Ootteko koskaan syöny mahaanne täyteen pelkillä kasviksilla??
Ei siis mitään kerma/juusto kasviksia. Täs oon kohta puol kiloo porkkanoita järsiny, eikä tunnu missään
Kommentit (7)
siis tuoreilla ei kypsennetyillä... Ja mitkä kasvikset on täyttävimpiä vaikkapa sitten kypsennettyinä, jos ei perunaa lasketa.
Vierailija:
siis tuoreilla ei kypsennetyillä... Ja mitkä kasvikset on täyttävimpiä vaikkapa sitten kypsennettyinä, jos ei perunaa lasketa.
mutta pelkkää elävää ravintoa ei mun kupu kestä. syön ituja, linssejä, papuja, herneitä, kukka/parsa/yms. -kaaleja, pinaattia, kesäkurpitsaa, munakoisoa, soijaa jne.
Nyt syö viisi ateriaa päivässä, kunnon aamupalat ja kaikki. Ei mitään porkkanaa pelkästään.
Vierailija:
Vierailija:
siis tuoreilla ei kypsennetyillä... Ja mitkä kasvikset on täyttävimpiä vaikkapa sitten kypsennettyinä, jos ei perunaa lasketa.mutta pelkkää elävää ravintoa ei mun kupu kestä. syön ituja, linssejä, papuja, herneitä, kukka/parsa/yms. -kaaleja, pinaattia, kesäkurpitsaa, munakoisoa, soijaa jne.
Jotain kirjaa tms. jota kannattaisi katsastaa tai netti sivua. Näin helteillä ei ole liha maistunut juurikaan, muuta kuin leikkeleenä leivän päällä. Oon huomannut, että olen ollu paljon virkeämpi, kun en oo lihaa syönyt ja alkoi kiinnostaan josko suurimmaksi osaksi oisinkin kuiten kasvissyöjä :)
useastikin, esim. kerran söin 3 litraa mansikoita ja oli kyllä tosi täysi olo. Joskus olen syönyt myös tomaatteja tai mandariineja mahan pullolleen.
En siis tee tätä jatkuvasti ja muuten syön normaalisti mutta kyllä joskus varsinkin kesällä tulee vetästyä pelkkiä raakoja kasviksia koko päivä, vaikka herneitä, kirsikoita ja mansikoita
lähinnä lähi-idästä ja aasiasta, sekä afrikasta olen ottanut reseptit joita sovellan kasviskokkauksissani. lainaa kirjastosta kirjoja, kato mikä hyvä ja sit vaikka osta se ittelles. joissain kansalaisopistoissa myös vegekursseja. jos pk-seudulla, mee Ruohonjuureen pörräämään. ;)
nakkaan fetat ja kastikkeetkin pois ;)