Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viettää 40v juhlat kun ei ole yhtään ystäviä?

Vierailija
25.04.2013 |

On vain mies ja 5v lapsi sekä anoppi ja appiukko. Miten te viettäisitte?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lapsen ja miehen ja lähtisin jonnekin reissuun. Itsellä nyt on ystäviä ja silti vietin omat nelikymppiseni Egyptissä.

Vierailija
2/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla jäi 30v juhlat just tuon takia viettämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin kaikki syömään kaupungin kivoimpaan/hienoimpaan/mielenkiintoisimpaan ravintolaan.

Vierailija
4/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin reissuun

Vierailija
5/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaan mentiin ravintolaan syömään lasteni ja äitini kanssa, meillä oli oikein mukavaa, jopa käytöshäiriöinen kuopukseni osasi kerrankin näyttää parastaan :) harvinaista herkkua.

Vierailija
6/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla. Hitsi olis pitänyt tehdä niin, mulla kun ei ole ketään.

Vierailija
7/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissuun ei voi lähteä rahan puutteen ja miehen töiden takia,pitää kai mennä porukalla ravintolaan.

Vierailija
8/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdettiin Malesiaan 3vkoks koko perhe. Tosin juhlatkin pidin sitten seuraavana kesänä, mutta minusta matka on upee tapa juhlia.

Vierailija
9/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En ole viettänyt mitään syntymäpäiväjuhlia koska ei ole ketään ketä niihin kutsuisi. Matkalle voi vaikka lähteä tai mennä hemmottelulomalle kylpylään jos jotain kaipaa. Mä olen ollut vain kotona ja juopotellut.

Vierailija
10/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että sinulla on mies ja lapsi ja appivanhemmat. Minut oli kaksi viikkoa ennen 40vpäivää mies jättänyt, 20v yhdessä olon jälkeen, oikeasti en edes muista mitä tein tuona päivänä, ainakin itkin silmät päästäni niinkuin 2vk ennen ja 2kk päivän jälkeen.

En ole edes ajatellut koko päivää mutta nyt kun kysyit miten juhlia tuli mieleen.

Eli vietä hauska syntymäpäivä ja iloitse niistä ihmisistä, jotka ovat lähelläsi.

Vierailija
11/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 11:47"]

Me lähdettiin Malesiaan 3vkoks koko perhe. Tosin juhlatkin pidin sitten seuraavana kesänä, mutta minusta matka on upee tapa juhlia.

[/quote]

niin mutta kun ei ole rahaa.ap

Vierailija
12/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella ihmisellä ei ole yhtään ystävää? Missä on lasten kummit, sukulaiset, opsikelukaverit jne?

Vierailija
13/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää koko porukka johonkin reissuun! :) tai jos budjetti ei anna myöden, niin johonkin kivaan ravintolaan. Ja jossain kohtaa pientä aikuisten hemmottelua ja lapsen appivanhemmille ja vietätte miehen kanssa ihanan hemmotteluviikonlopun kahden kesken jossain.

Vierailija
14/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietin nelikymppiseni Pariisissa Louvressa taidetta katsellen, puistokahvilassa pienellä porukalla seurustellen. Mukana oli oma perhe ja sisko miehensä kanssa ja puistiokahville seuraan liittyi vielä tuttu perhe. Illalla syötiin vielä hyvin. Ihana synttäripäivä kaikenkaikkiaan, juuri sellainen kuin toivoinkin.

Vierailija
15/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rahaa eika ystavia. Joudun viettamaan syntymapaivaa taalla vauvan saitilla.

Vierailija
16/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-synttärit olisikin loistava idea! Kaveriton ihminen kutsuisi porukan johonkin valitsemaansa paikkaan ja lähistöllä olevat av:laiset tulisivat kekkereihin. Sit olis tietysti aika tylsää jos kukaan ei tulisikaan...

Vierailija
17/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä, mutta en juhlinut nelkymppisiä.Ei siinä mitään juhlittavaa ole.

Vaihtoehtoinen toiminta malli isoille juhlille olisi itsensä hemmottelu. Kokovartalohieronta, kasvohoito ja muut tsydeemit. Minä itse päivä.

Vierailija
18/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin vaikka perheen kesken syömässä.

En ole viettänyt synttäreitä kuin varmaan viimeksi 12 vuotiaana, siis sellaisia joihin kutsutaan vieraita, eli edellisistä synttäreistä on 30 vuotta.

Vierailija
19/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 11:43"]

On vain mies ja 5v lapsi sekä anoppi ja appiukko. Miten te viettäisitte?

[/quote]

Dumppaa noi päiväksi ja tee jotain kivaa!

Vierailija
20/61 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietätte viikonlopun kylpylässä. Pyydät vanhemmiltasi lahjaksi kylpyläreissun niin että teidän tarttis maksaa vaan sun miehen ja lapsen osuus.. Polskitte altaissa ja käytte syömässä hyvin ja osallistutte kaikkeen kivaan aktiviteettiin mitä siellä voi tehdä. Ja otatte vielä isovanhemmat mukaan niin hoitavat lasta ja käytte miehen kanssa yömyssyillä baarissa ja vähän tanssimassa.