Kissa tuli just töistä.
Tuolla se nyt röhnöttää sohvalla ja käskyttää. Tuo sitä ja tätä. Pöyhi tyynyä ja hierontaakin vonkaa. Se kuulemma rentouttaa raskaan työpäivän jälkeen.
Miten teillä, onko samanlaisia elkeitä havaittavissa?
Kommentit (19)
Meillä tulee ja menee miten lystää. Epäilen, että tekee jotain satunnaisia hanttihommia, ja jopa vilunkia epäilen ajoittain.
Usein pahalla tuulella, ja saattaa vetäytyä muiden kulmakunnan kattien kanssa liiteriin ryyppämään 🤷🏻
Oletko antanut makupaloja ja oluen?
Mun kissa lähti viemään roskia 20 vuotta sitten, eikä oo tullu takas.
Minä ole meillä kissan palvelija. Onneksi kissa on tyytyväinen palveluun😽
Vierailija kirjoitti:
En vielä mutta ihan varmasti illan päälle saunakaljat haluaa.
Ap
Mulla lähti just onneks iltavuoroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kissa siis käy saunassakin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKissa siis käy saunassakin ?
No vaatii joka ilta lämmittämään saunan ja löträä suihkussakin ainakin puolituntia. Hitsit miten kalliiksi tuo tulee näillä sähkön hinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERI
Meidän kissa käy, ottaa -löylyt siinä kuin mekin ja jää pariksi tunniksi lauteille. Jos tuntuu välillä liian hiostavalta niin siirtyy porrasta alemmas. Sitten taas takaisin ylälauteilla takajalat seinällä selällään kellii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERI
Meidän kissa käy, ottaa -löylyt siinä kuin mekin ja jää pariksi tunniksi lauteille. Jos tuntuu välillä liian hiostavalta niin siirtyy porrasta alemmas. Sitten taas takaisin ylälauteilla takajalat seinällä selällään kellii.
Meillä tekee ihan samaa! Kerran olen lämmittänyt saunan ihan vaan kissalle kun niin kovasti mourusi saunan ovella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERI
Meillä tekee ihan samaa! Kerran olen lämmittänyt saunan ihan vaan kissalle kun niin kovasti mourusi saunan ovella
Me saadaan käydä kissan jälkeen löylyttelemässä, jos on ollut suopealla päällä ja jättänyt saunan lämpimäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa lähti viemään roskia 20 vuotta sitten, eikä oo tullu takas.
Tuosta tuli mieleeni yks juttu, mikä tapahtui parikymmentä vuotta sitten. Mun poikaystävä lähti hakemaan kiskalta tupakkia. Kuukauden päästä sain postikortin jostain huitsin nevadasta. Siinä luki vain että ollaan Enskan kans kalalla.
Toivottavasti mun kissa ei tee samaa temppua.
Mun kissa on mitään saamaton laiskiainen. Makaa sohvalla päivät pitkät ja nuolee itsensä joka koloa myöden puhtaaksi. Sitten kun alan siivoamaan, lähtee piiloon. Imurin kun laitan pois, tulee taas sohvalle ja katsoo sillä ilmeellä: Joko on ruoka? Mä en ymmärrä miten päädyin tollasen kanssa samaan kämppään asumaan. Ja niin äänekkäästi aina lipittää vettäkin. Herättääkin aina kesken unien ja tulee kiehnäämään kylkeen. Esitän aina et mulla on pää kipee ja väsyttää, ei nyt jaksa, mee pois.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa on mitään saamaton laiskiainen. Makaa sohvalla päivät pitkät ja nuolee itsensä joka koloa myöden puhtaaksi. Sitten kun alan siivoamaan, lähtee piiloon. Imurin kun laitan pois, tulee taas sohvalle ja katsoo sillä ilmeellä: Joko on ruoka? Mä en ymmärrä miten päädyin tollasen kanssa samaan kämppään asumaan. Ja niin äänekkäästi aina lipittää vettäkin. Herättääkin aina kesken unien ja tulee kiehnäämään kylkeen. Esitän aina et mulla on pää kipee ja väsyttää, ei nyt jaksa, mee pois.
Ootko sä nyt ihan varma että sä puhut kissasta?
Meidän kissarouva luulee itsestään pikkusen liikoja kun on saanu pääkokin paikan kissanruokatehtaalta. Suuttu mulle verisesti kun sanoin sille että se vois jättää vähemmälle niitten ruokien maistelun. On meinaan alkanu pulskistumaan.
Luin äkkiä että vonkaa votkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä täälä uskaltaa sanoa, kissa haisee kakalta, ei ehkä ole sitten nuollut petäpeiliään puhtaaksi.
Meidän kissat on jo eläkkeellä, täyttävät pian 17 vuotta molemmat. Eivät enää oo niin kauhean vaativia, tyytyvät kun ruokakuppi täytetään säännöllisesti ja pääsevät halutessaan syliin pötköttelemään. Sitä ne moittii tomerasti jos hiekkalaatikkojen putsaus vähänkin viivästyy. Niiden mielestä se homma pitää tehdä heti kun herään.
Juu, riisu karvat eteisen lattialle