Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies jätti kun kielsin yhteydenpidon eksään

Vierailija
23.04.2013 |

olenko liian tiukka? miehellä on entinen naisystävä, jonka kanssa piti yhteyttä. mua alkoi ärsyttää tilanne, koska heillä ei ole yhteisiä lapsia tai muuta syytä pitää yhteyttä ja kun kyseenalaistin asian, mies suuttui ja sanoi, että haluaa miettiä suhdettamme. en ole kuullut miehestä nyt muutamaan päivään. mun mielestä ei hoi saada kaikkea ja en ymmärrä, miksi joku entinen, ei edes kovin vakava suhde on noin tärkeä vielä, että täytyy pitää yhteyttä. 

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se on kiristystä ja uhkailua, jos kertoo, ettei ymmärrä jotain yhteydenpitoa ja koska se aiheuttaa huonoja fiiliksiä, on parempi siirtyä suosiolla sivuun ja jättää mies pitämään yhteyksiään? eikö mies ole itsekäs, kun ei halua tehdä kuin omalla tavallaan ja pistää jonkun eksän mun edelle?

Vierailija
22/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 17:16"]

ei se nyt mitään elämän muokkaamista ole, jos jonkun eksän tiputtaa tuttavapiiristään. miehellä ei ole tämän naisen kanssa yhteisiä lapsia tai mutään ja suhde on ollut aika häilyvää laatua. eivät asu lähellä toisiaan, joten mistään satunnaisista törmäämisistä ei ole kyse. 

jokaisella on nouta satunnaisia tuttavuuksia, selvä se, mutta ei mulle ainakaan niihin yhteydenpito ole ensimmäisenä uuden suhteen alkaessa mielessä. mutta tänne avautuminen on saanut nyt ymmärtämään, että kyse on ihmisten välisitä eroista, joillekin tuollaiset yhteydet on tärkeitä, joillekin ei. pysyn mieluummin niiden seurassa, jotka elävät tätä hetkeä.

[/quote]

Unohda nyt se ex. Mies voi ahdistua ihan vaan siitä, että sinä ylipäätään kiellät häntä tekemästä jotain ja uhkailet erolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 17:20"]

miten se on kiristystä ja uhkailua, jos kertoo, ettei ymmärrä jotain yhteydenpitoa ja koska se aiheuttaa huonoja fiiliksiä, on parempi siirtyä suosiolla sivuun ja jättää mies pitämään yhteyksiään? eikö mies ole itsekäs, kun ei halua tehdä kuin omalla tavallaan ja pistää jonkun eksän mun edelle?

[/quote]

Sinä lähdit suhteesta, kun sinua ei toteltu. Oma päätöksesi.

Vierailija
24/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisiko lisää miesten näkemyksiä tähän, pliis? epäilen, että naiset on tässä suhteessa sinisilmäisiä, miesten kiinnostukset eksiin loppuu kuin seinään, kun tarpeeksi kiinnostava uusi nainen astuu kuvioon.

Vierailija
25/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 17:30"]

saisiko lisää miesten näkemyksiä tähän, pliis? epäilen, että naiset on tässä suhteessa sinisilmäisiä, miesten kiinnostukset eksiin loppuu kuin seinään, kun tarpeeksi kiinnostava uusi nainen astuu kuvioon.

[/quote]

No tuon logiikan mukaan sinä et ollut tarpeeksi kiinnostava.

Vierailija
26/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaikkea ei voi saada, se koskee myös sinua. Et voi määräillä miestä mielesi mukaan ja päättää hänen elämästään ja kavereistaan. Hänellä on oikeus itse valita kenen kanssa pitää yhteyttä, jos se sinulle ei käy niin etsi sellainen mies joka ei exän kanssa viestittele. 

Mies on fiksu ja tajusi mikä määräilijä olet, sitä ei huvita elellä tuollaisen mustasukkaisen komentelijan kanssa. Parempi näin, molemmille.

Vierailija
27/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nimenomaan sanoin miehellekin, että jos olisin tarpeeksi kiinnostav, niin mies ehkä hyvästä syystä olisi yhteydessä eksäänsä mutta tuskin sitä mulle kertoisi ja jatkaisi yhteydenpitoa muuten.my case

Vierailija
28/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis i rest my case. 

Vierailija
29/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin ja hauskaa miten av:t täällä ryhmittäytyy tiukaksi rintamaksi miehen puolelle. ilmeisesti omat puolisonne viestittelevät eksilleen oikealta ja vasemmalta ja se ei teitä haittaa? 

Vierailija
30/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää vieläkin silloin tällöin yhteyksiä exään. Heillä ei lapsia, mutta olivat yhdessä liki 10v. Me oltu yhdessä reilut 10v. ja kolme lasta. Mua ei haittaa tuo yhteydenpito yhtään, exälläkin on muuten uusi mies ja lapsia. Ne on kavereita ja välillä kyselevät kuulumisia, kumpikaan ei haikaile toista takaisin vaan on tyytyväinen nykyiseen elämään ja kumppaniin. Ei tulis mieleenkään alkaa latelemaan vaatimuksia ja uhkauksia aikuiselle ihmiselle.

Vierailija
31/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 17:39"]

ai niin ja hauskaa miten av:t täällä ryhmittäytyy tiukaksi rintamaksi miehen puolelle. ilmeisesti omat puolisonne viestittelevät eksilleen oikealta ja vasemmalta ja se ei teitä haittaa? 

[/quote]

No, minä en ainakaan asettunut miehen puolelle, vaan manipulointia vastaan. Erolla uhkailu on sairaan suhteen merkki, minä hankkiutuisin sellaisesta pikimmiten eroon.

Vierailija
32/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 18:20"]

[/quote]

No, minä en ainakaan asettunut miehen puolelle, vaan manipulointia vastaan. Erolla uhkailu on sairaan suhteen merkki, minä hankkiutuisin sellaisesta pikimmiten eroon.

[/quote]

kuka on manipuloinut ja uhkaillut? mies tekee jotain, reagoin siihen ja se on yhtäkkiä manipulointia? ehkä mies kertoi eksästä, koska halusi tehdä mut mustasukkaiseksi, ehkä mies pitää jotain hoitoa varalla, jos tekisi mieli olla jonkun muun kanssa, ehkä mies ei ole päässyt yli tästä eksästään? ei tule nämä vaihtoehdot mieleen, ainoastaan se, että mulla on joku määräilyn halu?

t. ap

Vierailija
33/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on ap noin erilaiset näkökulmat tähän asiaan miehen kanssa, niin miksi turhaan yrittää pitää kiinni suhteesta? Kyllä on olemassa paljon ihmisiä, jotka jakavat sinun näkemyksesi siitä, että eksään ei saa pitää yhteyttä, joten ehkä sinulle sopisi paremmin joku heistä? Ja olisiko mielestäsi ollut parempi, että mies pitäisi yhteyttä eksään eikä kertoisi sinulle ollenkaan...

Vierailija
34/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 18:20"]

[/quote]

[/quote]

kuka on manipuloinut ja uhkaillut? mies tekee jotain, reagoin siihen ja se on yhtäkkiä manipulointia? ehkä mies kertoi eksästä, koska halusi tehdä mut mustasukkaiseksi, ehkä mies pitää jotain hoitoa varalla, jos tekisi mieli olla jonkun muun kanssa, ehkä mies ei ole päässyt yli tästä eksästään? ei tule nämä vaihtoehdot mieleen, ainoastaan se, että mulla on joku määräilyn halu?

t. ap

[/quote]

No mitä muuta tämä on kuin erolla uhkailua ja manipulointia:

"no niinpä juuri: en voi todellakaan miestä kieltää tai vahtia, mutta kerroin, että jos meno on tuollaista niin saa pitää yhteyksiään vapaasti, mutta minä poistun kuviosta sitä seuraamasta. 

siitä mies sitten suuttui pahemman kerran ja on ilmeisesti tullut siihen tulokseen että eksät menee mun ohi. 

t. ap"

Jos se ei ollut manipulointia, olisit jättänyt miehen taaksesi, kun kerran sanoit poistuvasi kuviosta, ja se olisi siinä. Sen sijaan kirjoittelet täällä ja ilmeisesti odotat myötätuntoa tai jotakin, ja vatvot suhdettasi.

Vierailija
35/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miksi pitä ex-naiseen tai mieheen yhteyttä? Jos ei ole yhteisiä lapsia? Vaikka ei riidoissa oltaiskaan niin se miehen ja naisen välinen ystävyys on aika häilyvää varsinkin jos on yhteinen menneisyys. Miksi ottaa edes sellaista riskiä että vanha suola alkaa janottamaan? Ei sitä nyt tarvii vihata ketään ja voi moikata mutta ei mitää kahvitteluja tai soittamisia. Eksät on eksiä jostain syystä kuitenkin mutta jos taustalla on romanttisia tunteita niin.....ei.

Miehen ja naisen platoninen suhde on mahdollinen- jos se on ollut NIIN AINA.

Vierailija
36/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naisystävä on eri asia kuin naispuoleinen ystävä. Ymmärrän siis sinua ap.

Vierailija
37/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen eksän kanssa haluttaisiin edelleen olla suhteessa niin eihän se mikään eksä olisi!

Vierailija
38/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ihmetellä miten lapsellista porukkaa täällä on. Ollaan niin riidoissa exien kanssa ettei mitään yhteyttä saisi pitää, ja suututaan jos joku onkin väleissä exänsä kanssa. Ettekö te aikuiset ihmiset pysty eroamaan järkevästi ja olemaan tekemisissä nykyisten puolisoiden exien kanssa? Mitä ihmeen riitelemistä ja melskaamisen aihetta siinä on?

Kai sitä nyt exän asiat voi vähän kiinnostaa jos on yhteinen menneisyys ja on sentään sitä joskus rakastanut. Ei mua ainakaan yhtään häiritse että miehellä on entisiä tyttöystäviä, päinvastoin mua kiinnostaa minkälaisia ne on, ja olen ystävystynytkin joidenkin niiden kanssa. Samoin ex-mieheni on meidän yhteinen kaveri tätä nykyä.

Vierailija
39/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiselle ihmiselle voi sanoa kenen kanssa se saa leikkiä ja kenen ei. Jos kyseessä ei ole mitään rakkaus- tai seksisuhdetta niin ei toiselta voi alkaa kieltää yhteydenpitoa johonkin kolmanteen osapuoleen.

Hyvä että jätti tässä vaiheessa kun ette ilmeisesti asu yhdessä? Ei siitä mitään olisi tullut.

Vierailija
40/88 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsin...joopa joo.. aikuinen ei voi kieltää toista aikuista tapaamasta ketä haluaa...