mies jätti kun kielsin yhteydenpidon eksään
olenko liian tiukka? miehellä on entinen naisystävä, jonka kanssa piti yhteyttä. mua alkoi ärsyttää tilanne, koska heillä ei ole yhteisiä lapsia tai muuta syytä pitää yhteyttä ja kun kyseenalaistin asian, mies suuttui ja sanoi, että haluaa miettiä suhdettamme. en ole kuullut miehestä nyt muutamaan päivään. mun mielestä ei hoi saada kaikkea ja en ymmärrä, miksi joku entinen, ei edes kovin vakava suhde on noin tärkeä vielä, että täytyy pitää yhteyttä.
Kommentit (88)
No, mulle ei tulis mieleenkään kieltää miestä pitämästä yhteyttä johonkin ihmiseen, kauhea ajatuskin, että sanelisimme toisillemme, kenen kanssa saa ja kenen kanssa ei saa olla tekemisissä.
Vaikka tilanne olisi sekin, että miehellä olisi jotakin säpinää, miksi se kieltämällä muuttuisi? Kyllähän miehen pitää olla minun kanssani siksi, että haluaa olla. Jos mies haluaa olla jonkun muun kanssa, saa mennäkin, en minä sellaista miestä tarvitse.
no niinpä juuri: en voi todellakaan miestä kieltää tai vahtia, mutta kerroin, että jos meno on tuollaista niin saa pitää yhteyksiään vapaasti, mutta minä poistun kuviosta sitä seuraamasta.
siitä mies sitten suuttui pahemman kerran ja on ilmeisesti tullut siihen tulokseen että eksät menee mun ohi.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:31"]
no niinpä juuri: en voi todellakaan miestä kieltää tai vahtia, mutta kerroin, että jos meno on tuollaista niin saa pitää yhteyksiään vapaasti, mutta minä poistun kuviosta sitä seuraamasta.
siitä mies sitten suuttui pahemman kerran ja on ilmeisesti tullut siihen tulokseen että eksät menee mun ohi.
t. ap
[/quote]
Itsehän sanoit poistuvasi kuvioista???
Siis kielsit vai kyseenalaistit? Jos suoraan kielsit niin tottakai mies suuttuu kun yrität rajoittaa hänen elämäänsä, mutta jos vain kyseenalaistit tilanteen ja ilmaisit omat tunteesi asiasta niin ehkä miehen suuttumus kertoo jotain exä-ystävyyden viattomuudesta... Kieltää ei kannata koskaan, tuskin itsekään pitäisit siitö että mies sanelisi sinulle kenen kanssa saat olla tekemisissä ym.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:31"]
t. ap
[/quote]
Sinä annoit vaihtoehdot ja mies valitsi.
kerroin, että en ymmärrä noita juttuja kovin hyvin ja että en tiedä mitä tollasesta yhetydenpidosta pitäisi ajatella. aiemmin olen jo sanonut, että kaikkea ei voi saada ja on syytä keskittyä nykyhetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että kyseenalaistit. Mä en ainakaan katselisi tilannetta, jossa mies ei osaa erota. Helkkari sentään.
Anteeksi nyt vaan, mutta mun mielestä eksän pitäisi olla eksä syystä. Ei siinä mitään että jos satutaan tapaamaan niin voidaan vaihtaa kuulumisia. Mutta että ehdoin tahdoin varaa kalenteristaan aikaa ihmiselle, jonka kanssa on eronnut!
Järjestetäänhän niitä luokkakokouksiakin...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:21"]
Mä en kyllä näe mitään syytä pitää exään yhteyttä varsinkaan, kun meillä ei ole lapsia. Mun ex on ex syystä.
[/quote]
No mulla ainakin on ex, jota en halua nähdä ja josta en halua kuullä yhtään mitään yhtään koskaan. Ja sitten on ex, jonka kanssa ei todellakaan tarvinnut katkaista välejä suhteen romututtua, koska alun alkaenkin olisi ollut fiksuinta olla hänen kanssaan vain ystävä yrittämättä sotkea siihen mitään romanttista.