Petin miestäni hänen eksänsä kanssa.
En kaipaa moraalisaarnaa, niin vain kävi. Morkkis on ihan helvetillinen.
Ollaan meidän suhteen aikana oltu paljon tekemisissä heidän yhteisten lastensa vuoksi ja meistä tuli vuosien mittaan ystävykset. Viimeisen pari kuukautta ainakin itselläni on ollut syvempiä tunteita miehen eksää kohtaan, ja nyt sitten viime viikonloppuna useamman viinilasillisen jälkeen tilanne eskaloitui niin että tein aloitteen joka johti tähän tilanteeseen.
En etsi syitä muualta, syy on pelkästään minun mutta mitä ihmettä minun pitäisi tehdä.
Miehelle kerroin jo, hän ei edes uskonut vaan nauroi että niin varmaan.
Olen ihan toivottoman ihastunut tuohon naiseen ja oloni on hirveä.
Hän laittaa minulle viestiä jossa kysyy tarkoittiko meidän yhteinen yö jotain ja mitä hittoa tapahtuu jos vastaan rehellisesti? Että kyllä. Minulla on tunteita sinua kohtaan.
Mitä hittoa mun pitäisi tehdä. Kuunnella järkeä vai sydäntä? Miten lapset? "Tiina" oli ensin isin tyttöystävä ja nyt äidin? Jeesus minkä sotkun olen aiheuttanut
Kommentit (34)
Erilainen provo tällä kertaa. Mutta lopeta suhteesi mieheen kun ei tunteikaan ole. Hieman ihmettelen jos mies ei ota tosissaan. Se keskustelu loppui vaan siihen vao?
Ihana kesätarina. Tietenkin kerrot nyt naiselle, että sinullakin on tunteita. <3
No joo, mä petin joskus exääni hänen siskonsa kanssa.
Älä turhaan morkkistele, noita nyt sattuu ja tapahtuu. Onhan mieheskin sua pettänyt ja täysin tietoisesti. Maksullisiin naisiin nyt tuskin "vahingossa" päätynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lasten hyvinvointi kiinnostaa, he ovat minulle ihan älyttömän rakkaita. Ilman heitä en olisi tässä nykyisessä suhteessakaan enää.
Vanhempien välejä en sen enempää varmaan voi pilata, he kun eivät ole puhuneet toisilleen yli 10 vuoteen kuin huutamalla solvauksia.
En voi tunteilleni mitään. Teoilleni toki olisi pitänyt voida mutta äääääh. Olen niiiiin ihastunut että sydän hajoaa.
-Ap
Niin, siis onko sulla ja miehellä myös yhteisiä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lasten hyvinvointi kiinnostaa, he ovat minulle ihan älyttömän rakkaita. Ilman heitä en olisi tässä nykyisessä suhteessakaan enää.
Vanhempien välejä en sen enempää varmaan voi pilata, he kun eivät ole puhuneet toisilleen yli 10 vuoteen kuin huutamalla solvauksia.
En voi tunteilleni mitään. Teoilleni toki olisi pitänyt voida mutta äääääh. Olen niiiiin ihastunut että sydän hajoaa.
-Ap
Siis oo tollu paljon tekemisissä (aloituksessa ) tuon miehen exän kanssa koska ällä ja miehellä yhteisiä lapsia. Tämä yhteydenpito*/tekemisissä olo on kuitenkin ollut vain solvauksien huutamista? Ja sinä oot siinä vieressä kuunnellut ja ehkäpä osallistunutkin? aika jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApSiis oo tollu paljon tekemisissä (aloituksessa ) tuon miehen exän kanssa koska ällä ja miehellä yhteisiä lapsia. Tämä yhteydenpito*/tekemisissä olo on kuitenkin ollut vain solvauksien huutamista? Ja sinä oot siinä vieressä kuunnellut ja ehkäpä osallistunutkin? aika jännä.
No ollut tietenkin sinä yhtenä järkevänä aikuisena ja ”viestinviejänä” tilanteessa, jossa loput osapuolet riitelee. Kyllä näitäkin on nähty, että exät eivät siedä toisiaan silmissäänkään, ja lasten asiat kerrotaan/hoidetaan välikäden kautta.
Muuta nyt alkuun pois sieltä Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele sydäntä. Jos olet noin palavasti ihastunut siihen naiseen niin sä elät vaan kerran. Ja itseäsi varten. Anna mennä.
Joopa joo. Tässäkin oikein fiksu kommentti. Älä vaan ala hölmöilemään. Vai tapahtuiko tämä Porvoossa?
Naisten suhteet toisten naisten kanssa yleistyvät yhä enemmän ja enemmän. Naiset ovat nykyään koulutetumpia, kunnianhimoisempia ja itsenäisempiä kuin ennen ja ovat vaativampia kumppaninsa suhteen. Miestä kun ei nykyään tarvita edes lasten tekoon. Naisten kanssa henkinen yhteys löytyy paremmin, ja seksikin on tutkitusti parempaa.
Tiedät jo mikä on oikein ja mikä on väärin, toisaalta tiedät myös mitä haluat. Ongelmasi on että nämä on ristiriidassa keskenään.
Ehkä parasta olisi erota nyxästä, jos suhde on muutenkin heikoissa kantimissa. Mutta: ole varovainen! Olet ensimmäisen kerran vuosiin ihastunut johonkuhun, jopa mennyt sänkyyn. Totta kai se kolahtaa ja kovaa. Ehkä olisi hyvä keskustella tuon naisen kanssa. Jos päädytte suhteeseen, älkää ihan heti tehkö siitä julkista myös lapsille. Jos suhde loppuisi lyhyeen, olisi niin nopeissa muutoksissa lapsille vähän liikaa sulateltavaa.
Jospa tuo yksi p*rnofantasioitaan joka väliin huuteleva voisi poistua ketjusta vaikka pumppaamaan barbaraansa. Mode?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApSiis oo tollu paljon tekemisissä (aloituksessa ) tuon miehen exän kanssa koska ällä ja miehellä yhteisiä lapsia. Tämä yhteydenpito*/tekemisissä olo on kuitenkin ollut vain solvauksien huutamista? Ja sinä oot siinä vieressä kuunnellut ja ehkäpä osallistunutkin? aika jännä.
Niin, minä olen ollut paljon tekemisissä, meidän välillä ei ole ollut huutoja ja solvauksia. Mut jatka toki tahallaan väärinymmärtämistä.
Sama, mutta voisin kyllä panna sitten molempia samalla.