Miten viettää 40v juhlat kun ei ole yhtään ystäviä?
On vain mies ja 5v lapsi sekä anoppi ja appiukko. Miten te viettäisitte?
Kommentit (61)
No mulla jäi 30v juhlat just tuon takia viettämättä.
Veisin kaikki syömään kaupungin kivoimpaan/hienoimpaan/mielenkiintoisimpaan ravintolaan.
Me vaan mentiin ravintolaan syömään lasteni ja äitini kanssa, meillä oli oikein mukavaa, jopa käytöshäiriöinen kuopukseni osasi kerrankin näyttää parastaan :) harvinaista herkkua.
Av:lla. Hitsi olis pitänyt tehdä niin, mulla kun ei ole ketään.
Reissuun ei voi lähteä rahan puutteen ja miehen töiden takia,pitää kai mennä porukalla ravintolaan.
Me lähdettiin Malesiaan 3vkoks koko perhe. Tosin juhlatkin pidin sitten seuraavana kesänä, mutta minusta matka on upee tapa juhlia.
En mitenkään. En ole viettänyt mitään syntymäpäiväjuhlia koska ei ole ketään ketä niihin kutsuisi. Matkalle voi vaikka lähteä tai mennä hemmottelulomalle kylpylään jos jotain kaipaa. Mä olen ollut vain kotona ja juopotellut.
ihanaa että sinulla on mies ja lapsi ja appivanhemmat. Minut oli kaksi viikkoa ennen 40vpäivää mies jättänyt, 20v yhdessä olon jälkeen, oikeasti en edes muista mitä tein tuona päivänä, ainakin itkin silmät päästäni niinkuin 2vk ennen ja 2kk päivän jälkeen.
En ole edes ajatellut koko päivää mutta nyt kun kysyit miten juhlia tuli mieleen.
Eli vietä hauska syntymäpäivä ja iloitse niistä ihmisistä, jotka ovat lähelläsi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 11:47"]
Me lähdettiin Malesiaan 3vkoks koko perhe. Tosin juhlatkin pidin sitten seuraavana kesänä, mutta minusta matka on upee tapa juhlia.
[/quote]
niin mutta kun ei ole rahaa.ap
Millaisella ihmisellä ei ole yhtään ystävää? Missä on lasten kummit, sukulaiset, opsikelukaverit jne?
Lähtekää koko porukka johonkin reissuun! :) tai jos budjetti ei anna myöden, niin johonkin kivaan ravintolaan. Ja jossain kohtaa pientä aikuisten hemmottelua ja lapsen appivanhemmille ja vietätte miehen kanssa ihanan hemmotteluviikonlopun kahden kesken jossain.
Mä vietin nelikymppiseni Pariisissa Louvressa taidetta katsellen, puistokahvilassa pienellä porukalla seurustellen. Mukana oli oma perhe ja sisko miehensä kanssa ja puistiokahville seuraan liittyi vielä tuttu perhe. Illalla syötiin vielä hyvin. Ihana synttäripäivä kaikenkaikkiaan, juuri sellainen kuin toivoinkin.
Minulla ei ole rahaa eika ystavia. Joudun viettamaan syntymapaivaa taalla vauvan saitilla.
Av-synttärit olisikin loistava idea! Kaveriton ihminen kutsuisi porukan johonkin valitsemaansa paikkaan ja lähistöllä olevat av:laiset tulisivat kekkereihin. Sit olis tietysti aika tylsää jos kukaan ei tulisikaan...
Minulla on ystäviä, mutta en juhlinut nelkymppisiä.Ei siinä mitään juhlittavaa ole.
Vaihtoehtoinen toiminta malli isoille juhlille olisi itsensä hemmottelu. Kokovartalohieronta, kasvohoito ja muut tsydeemit. Minä itse päivä.
Kävisin vaikka perheen kesken syömässä.
En ole viettänyt synttäreitä kuin varmaan viimeksi 12 vuotiaana, siis sellaisia joihin kutsutaan vieraita, eli edellisistä synttäreistä on 30 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 11:43"]
On vain mies ja 5v lapsi sekä anoppi ja appiukko. Miten te viettäisitte?
[/quote]
Dumppaa noi päiväksi ja tee jotain kivaa!
Vietätte viikonlopun kylpylässä. Pyydät vanhemmiltasi lahjaksi kylpyläreissun niin että teidän tarttis maksaa vaan sun miehen ja lapsen osuus.. Polskitte altaissa ja käytte syömässä hyvin ja osallistutte kaikkeen kivaan aktiviteettiin mitä siellä voi tehdä. Ja otatte vielä isovanhemmat mukaan niin hoitavat lasta ja käytte miehen kanssa yömyssyillä baarissa ja vähän tanssimassa.
Ottaisin lapsen ja miehen ja lähtisin jonnekin reissuun. Itsellä nyt on ystäviä ja silti vietin omat nelikymppiseni Egyptissä.