Laitoin muijan koville: 10 kg pois kuun loppuun mennessä tai meikäpoika lähtee Pattikselle
Siinähän kärvistelee. En kyllä katso mitään ylipainoa, koska itse olen timmi jäbäli.
M26
Kommentit (59)
Provoihin voisi laittaa vähän eritystä.
Siitä vaan. Pattiksellahan on jo valmiiksi niitä 35-kiloisia ladyboyta.
Selvä. Miksi päätit ilmoittaa tänne?
Nyt lähdet sinne pattikselle ja sanot muijalle että soittaa kun 10kg on sulanut!
Antaa vähän motivaatiota muijalle.
Eipä suomipojassa ole paljoa menetettävää. Itse olen vasta 20v nainen, mutta tajusin jo 17-vuotiaana, että en tule koskaan haluamaan suomalaista miestä ja kyse ei suinkaan ole siitä, ettenkö saisi suomalaista miestä, vaan siitä, että ne ovat äärettömän rumia ja ällöttäviä. Miehen pitää olla laiha ja pitkä ja suomipossut ovat siitä hyvin kaukana.
Onneksi Euroopasta voi suomalainen nainen valita kenet tahansa, olemme hyvin haluttua tavaraa missä tahansa muualla paitsi Suomessa, Virossa, Venäjällä tai skandinaavisissa maissa, joissa miehet ovat muutenkin rumia :)
Taitaa "muija" pistää useampiakin kymmeniä kiloja pois. Se onnistuu kuukaudessa yhdellä tavalla.
Jonne takaisin sinne ylikselle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Lähdet sinne pattikselle ja kun tuut takas lukot on vaihdettu ja muija panee parasta kaveriasi.
Tsihii : D
Jos AP lähtee ”pattikselle” muija pääsee eroon yli sadasta kilosta inhottavaa läskiä.
10 kiloa kuussa on kyllä sellainen ehto, ettei kannata edes yrittää. En ymmärrä miksi edes asetat tuollaisia ehtoja, kun saman lopputuloksen saavuttaisit vähemmälläkin kiusanteolla, eli jättämällä suoraan, ilman mitään mahdottomia ja epäterveellisiä laihdutusehtoja.
En ole ap, mutta vastaan.
Siksi, että meitä kaikkia harmittaisi, koska kaikki naiset. Eikun muijat..
Entäpä jos muijan pudotus jääkin 9,5 kiloon? Lennätkö Viroon?
10kg kuukaudessa ei ole kyllä terveellinen laihdutus vauhti.
Ja sitten heräsit, katsoit peiliin ja vastaan tuijotti finninaamainen plösö.
Jos kerran olet niin timmi niin miksi sinne asti tarvitsee mennä yön saastaisia haahkoja metsästämään? Kukin tyylillään mutta paska asenne on ihan yhtä epäseksikästä kuin ylipainokin
Älkää hitto nyt taas uskoko kaikkea.
Hyvä. Lähdet sinne pattikselle ja kun tuut takas lukot on vaihdettu ja muija panee parasta kaveriasi.