Laitoin muijan koville: 10 kg pois kuun loppuun mennessä tai meikäpoika lähtee Pattikselle
Siinähän kärvistelee. En kyllä katso mitään ylipainoa, koska itse olen timmi jäbäli.
M26
Kommentit (59)
Naiselle tekisi hyvää päästä eroon miehestä joka on tuulen vietävä korsi ja haluaa käydä thaimaassa, ettei tule tuliaisia sieltä. Taisi olla provo.
Tää oli hyvä :D Huumoria perjantai-iltaan!
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä :D Huumoria perjantai-iltaan!
Naisten ylipaino on aina hyvä aihe perjantaisin. Mammat ottaa kierroksia ja mahaläskit loiskuu.
Vierailija kirjoitti:
Provoihin voisi laittaa vähän eritystä.
Tässä on ihan riittävästi eritystä, yritystä voisi sen sijaan olla enemmän.
Vaan vähä-älyinen sanoisi noin, oli trolli tai ei, koska 10 kg kuukaudessa on naurettavan paljon.
Miksi ap olet sitten alkujaan ”puolisosi” valinnut, jos ei enää kelpaa? Tosirakkautta mitataan näköjään kiloissa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap olet sitten alkujaan ”puolisosi” valinnut, jos ei enää kelpaa? Tosirakkautta mitataan näköjään kiloissa nykyään.
Eipä tuo akka miestään rakasta jos tolleen on päästänyt itsensä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä suomipojassa ole paljoa menetettävää. Itse olen vasta 20v nainen, mutta tajusin jo 17-vuotiaana, että en tule koskaan haluamaan suomalaista miestä ja kyse ei suinkaan ole siitä, ettenkö saisi suomalaista miestä, vaan siitä, että ne ovat äärettömän rumia ja ällöttäviä. Miehen pitää olla laiha ja pitkä ja suomipossut ovat siitä hyvin kaukana.
Onneksi Euroopasta voi suomalainen nainen valita kenet tahansa, olemme hyvin haluttua tavaraa missä tahansa muualla paitsi Suomessa, Virossa, Venäjällä tai skandinaavisissa maissa, joissa miehet ovat muutenkin rumia :)
Mitä menetettävää on sinussa? Oletko koskaan miettinyt sitä? Tuolla tavalla toisista puhut... Vaikka olisitkin itse superkaunotar (mitä syvästi epäilen), ei varmaan edes maailman upein ulkonäkö olisi tuollaisen karmivan käytöksen arvoista ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä suomipojassa ole paljoa menetettävää. Itse olen vasta 20v nainen, mutta tajusin jo 17-vuotiaana, että en tule koskaan haluamaan suomalaista miestä ja kyse ei suinkaan ole siitä, ettenkö saisi suomalaista miestä, vaan siitä, että ne ovat äärettömän rumia ja ällöttäviä. Miehen pitää olla laiha ja pitkä ja suomipossut ovat siitä hyvin kaukana.
Onneksi Euroopasta voi suomalainen nainen valita kenet tahansa, olemme hyvin haluttua tavaraa missä tahansa muualla paitsi Suomessa, Virossa, Venäjällä tai skandinaavisissa maissa, joissa miehet ovat muutenkin rumia :)
Hassua kuinka naisten peruste katsella "eurooppalaisia" (unohdetaan nyt että Suomi on osa Eurooppaa, maantieto ja yleissivistys eivät ole koskaan olleet haluan ulkomaille-naisten vahvuuksia) miehiä koska pituus.
Kuitenkin maissa jotka yleensä mainitaan esimerkkeinä, kuten Ranska ja Italia, miehet ovat lyhyempiä.
"Onneksi Euroopasta voi suomalainen nainen valita kenet tahansa"
Myytti joka liittynee lomamatkoilla helppoa seksiä kärttäviin rantapoikiin ja Tinder-feikkiprofiileihin.
Totta kai jos olet 20v, hoikka ja kaunis, valinnanvaraa on. Suurin osa suominaisista ei sovi tähän kuvaukseen. Sopii nimittäin katsoa millaisia naisia niissä maissa on; esimerkiksi naisellisuus ja hoikkuus ovat arvostettuja ominaisuuksia siellä päin. Tankkimainen keskivartalo ja topakka feminismi eivät niinkään.
Mutta kuten jo sanoinkin, yhdeksi yöksi komean miehen saa tavallinenkin nainen. Myös Suomessa. Jos ei nimittäin löydä pitkään hoikkaa ja komeaa miestä Suomesta - ei löydä ulkomailtakaan, ellei halua kuvioon jossa miehen motiivina on oleskelulupa ja rahalliset avustukset.
Eikö ap:ltä löytynyt muuta kovaa tarjottavaksi? Ymmärrettävästi vaimon kiinnostus lopahti samalla kun ap:n mieskuntokin.
mulla varmaan apinan äo tai jotain,mutta ainaku menee iso lihava mamma allit heiluen ohi niin aivoissa alkaa soimaan se "läskiä ja lotinaa..."
ja tuo soi päässä hyvin usein,varsinkin prismassa
Ai Pattayalle pikkulapsia pa nemaan?
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa Pattijoelle.
Tulin kirjoittamaan samaa XD
Jätä se kana.