Mitä kaikkia tukia minun kannattaa hakea että saan noin 2000€ tai enemmän kuussa käteen?
Ohjeita kaipailisin, työnteko ei enää kiinnosta. En viitsi täyttää kaikkia mahdollisia lomakkeita joten saisiko jonkun listan. 2000 on siis aikalailla minimi.
Kommentit (16)
Työpaikkahakemuksia täyttelemällä sekä tarjotut työpaikat täyttämällä ja käyttämällä saatat jossain vaiheessa saada enemmän kuin 2000.
Siihen tarvitsee lapsia. Kun on riittävän monta, saat kotihoidontukea, lapsilisää ja asumistukea reilusti. Voit sitten hakea myös harkinnanvaraista virkistysrahaa esim linnanmäelle. Valitettavasti köyhille tarjotut jopa viikon kylpylälomat taidettiin juuri lopettaa.
Ylempänä joku hyvin muistutti vammaistuesta. Koita saada lapsillesi joku diagnoosi!
jos sinulla on vaalea iho, joka rajaa saamiesi tukien määrää on helpointa tehdä pari kakaraa ja muuttaa vuokralle yh:na. sitten saat kelasta 2400e nettona tukia, eikä tarvitse tehdä päivääkään töitä.
Jaksaisitko ihan itse nähdä vaivaa ja mennä kelan sivuille?
Vierailija kirjoitti:
Hankkiutua yksinhuoltajaksi.
se on kyllä hyvä bisnes. kotonamakaamisesta maksetaan enemmän kuin työssäkäymisestä.
Maatalous- sekä yritystuet ovat parhaiten tuottavia.
Vierailija kirjoitti:
Ylempänä joku hyvin muistutti vammaistuesta. Koita saada lapsillesi joku diagnoosi!
kaikki mammat hakevat nykyään kasvattamattimille kakaroilleen adhd tai nepsy-diagnoosin. ilmeisesti siitä saa jotain rahaa tai ainakin hyvän tekosyyn kakaran kasvatuksen puutteesta johtuvalle huonolle käytökselle
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitko ihan itse nähdä vaivaa ja mennä kelan sivuille?
jos en olisi näin laiska ja saamaton, niin sittenhän voisin yhtä hyvin mennä vaikka töihin.
No nämä nyt ainakin alkuu, taitaa kyllä mennä reilusti yli 2 tonnin mutta ei kai se haittaa?
Työmarkkinatuki
Yksinhuoltajakorotus
Asumistuki
Toimeentulotuki
Hoitoraha
Hoitolisä
Kuntalisä
Elatustuki
Lapsilisät
Vanhempainpäiväraha
Kotihoidon tuki
Yksittäisen hoidon tuki
Työttömyystuki
Ansiosidonnainen päiväraha
Ansiopäiväraha
Kotoutumisraha
Kotoutumistuki
Vastaanottoraha
Käyttöraha
Vammaistuki
Tee ensin kymmenkunta mukulaa niin lapsilisillä pääset alkuun. Kotihoidontuki ym.