja jalat jne. Siltikään en herättänyt mitään suojelunhalua kenessäkään. Tuntui että ennemmin pelotin miehiä. En koe juuri koskaan törmänneeni vähättelyyn.
Huomaan itsekin pitäväni pitkiä naisia lähtökohtaisesti jotenkin vakavammin otettavina kuin lyhyitä. Sehän on järjetöntä!
Tosin uskon kyllä että ikä korjaa asiaa lyhyiden naisten osalta. Uskoisin että lyhyt mies voisi olla hyvä vaihtoehto, koska silloin sitä lyhyyden taivastelua yms on vähemmän.
Ehdottele vain itsellesi lyhyttä miestä hyväksi vaihtoehdoksi. Minä aion tästä eteenkin päin olla 197 pitkän mieheni kanssa ;) T 157cm N
Teillä on ainakin metri pituuseroa. Sitä menee kyllä hiljaiseksi.
No 40cm on, ja kyllä, olemme molemmat saaneet kuulla näitä ikäviä kommentteja. Ystäväni istuu pyörätuolissa, ja tapasi ihanan vammattoman miehen, ja he menivät naimisiin. Meillä on sama homma molemmilla, kummankin miehille vlttuillaan, hänen miehellensä että sulla on varmaan joku vammaisfetissi, ja minun miehelleni että sä varmaan tykkäät lapsista?
Voitte varmaan arvata onko tällaista kiva kuulla??
Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten olla rauhassa omissa parisuhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.
Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.
Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.
Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢
En tietenkään sano näitä asioita ääneen.
Olen 28v 156 cm hoikka nainen. En ole ikinä seurustellut kun aina tuntuu tärkeintä olevan toi miehen katse minusta lapsena. Olen aikuinen nainen, elättänyt itseni jo kymmenen vuotta. Minulla on pieni talo lähiössä ja hoidan omat asiani autonrenkaiden vaihdosta puutarhanhoitoon itsenäisesti. Etsin tasaveroista kumppanuutta, sitä vaan ei löydy. Miehet katsoo, - oi kuinka pieni sä oot ja - tuu tänne isukin kainaloon. Siinä kaikki mitä mulle on tarjolla.
Tämä voi olla totta. Lyhyttä naista pidetään helposti vähän lapsenomaisena, suojeltavana ja autettavana.
Minä olen pitkä nainen. En ole rakenteeltani edes mitenkään romuluinen, nuorempana varsinkin olin hoikka, käytin S-koon vaateita ja pituiselleni pienet kädet ja jalat jne. Siltikään en herättänyt mitään suojelunhalua kenessäkään. Tuntui että ennemmin pelotin miehiä. En koe juuri koskaan törmänneeni vähättelyyn.
Huomaan itsekin pitäväni pitkiä naisia lähtökohtaisesti jotenkin vakavammin otettavina kuin lyhyitä. Sehän on järjetöntä!
Tosin uskon kyllä että ikä korjaa asiaa lyhyiden naisten osalta. Uskoisin että lyhyt mies voisi olla hyvä vaihtoehto, koska silloin sitä lyhyyden taivastelua yms on vähemmän.
Ehdottele vain itsellesi lyhyttä miestä hyväksi vaihtoehdoksi. Minä aion tästä eteenkin päin olla 197 pitkän mieheni kanssa ;) T 157cm N
Teillä on ainakin metri pituuseroa. Sitä menee kyllä hiljaiseksi.
No 40cm on, ja kyllä, olemme molemmat saaneet kuulla näitä ikäviä kommentteja. Ystäväni istuu pyörätuolissa, ja tapasi ihanan vammattoman miehen, ja he menivät naimisiin. Meillä on sama homma molemmilla, kummankin miehille vlttuillaan, hänen miehellensä että sulla on varmaan joku vammaisfetissi, ja minun miehelleni että sä varmaan tykkäät lapsista?
Voitte varmaan arvata onko tällaista kiva kuulla??
Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten olla rauhassa omissa parisuhteissaan.
Ihmetyttää kyllä. mutta ainakaan minä en sano mitään ääneen.
Vierailija kirjoitti:
150-160-senttiselle sopii korkeintaan 170-senttinen mies. Pituutta ei saa olla yhtään enempää.
180 cm ja pidemmälle miehelle pitää olla 170-cm sekä sitä pidempi nainen, ei yhtään lyhyempi.
Joillakin ihmisillä on pitkiä ehdottomia vaatimuslistoja. Itse en pidä kohtuuttomana sitä, jos joku haluaa itselleen tietyn pituisen kumppanin, tai ihmettelee joitakin asioita.
Jotkut pitävät hirveää meteliä lihavista ihmisistä. Itse en. Liika pituusero on ainoastaan se, mikä pistää negatiivisella tavalla silmään. Laihduttaa voi aina, mutta pituus ei ole muutettavissa, valitettavasti. Se pitää hyväksyä jos sen voi.
Milloin me lyhyet naiset saadaan myös kehorauha? Tosi turhauttavaa olla toisaalta nälvittynä ja haukuttuna, toisaalta nähdään joinain yliseksualisoituna käänneltävänä ja väänneltävänä nukkena. Ja koko ajan kytätään onko lihonnut vai laihtunut vai mitä milloinkin.
Ja joo itse tykkään kyllä siitä, että mies on vähintään sen 20 cm pidempi. On ihana käpertyä itseään isomman miehen kainaloon. Myös seksissä siitä on iloa että mies selkeästi vahvempi. Mutta ihan oikeasti, kyllä ne muut asiat merkitsee paljon enemmän kuin joku pituus. Olen tapaillut niin 165 cm pitkää miestä kuin kaksimetristä. Mitä sitten? Jos jotakuta häiritsee, niin ongelma on siellä päässä.
Eniten ihmettelen tässä ketjussa kommentteja että lyhyt nainen ei voi olla aikuinen tms skeida. Menkääpä käymään tuonne aasiaan niin siellä näette paljon lyhyitä, niin miehiä kuin naisia. Voi oma maailmankuva vähän avartua.
T: 152 cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Jaa, millähän perusteella? Ärsyttääkö että tapailen myös todella pitkiä miehiä?
Minua ei paljon muut kiinnostaa. >170 automaattinen turn off. Rinnat voi olla ja ne ovat bonari
Eihän 160 cm ole mitenkään poikkeavan pieni. Tossa pituusluokassa +/- 2 cm löytyy paljon porukkaa. Kuka viehättyy mistäkin, ei se ole keneltäkään pois. Pituus on vain yksi tekijä. Ja peppu on mulle tärkeämpi kuin tissit. 90% olen ollut kiinnostunut korkeintaan keskimittaisista naisista. Ja niin se on mennyt, että minusta ovat kiinnostuneet lähes pelkästään pienet naiset. Itse en ole kuin 183 cm, mutta aika moni nainen näyttäisi haluavan itseään ainakin 20 senttiä pidemmän miehen.
En ymmärrä, mitä pitkät naiset valittaa, löytyyhän ihailijoita heillekin pilvin pimein. Ei niiden missien ja mallien yksin tarvitse olla. Jos on huomattavan pitkä, esim. 190 cm, voi toki olla vaikeuksia. Kyllähän useimmat miehet haluavat, että nainen on edes hiukan lyhyempi. Olen kuullut naisten pohtivan, kuinka korkeakorkoiset kengät voi laittaa, ettei olisi miestään pidempi. Ja tasa-arvoa tässäkin, hyvin lyhyellä miehellä voi olla vaikeuksia löytää naisseuraa, ei toki välttämättä mutta haasteellisempaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, millähän perusteella? Ärsyttääkö että tapailen myös todella pitkiä miehiä?
Ei ja usko että puhun totta. Ei käy kateeksi.
Täällä taas kateelliset isot naiset vouhkaa. Ajatelkaapa jos olisi aloitus siitä, miksi mies kiinnostuu isosta naisesta. Kehorauha ja positiivisuus ei saa koskea siroja ja kauniita naisia. Eikö pienten naisten rinnastaminen lapseksi ole aika lapsellista ja vähättelevää? Pitäisiköhän termistöä joidenkin hioa kuntoon. Olen alle 160 senttinen nainen ja kyllä vain olen aikuinen vaikka vaatteet voin lasten puolelta ostaa.
Olen itse 162-senttinen enkä koe olevani, muutaman sentin keskimittaa lyhyempänä, mikään "taskuraketti" tai huomiotaherättävän pienikokoineen. Paljonhan tämän kokoisia on. Siro en ole ensinkään, on H-kupin tissit ja leveä lantio ja muutenkin sellaista maatiaisrotuista "työihmistekoa" olen, en hento enkä siro. Jos ihan valita saisi, olisin sirompi, mutta hyvin olen aina tällaisenakin miehille kelvannut.
Itse tykkään eniten pienistä naisista. Strategiset paikat on lähellä toisiaan, ei tartte hamuilla kauempaa:)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pieni nainen eli alle 160 senttinen. Ihmettelen eniten sitä, että kehopositiivisuus koskee vain isoja naisia. Pienet eivät saa olla rauhassa pieniä ja laihoja vaan heitä voi huoletta arvostella. Odottakaapa kun isosta naisesta puhuu arvostelevaan sävyyn niin johan ovat kaikki kimpussa.
Tämä on totta. Pieniä naisia tässäkin ketjussa sanotaan lapsiksi ja puhutaan ”onhan se alentavaa kun vaatteet raahaa maata perässä”?! Miksi se on alentavaa. En ymmärrä. Eihän kukaan mitään pituudelleen voi. Läskeilleen kylläkin voi.
Eräillä lyhyillä tai pitkillä naisilla joilla on pienet rinnat on kuitenkin leveä lantio. Pienet rinnat ei häiritse lainkaan jos on leveä lantio ja kapea vyötärö. Eiköhän kaikki kroppatyypit löydä ottajansa.
Nyt en ymmärrä?
Eikös 174cm mies olisi silmien tasolla?
Iso mieshän joutuu katselemaan sinua alaspäin?