Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Vappusuunnitelmat?

Vierailija
23.04.2013 |

Mitä aiotte vappuaattona tehdä?

Kertokaa vielä ikänne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v nainen.

töissä klo 20 asti.

eipä muita suunnitelmia.

Vierailija
2/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyossa kaduilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erikoista, vappua ei täällä juhlita kuten Suomessa.

t. ulkosuomalainen

Vierailija
4/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattoa emme juhli (paitsi kuoharipullon voisi miehen kanssa kaksin avata). Vappupäivänä menemme kaupungille munkille ja simalle ja ihmettelemään ihmispaljoutta ja tuulettamaan pölyt ylioppilaslakeista ;)

Jos ois oikein lämmin ilma niin piknik ois ihana, täällä pohjoisessa vaan harvoin on niin lämmintä, että viluinen akka selviää siitä tai ainakaan ei nauti yhtään.

Vierailija
5/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään juhlimaan siskon perheen luo jo vappupäivän aamulla heti. Brunssia, samppanjaa, simaa, munkkeja, palloja, serpentiiniä, vappuhuiskoja, viirejä ym. normimeininkiä. Puoliltapäivin lopetellaan juhliminen ja mennään kotosalle ja laitetaan lapset 2v ja 4v päiväunille. Siskon perheessä on samanikäiset lapset, joten juhlimisaikataulut käy hyvin yksiin :) Mun ikä 35v.

Vierailija
6/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuomiokirkon portaille hengailemaan, sitten katsomaan Mantan lakitusta, sen jälkeen, vähän säästä riippuen, hengailua jossain keskustan puistossa ja siitä joihinkin vappubileisiin. Vappupäivänä tietty Ullikselle brunssille :)

Ikää 23 vuotta ja yliopisto-opiskelija siis olen ja sen mukaista Wappua vietän ;)

Vierailija
7/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lärvätsalo, go, go, go

50v.

Vierailija
8/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee vappuaattona työkavereittensa kanssa viihteelle ja minä jään yksikseni homehtumaan kotiin. Mukaan en mene koska olisin siellä ainut tuppautunut puoliso, joten ei kiitos. Tekisi mieli kyllä mennä itsekin, mutta kun ei oikein ole noita ystäviä. Toisella ystävistäni pienet lapset ja toinen asuu yli 100 km päässä. Nainen 37 v. 

Vierailija
9/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on niin tylsää, ei yhtään mitään suunnitelmia vapuksi, vaikka itselläni aattona syntymäpäivä:( Enpä olisi muutama vuosi sitten uskonut, miten kotiäidin vappu voi olla tylsä, kuin siskonmakkarakeitto! Toista se oli silloin ennen...*huokaus*... Tää on varmaan joku muutaman vuoden myöhässä tuleva kolmenkympin kriisi:/ Ikää siis 30 ja vähän päälle.

Vierailija
10/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mummolaan ja laivalle.
N35

Vierailija
11/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatto on amatöörien juhlapäivä, silloin ehkä vähän skumppaa kotona terassilla ja jotain hyvää sapuskaa.

Vappupäivän aamuna Ullanlinnanmäelle ystävien kanssa piknikille, vähän säästä riippuen: saattaa tulla pelkkä wappukävely (popliinitakissa ja yo-lakissa tietenkin) ja pienet skumpat jossain terassilla ja syöminen sitten joko jonkun kotona tai ravintolassa.

Ei pidä liikaa suunnitella, mutta jos aurinko paistaa niin ei ole Retuperän wpk:ta voittanutta ja Ylioppilaskunnan mieskuoroa varhaisena wappuaamuna!

45 on ikä ja samalla kaavalla on viimeiset 25 vuotta menty, joskus on ison mahan kanssa nautittu pelkkää simaa ja aikoinaan on ollut lapsoset rattaissa mukana, nyt ne ovat jo omissa bileissään ja mamma saa taas juhlia rauhassa.

Vierailija
12/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivomme munkkeja, koristelemme kodin, juomme simaa ja grillaamme.

Olen 30-v..

Vierailija
13/13 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän hetkiset suunnitelmat ovat tälläiset: ollaan perheen kesken ja aattona tehdään munkkeja, puhalletaan serpentiinejä, koristellaan koti, syödään herkkuja ja juodaan simaa. Vappupäivänä mennään sukulaisen synttäreille ja siellä menee valitettavasti koko päivä. Mä olen aina halunnut vappupicnikkiä tai -brunssia, mutta on niin läheinen sukulainen ettei olla kehdattu olla koskaan pois synttäreiltä.

37 v + mies ja kouluikäiset lapset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi