Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin muijan koville: 10 kg pois kuun loppuun mennessä tai meikäpoika lähtee Pattikselle

Vierailija
03.07.2020 |

Siinähän kärvistelee. En kyllä katso mitään ylipainoa, koska itse olen timmi jäbäli.
M26

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä musiikkia matkatunnelmaa virittelemään sinulle:

Hyvä yleisö: Kari ja Karvattomat

Ja muijallesi treenibiisiksi lomasi ajaksi:

Saanko esitellä: Elastinen Sami

Vierailija
22/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaako naisesi tyyliin 300kg nyt, vai millä logiikalla kuvittelet noin ison painonpudotuksen kuukaudessa olevan realistisesti ja järkevästi saavutettavissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vähän vaikeata sun päästä sinne "Pattikselle." Thaimaan raja on suljettu Koronan vuoksi.

Vierailija
24/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painaako naisesi tyyliin 300kg nyt, vai millä logiikalla kuvittelet noin ison painonpudotuksen kuukaudessa olevan realistisesti ja järkevästi saavutettavissa?

Eva Wahlström juoksi säkissä. Muija pystyy samaan.

Ap

Vierailija
25/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja jää sinne.

Vierailija
26/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ja jää sinne.

Annoin sulle ALAnuolen.

AP

Vierailija
27/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäbäli ja muikkeli. On nämä nykynimitykset hauskoja. Mutta jäbälien ja muikkelien tekstit on tylsiä. Voisi edes vähän panostaa tähänkin plöräykseen, jota ei voi kutsua edes provoksi.

Vierailija
28/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vähän vaikeata sun päästä sinne "Pattikselle." Thaimaan raja on suljettu Koronan vuoksi.

Tai sitten ap tarkoitti jotain Suomessa olevaa paikkaa. Tyyliin Pataluodon ranta Joensuussa...🤔

Vierailija
29/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit lähteä thaikkuun mutta sun muijalla on varattu matka Gambiaan.

Vierailija
30/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä lähdet Pattikselle, muijalta lähtee 80-120 kiloa. Eiks kandeis? Kaikki voittaa.

Vierailija
31/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis tarkoitat jotain nesteiden poistoa jotta 10 kiloa tippuu? Mitähän järkeä tuossa on? Ei liene kovinkaan pysyvä tulos, saati sellaiseksi edes tarkoitettu?

Vierailija
32/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa tapauksessa minä lihottaisin itseni ainakin 10 kg varmistaakseni, että mies lähtee.

Vierailija
33/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä suomipojassa ole paljoa menetettävää. Itse olen vasta 20v nainen, mutta tajusin jo 17-vuotiaana, että en tule koskaan haluamaan suomalaista miestä ja kyse ei suinkaan ole siitä, ettenkö saisi suomalaista miestä, vaan siitä, että ne ovat äärettömän rumia ja ällöttäviä. Miehen pitää olla laiha ja pitkä ja suomipossut ovat siitä hyvin kaukana.

Onneksi Euroopasta voi suomalainen nainen valita kenet tahansa, olemme hyvin haluttua tavaraa missä tahansa muualla paitsi Suomessa, Virossa, Venäjällä tai skandinaavisissa maissa, joissa miehet ovat muutenkin rumia :)

En usko että me suomipojat sinussa myöskään mitään menetämme, vaikka yleensä suomalaiset naiset ovat upeita. Mutta tunnut olevan poikkeus.

Vierailija
34/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohenpyrstöön vai mihin siellä Pattijoella suuntaat?

Vierailija
35/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ap tarkoitti jotain Suomessa olevaa paikkaa. Tyyliin Pataluodon ranta Joensuussa...🤔

Pattijoelle. Pesismiehiä.

Vierailija
36/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyse oli realistisesta ja järkevästä painonpudotuksesta... Toki jollei se sinulla ollut edes ideana, niin miksi asettaa mitään ehtoja, kun voisit lähteä "pattikselle" samantien?

Vierailija
37/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti juu. Pataluodon uimaranta ei ole näemmä enää edes käytössä, koska Pielisjoen virtaukset ovat liian vaarallisia sillä kohtaa... Itse kyllä penskana vietin paljon aikaa sillä rannalla polskien. Uitiin muutamaan otteeseen siihen vastapäätä olevaan saareenkin ja takaisin.

Vierailija
38/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei niin kylla kirjoitustyyli kertoo paljon ihmisesta. Ei mitaan halua tehda minkaanlaista tuttavuutta enka yhtaan ihmettele etta se "rakkaus" pitaa joka paikassa ostaa rahalla.

Vierailija
39/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti juu. Pataluodon uimaranta ei ole näemmä enää edes käytössä, koska Pielisjoen virtaukset ovat liian vaarallisia sillä kohtaa... Itse kyllä penskana vietin paljon aikaa sillä rannalla polskien. Uitiin muutamaan otteeseen siihen vastapäätä olevaan saareenkin ja takaisin.

Mulla asuu eno Juukassa. Sanoi, että kuhat ovat syöneet Pielisen muikut..Eihän niihin vesiin kuha edes kuulu? Sääli, täällä Hämeessä muikut ovat tuontitavaraa, kuhia nyt saa rehevistä vesistä muutenkin.

Vierailija
40/59 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin ylipainosta kätevästi eroon. Sanovat avioeroksi.

Tuli heti niin ihanan kevyt olla...

N48